Jump to content

kadzielawski

R.I.P.
  • Content Count

    1,893
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About kadzielawski

  • Rank
    Kasimąż
  • Birthday 06/10/1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.infomail.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kraków, Małopolska, Polska

Recent Profile Visitors

6,955 profile views
  1. Poczekaj jeszcze chwilę, niebawem pojawi się coś na rynku. Dam znac na forum w odpowiednim czasie. Kwestia 2-3 miesięcy.
  2. niezłe Tak naprawdę to są 2 grupy: Pierwsza to ekipy budowlane (małe firmy), szefowie firm budowlanych (nieco większe firmy), przetargi (duże firmy) i tu trzeba uderzyć Druga grupa to klienci z poza kraju - ostatnio brakuje cementu na Ukrainie. Na ogólnopolski rynek niestety nie bardzo da się wejść z jednym magazynem ponieważ koszty transportu przejedzą różnicę w cenie. Budowanie / wynajmowanie magazynów w innych miastach może rozwinąć sprzedaż o kolejne lokalne rynki. Warto się też skoncentrować na utrzymywaniu klientów już pozyskanych. Imprezki, rabaty, jakiś gift. Pomysły na promocje: - mailingi do firm budowlanych - reklama w serwisach budowlanych - telemarketing - przdstawiciele
  3. Koledze chodzi o to by każda podstrona miała inne Title. Tak - dobrze jest gdy mają podstrony inne title. Mar - po wejściu do katalogu który reklamujesz banerem w stopce wywoływany jest wirus - wstydź się.
  4. A ja bym powiedział, że linkowaniem wewnętrznym przy niszowych frazach można naprawdę wiele zdziałać. Poza tym to doskonały sposób na generowanie większej ilości odsłon przez userów.
  5. Właśnie w ten sposób dezorientujesz usera, bo ostatecznie zaczyna się gubić w którym miejscu już jest. Nie wpłynie negatywnie, ale też wydaje się w tym przypadku zbyteczne. Daj przede wszystkim słowa kluczowe w tytule, linku w H1 lub H2 i kilka razy w treści.
  6. Może nieco z innego punktu widzenia. Filtry na serwerach mają około 800 wytycznych które kwalifikują lub nie wiadomość jako spam. Z doświadczenia wiem, że zrobienie maszyny do wysyłania to dopiero początek zabawy. Dziś ma wysłać 1700 maili ale niebawem może ich być 17 000 i wtedy nie będzie już tak fajnie. Najpierw zblokują Cię na Onecie i Interii później to już poleci, a wpadnięcie na czarne listy nie tylko nie jest łatwe do odkręcenia, ale też wiele zachodnich czarnych list każe sobie płacić za usunięcie domeny. Jest tak wiele maszyn do wysyłania już dostępnych, z tak zróżnicowanymi możliwościami, że chyba nie warto się napracować by później i tak zrezygnować i przesiadać się na maszyny, które są pozgłaszane do wielu miejsc i mogą bezkarnie wysyłać wiele maili jednocześnie.
  7. A kto to czyta? wywal i zapomnij o takich powitaniach, szkoda miejsca które ma sprzedawać. Menu pionowe lewe nieco archaiczne - teraz robi się je znacznie ładniej, podpatrz inne sklepy. No to napisz sam kilka, to nie wygląda za dobrze gdy nie ma w całym sklepie ni jednej recenzji:) Brak polityki prywatności, Regulaminu, nawet nie ma adresu firmy - coraz więcej ludzi jednak sprawdza takie rzeczy zanim kupi cokolwiek.
  8. e-kiosk - w kiosku mogę kupić gazety,papierosy, prezerwatywy, maszynki do golenia, mydło, papier toaletowy... Nie bardzo mi zatem pasuje nazwa a z pewnością brakuje tu hasła reklamowego mówiącego co ja na tej witrynie kupić mogę. Moduły poszczególnych towarów nierówne, warto to ujednolicić co wprowadziłoby porządek. Wielki baner nic nie przedstawiający w centralnym miejscu - najbardziej handlowym, a przecież sprzedajesz więc dlaczego marnujesz tyle cennego miejsca? Do tak nisko umiejscowionego newslettera nikt Ci się nie zapisze. Daj go znacznie wyżej.
  9. Newsletter daj nad Menu strony bo to ważniejsze niż informacje które i tak si daje w stopce witryny. Przy newsletterze rozwiązanie z "+" i "-" to złe rozwiązanie. Nikt nie będzie celował. Daj zapisz a poniżej w tekście "wypisz". Odtwórz hasło - a toż coś nowego , standardowo powinno być "przypomnij hasło" i powinno być w okolicy panelu logowania" - do przeniesienia. Skonktaktuj się z nami - zmień na kontakt Informacje o prywatności - to nic innego jak Polityka prywatności Warunki sprzedaży i Regulamin sprzedaży - czym to się będzie różnić? Zachowaj standardy a bedzie wszystko git.
  10. Graficznie kiepsko. Warto to ubrać w jakąś przyjazną szatę. Sam bajer jednorazowy, szkoda, ale jak to połączycie z możliwością odsłuchania i kilka innych bajerów to będzie GIT.
  11. W wielu tego typu bazach znajdują się maile "pułapki". Są to adresy, które po otrzymaniu jakiejkolwiek korespondencji na niego blokują IP serwera, domena trafia na czarną listę itp cuda wianki mające na celu uśmiercenie spamerów. Prawdopodobnie nie zdążysz wysłać wszystkich maili i zostaniesz zablokowany. Z takich baz się nie korzysta bo robią to spamerzy. Czy nie lepiej popracować i w rok zbudować własną bazę która: a - będzie legalna b - będzie bazą osób faktycznie zainteresowanych więc konwersja znacznie wyższa będzie c - każda firma zajmująca się e-mail marketingiem przyjmie Ci taką bazę do obsługi.
  12. @ Qbexus - ale wejdź dalej. Jak dla mnie to jeden z przyjaźniejszych i graficznie najładniejszych sklepów. Sam układ, możliwość przenoszenie produktów do koszyka (złap i puść), wszystko schludnie i ładnie.
  13. 8/8/8 i 3/3 - jeśli zaczynasz dopiero pozycjonować. Mieszanie anchorów jest jak najbardziej OK ponieważ jest bezpieczne. W póxniejszym etapie koncentruj się na dokładnych frazach. Na początku nawet linki z www.domena.pl będą przydatne.
  14. Za 2-3 miesiące ruszy jeszcze jeden Tymczasem napisz co by Cie interesowało na takim portalu, może coś dołożę
  15. Zawsze twierdziłem, że warto wzrować się na najlepszych. Podam Ci kilka przykładów, może nie idealnych, ale sklepów z których możesz coś wyciągnąć i zastosować u siebie: http://decobazar.pl/ http://www.fabrykaprezentow.com/ http://www.bigboystoys.pl/ http://www.almamarket.pl/
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy