Jump to content

gerdi

Forumowicze
  • Content Count

    2,322
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

167 Excellent

About gerdi

  • Birthday 04/29/1980

Contact Methods

  • AIM
    8288255
  • Website URL
    http://websy.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Puławy
  • Interests
    marketing internetowy

Recent Profile Visitors

6,470 profile views
  1. 90% serwisów ogłoszeniowych jest słabej jakości, trzeba skupić się na tych lepszych. Możesz wyszukiwać je tak: "twoje fraza"+ogłoszenia Najczęściej znajdziesz serwisy ogłoszeniowe, których kategorie (np. http://adresstrony/nazwa-kategorii) są wysoko dla Twojej branży, dodaj dla tych na najlepszych pozycjach bez względu czy z linkiem czy bez.
  2. Zgadza się część to prywatne zaplecza, widać masowo stawiane jako zwykłe serwisy ogłoszeniowe na 2-3 skryptach. Ale można znaleźć też sporo innych - "prawdziwych", mogą być pewną alternatywą dla katalogów stron czy firm. Trzeba tylko pamięta o odnawianiu ogłoszeń.
  3. Obecnie serwisy ogłoszeniowe to miejsce od którego możesz zacząć zdobywanie linków. W zależności od skryptu pozwalają zdobywać linki dofollow i nofollow. Jeżeli chcesz samemu szukać nowych miejscówek w Google, możesz wykorzystać operatory Google np: intext:"adres strony" intext:"adres strony" site:.pl intext:"adres strony" ogłoszenia Lub innym sposobem, osoby dodające ogłoszenia czasem dodają to samo ogłoszenie - tą samą treść ogłoszenia, sprawdź różne ogłoszenia odpytując Google o treść ogłoszenia, wybierz kilka zdań z i umieść w cudzysłowu - w ten sposób znajdziesz nowe miejscówki, powinieneś znaleźć ponad 150 polskich serwisów ogłoszeniowych, w których możesz umieścić link.
  4. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, oraz inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: unikalność tekstu tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty nasycenie słowami kluczowymi optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: email: kontakt@websy.pl tel. 697-715-522 websy.pl Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
  5. Oferuję linki ze stron zagranicznych, przykładowo dla stron niemieckich, będą to strony na domenach .de, oraz strony niemieckojęzyczne na domenach uniwersalnych (com, net, info itd.). Ilość linków do ustalenia. Nie korzystam z ogólnodostępnych list, listy tworzę na własne potrzeby. Fora niezaspamowane także z trudnymi pytaniami przy rejestracji, których nie rozwiązują captcha braker'y. Linki dofollow z achorem, lub bez. Profile na forach Profile for internetowych, oprócz samego linku opis tworzący tematyczność w obrębie podstrony – profilu. Szukanie raczej po footprintach, niż inurl:(część adresu profilu). Dzięki temu udaje się znaleźć mniej zaspamowane profile. Linki w większości Dofollow, widoczne bez logowania. Profile w zagranicznych mocnych serwisach typu Social Media. Ogłoszenia w serwisach ogłoszeniowych, linki w artykułach na sktypcie Joomla, komentarze na blogach Zwracam uwagę na zaindeksowanie strony, liczbę linków wychodzących. Cena 1-2 zł netto / link, (przy większych ilościach cena do ustalenia). Mogę wykonać także polskie profile for, ogłoszenia z linkiem, cena 0,75 zł netto / sztuka, (przy większych ilościach cena do ustalenia). Preferuję stałą współpracę. Wystawiam F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653
  6. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: unikalność tekstu tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty nasycenie słowami kluczowymi optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
  7. Oferuję linki ze stron zagranicznych, przykładowo dla stron niemieckich, będą to strony na domenach .de, oraz strony niemieckojęzyczne na domenach uniwersalnych (com, net, info itd.). Ilość linków do ustalenia. Profile na forach Profile for internetowych, oprócz samego linku opis tworzący tematyczność w obrębie podstrony – profilu. Szukanie raczej po footprintach, niż inurl:(część adresu profilu). Dzięki temu udaje się znaleźć mniej zaspamowane profile. Linki w większości Dofollow, widoczne bez logowania. Inne Ogłoszenia w serwisach ogłoszeniowych, linki w artykułach na sktypcie Joomla, komentarze na blogach Zwracam uwagę na zaindeksowanie strony, liczbę linków wychodzących. Cena 1-2 zł netto / link, (przy większych ilościach cena do ustalenia). Mogę wykonać także polskie profile for, ogłoszenia z linkiem, cena 0,75 zł netto / sztuka, (przy większych ilościach cena do ustalenia). Preferuję stałą współpracę. Wystawiam F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653
  8. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: unikalność tekstu tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty nasycenie słowami kluczowymi optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653
  9. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: unikalność tekstu tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty nasycenie słowami kluczowymi optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
  10. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: unikalność tekstu tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty nasycenie słowami kluczowymi optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
  11. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: unikalność tekstu tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty nasycenie słowami kluczowymi optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
  12. Będąc fachowcem w swojej branży możesz we własnym zakresie przygotować wiele rzeczy. Zidentyfikowałeś swoją konkurencję, następnym krokiem będzie wybór towarów do sklepu, bazując na własnym doświadczeniu, ofercie konkurencji, tendencjach na rynku, możesz przygotować listę produktów, kategorie sklepu itd. Rozmawiając z klientami, wiesz czego oczekują, jakie pytania zadają w czasie rozmowy, co jest ważne w wyborze instalacji gazowej, to może być wyjście do przygotowania opisów produktów w sklepie. Tak na prawdę, to na początek dużo. Aspekty techniczne, domena, hosting, silnik sklepu, warto powierzyć profesjonalistom, a bardzo wiele rzeczy, których nie nawet doceniasz możesz zrobić sam.
  13. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: unikalność tekstu tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty nasycenie słowami kluczowymi optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
  14. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: unikalność tekstu tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty nasycenie słowami kluczowymi optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Proszę śmiało pisać, dzwonić, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
  15. Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów,. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: websy.pl email: kontakt@websy.pl gg: 8288255 tel. 697-715-522 Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Proszę śmiało pisać, dzwonić, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy