Jump to content

LuckyPL

Forumowicze
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Zlecę za miesięcznym stałym wynagrodzeniem lub płatne od wymiany; dodawanie linków do tematycznych stron i katalogów. Zlecenie polega na samodzielnym wyszukiwaniu stron/katalogów (polskich i zagranicznych) oraz dodawaniu linków do katalogów i proponowaniu wymiany webmasterom. Wymagana chociaż średnia znajomość angielskiego oraz systematyczność. Praca zdalna, wynagrodzenie do uzgodnienia. Proszę tylko o poważne odpowiedzi, najlepiej z jakimś swoim portfolio (celem pokazania, że poważnie traktuje się swoje obowiązki) Pozdrawiam! Lech Rudnicki kontakt: lech@rudnicki.edu.pl
  2. A udalo Ci sie rozwiazac jakies zadanie z tego testu kwalifikacyjnego do pracy w google??
  3. Oczywiscie przeczytałem jak tylko wyszła i podzielam Twoje zdanie
  4. Powodzenia Dodaj biografię Szooka. Odgrzewam temat i biore sie ostro do roboty :-). Jak ktos chce swoja biografie w mojej pracy, to prosze podeslac na PW ;-) Idąc za rada Adka, tematem będzie marketing w wyszukiwarkach.
  5. Witam, Tak się składa, że w tym roku będę miał przyjemność (przynajmniej taką mam nadzieję) ukończyć studia na AE. Co za tym idzie musze w końcu wziąść się za pisanie pracy mgisterskiej. Właściwie to powinienem mieć już nawet 1 rozdział hehe a jestem jescze troche w lesie - czyli szukam tematu. Oczywiśćie chciałbym coś napisać o SEO i SEM i google. Google to potęga, która zrewolucjonizowała nasz świat ;-). Moja prośba do wszystkich użytkowników PiO, wrzucajcie pomysły na temat pracy magisterskiej. Chciałbym, żeby praca miała sens, bo pisanie kolejny raz o optymalizaji tagów, katalogowan
  6. Witam, Z gory przepraszam, jezeli gdzies na forum byla juz o tym mowa. Jestem ciekawy opini, jak rowniez bede wdzieczny za ew. odsylacze do artykulow na ten temat (również te ang.). Otoz interesuje mnie jaka wartosc maja linki z tego samego IP - a z różnych serwisow. Dokladnie rzecz biorac powiedzmy, ze do serwisu A linkuja 3 mocne serwisy z tego samego IP. Pierwszy jest o tej samej tematyce ,a 2 nastepne sa z tego samego otoczenia (dziedziny) ale juz nie traktuja o tym samym temacie co witryna A. Interesuje mnie czy ktos robil jakies testy, badania lub ma wlasne spostrzezenia w tym temac
  7. Skad mozna sciagnac angielska wersje skryptu?? Byla podana stronka jak prezentuje sie to po ang. ale chodzi mi bardziej o przetlumaczone pliki. Pozdrawiam!!
  8. Zlecę katalogowanie - dłuższa współpraca. Wymagam codziennych raportów (Excel). Zaczynamy od kilku stron - z czasem kilkanaście. Swoje oferty proszę kierowac na adres ownerek@interia.pl Lech Rudnicki
  9. Witam, Jakis czas temu dawalem zlecenie pozycjonowania na tym forum. Niestety zdecydowalem sie na nierzetelnego wykonwace, ktory nie ukonczyl pracy (nie wiem nawet czy zaczal). W sumie stracilem tylko czas. Ale jeszcze raz... Zlece wypozycjonowanie w google serwisu (glownie pod haslem poker). Serwis zbudowany jest na mambo. Obecnie posiadam 2 domeny, z czego jedna po ostatnim update dostala PR5. Niestety jakies pol roku temu , google zbanowal mi ta domene i w ogole nie pokazuje sie w wynikach pod 'poker'. Co ciekawe jest dosc wysoko, kiedy wpisuje w wyszukiwarce fraze (ze slowem poker). 2
  10. Witam, I. Zlece wypozycjonowanie serwisu (5 mies. istnienia) pod relatywnie slabo pozycjonowanymi u nas haslami. Moj serwis jest polskojezyczny, wiec oczekuje top3 w polskim google. Strona zbudowana jest w oparciu o Mambo, z wieloma linkami wychodzacymi. Osoby chetne prosze o kontakt (najlepiej z doswiadczeniem pozycjonowania mambo, linkami do swoich osiagniec oraz proponowana cena). II. Zlece rowniez wypozycjonowanie niedawno zakupionych domen (google min. 1 strona). Nie ma jeszcze tresci, wiec osoba ktora podejmie sie zadania, bedzie mogla w dowolny sposob przyjaznie skomponowac do
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy