Jump to content

AndrewG

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Konkretna strona pojawia się wysoko na parę fraz w wynikach wyszukiwania na mapie Google. Teraz otwieram drugi punkt tej samej firmy. Zależy mi na widoczności jej na mapach Google tak samo. Niechce jednak, żeby coś się skopało i spadły pozycje. Z tego co wiem: Dodanie kolejnego punktu na mapie, wymaga podania innych danych adresowych. Pytania: Jak dodać drugi obiekt? Musi być osobna strona (domena)? Czy wystarczy podstrona z informacjami o nowym punkcie? Inny adres, inny numer telefonu koniecznie tak? Czy dodając nowy obiekt muszę po prostu na tym samym koncie (adresie e-mai
  2. Zastanawiam się jak wszystko będzie działało w przypadku: 1) Strona główna - wizytówka firmy na domenie.pl 2) Blog np. na jomli w katalogu tej domeny (domena.pl/blog) Jak powinna wyglądać kwestia ustawienia google Analytics, Webmastertools? Czy mam użyć jednego kodu każdej stronie. Czy wrzucenie pliku weryfikacyjnego (z narzędzi dla wemasterów) do strony głównej, obejmie też bloga? Czy nie będzie problemów z zaindeksowanie stron? Planuje zrobić link ze strony głownej do bloga tylko. Kwestia czy powinienem oczymś jeszcze pamiętać, biorąc pod uwagę, że to dwa oddzielne skrypty.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy