Jump to content

krzycho84

Forumowicze
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Ok, może źle mnie zrozumiałeś i może nie chodzi konkretnie o tą stronę. Ale dla przykładu zasada działania wykopu. Wykop dorzuca swoją ramkę a niżej iframe ze stroną. Czy coś takiego pozytynie, negatywnie a może neutralnie wpływa na stronę?
  2. Witajcie, Czy ktoś z Was badał, jaki wpływ na pozycjonowanie mają linki z iframe. Są strony typu ocenastron.pl, ocenystron.pl które automatycznie zaczytują i indeksują oceniane strony. Generalnie dzieje się tak, bez żadnego działania... ale ostatnio widziałem, że moja strona poleciała na pozycjach. W związku z tym chcę trochę wyczyścić syf prowadzący do mojej strony. Czy warto usunąć takie strony prowadzące do mojej domeny. Chodzi mi o wykluczenie ich przez narzędzie google. Co o tym myślicie? Bardziej te linki pomagają czy szkodzą. Krzycho.
  3. Dzięki za odpowiedz. Prawda jest taka, że przekierowania w piz... bo nie mam odpowiedników. ale tak to jest jak sie nie mysli czasem. A odnośnie linków do mojej strony czy one stracą wartość?
  4. Pkt. 3 Ile czasu potrzeba na aktualizacje po takich zmianach?
  5. Witam, Sprawa wygląda tak Założyłem stronę z treścią startową + wrzuciłem jakieś pozycjonowanie. Po miesiącu stronka dla niektórych fraz ładnie wskoczyła na top 10. Niezbyt wymagające frazy tak, że ok. Głupia zagrywka z mojej strony... całkowicie zmieniam content strony bez przekierowań 301, często i gęsto stare linki zwracają 404. Nie przemyślane ale poprzedni content do niczego nie prowadził... w sensie rozwojowo serwisu. Co się dzieje: ​Strona wypadła z googla... generalnie strona głowna serwisu stronaglowna.pl nie jest obecna w wyszukiwaniach googla... w ogóle.. Strony typu strona
  6. A co powiecie na ten player http://scmplayer.net/ ładuje reklame w iframe i jakos Google jeszcze nie zablokowało?
  7. dzięki i przepraszam za powielanie tematu. temat zamknięty.
  8. Witam, Pytanie odnośnie informacji jaką trzeba umieszczać na stronie www. Czy jest to konieczne? oczywiście używam cookies ale... na żadnym serwisie niemieckim, francuskim czegoś takiego nie widziałem. O co chodzi?
  9. Może trochę głupie pytanie ale tak mam i jak dla mnie jest to dziwne.
  10. Fajny post, no szkoda że tak to wygląda.
  11. Ok, polecacie i spoko ale jakaś opinia na temat INCOGNITO w chrome z założenia powinno chyba traktować wyszukiwania jako default ?
  12. A takie pytanie jak się mają wyniki w Chrome jeżeli używam opcji incognito? Bo wydaje mi się, że mogą być sensowne.
  13. Witam, Proszę o polecenie narzędzia do sprawdzania pozycji. Chodzi mi o sprawdzone. Zalazłem kilka ale rozbieżność jest duża. Pozdrawiam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy