Jump to content

matrag

Forumowicze
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Ok, dzięki za uwagi - muszę nad tym posiedzieć, bo wychodzi że kompletnie tego nie kumam. Popróbuje i może coś wyjdzie. Bardziej mnie martwi, że podstawowe statystyki wyszukiwania powinny być dostępne bez GA a tam też jest wielkie nic. Utworzyłem wyszukiwarkę w Narzędziach dla webmasterów. Tam jest konfiguracja, wygląd i styl, itp. i kod do wstawienia na stronę. Ale jest też zakładka "statystyki i dzienniki" - i tu brak wyników a rozumiem że to jest niezależne od GA (wyszukiwarka jest skonfigurowana od ponad tygodnia a dodana dawno temu tylko nieużywana). W GA w menu Administrator wybieram
  2. Umieściłem na stronie wyszukiwarkę Google, skonfigurowałem, działa, wszystkie materiały na stronie mam zaindeksowane. Więc chcę zobaczyć ile jest wejść przez wyszukiwarkę, itd. I tu - statystyki wyników wyszukiwania pokazują niezmiennie zero, czyli nic (GA / Zachowanie / Wyszukiwanie w witrynie). Trzeba to jakoś jeszcze połączyć? Zrobiłem wszystko zgodnie z opisem przy konfiguracji wyszukiwarki. Śledzenie wyników wyszukiwania włączone.
  3. Witam, Mam miniaturki i duże zdjęcia w okienku popup. Czy duży popup powinien mieć pełne tagi, tzn. title i description czy wystarczy sam alt przy jpg, żeby był zaindeksowany przez Google (grafika)?
  4. Ok, dzięki - ogarnąłem mniej więcej i wygląda że działa. Czy przy swfobject w sekcji head trzeba dodawać osobno kod każdego banera czy da się to zautomatyzowac/zapisać w jednym, np. odzielając nazwy przecinkami czy coś? [edit: ok, wszystko jasne, problem rozwiązany - bug Chrome
  5. We flashu jestem "lekko" niekumaty. Gdzie/jak w tym kodzie dodać swfobject?
  6. Witam, Jakiś czas temu zauważyłem, że Google Chrome nie wyświetla mi części banerów flash. Nie że nie wyświetla wszystkich lub ciągle tych samych. Po prostu dobiera sobie wg jakiegoś kryterium te, które akurat wyświetla. Np. na 20 banerów 5 nie działa. Odświeze stronę nie działa innych 5 a tamte działają. raz 4 raz 7 raz 5 i tak w kółko - zamiennie. Banery mam osadzone takim kodem: <object width=180 height=160 classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=7,0,0,0"> <param name=movie
  7. Mam wrażenie że na dzień dzisiejszy nie ma to większego znaczenia, liczy się ilość. Nikt poważny moim zdaniem nie zawraca sobie dziś głowy Bingiem, typowi spamerzy owszem choć pożytek z tego problematyczny. Jeżeli uział Bing się zwiększy drastycznie to pewnie warto będzie się nim zająć. To inaczej: chętnie dowiedziałbym się jak powinna działać dobra, niemonopolistyczna wyszukiwarka Dobra, tj. klasyfikująca strony wg rzeczywistej ich wartości względem szukanej frazy. Dobra, czyli w ogóle nie pozwalająca na seo, nieważne white czy black. Po prostu - skrypt sam, bez niczyjej ingerencji i pomocy
  8. Czyli to jest tak, że jak zrobisz np. dobrą wyszukiwarkę i większość ludzi będzie z niej korzystać, to trzeba Cię ud****ć bo... masz dominującą pozycję? Masz wtedy swój prywatny, własny produkt a tu nagle ludzie Ci mówią co wolno Ci z nim robić i jak postępować, mimo że nikt im nie każe z niego korzystać - robią to bo... chcą Monopol jest wtedy gdy brak alternatywy, tu alternatywa jest, bo to w końcu nie jest tak całkiem wina G. że inne wyszukiwarki są do xxxx. Zresztą - czy tak z ręką na sercu - zwłaszcza pozycjonerzy mogą powiedzieć, że obecny kształt Google to nie jest w dużej mierze ich
  9. Bo FB nie wyświetla treści wszystkim, którzy lubią ten fanpage - wyświetla tylko kilku - kilkunastu procentom, więc zasięg spada. To jest po to żebyś zapłacił, masz tam opcję przy każdym wpisie "promuj post". Możesz przecytać tam "Promowanie postów w aktualnościach, aby wiele osób mogło je zobaczyć, jest łatwe. Na początku kosztuje zaledwie 17,00 zł" Czyli chcesz większy zasięg - płać
  10. Mam to samo, nie mam np. AdBlock więc to chyba ie to. Więcej nie działa niż działa, więć z GA korzystam na Chrome - na tej przeglądarce nigdy nie miałem z tym problemów.
  11. Klient najpierw zasyfił stronę śmieciowymi linkami a teraz żeby się ich pozbyć musi pociągnąć za sobą trochę stron (przynajmniej teoretycznie). Co to za różnica czy domena jest firmowa super znanej firmy czy domena o hodowli wiewiórek? Debil jest debil. Krótko mówiąc domena klienta w prośbach o usunięcie jest na tacy - jeżeli ktoś nie gra fair, należy z nim pograć tak samo - a to trudne nie jest.
  12. IMHO żeby kasa szła do autora artykułu, to autor musiałby założyć sobie konto na Adsense, wygenerować kod i dać Ci do wklejenia. W jego artykule wklejasz jego kod, a na reszcie swój. Możesz. Twoja strona, więc możesz nawet reklamę kibla na dworcu centralnym wstawić... A reklamy GA są Google, więc Google może Ci za to dać bana na konto Adsense. I pewnie da + filterek na stronę. Czyli jak chcesz na tej stronie zarabiać, to nie łącz SWL z Adsense, bo to zła droga.
  13. A Tobie się wydaje, że zgodnie z prawem to tak można sobie skopiować czyjś tekst / stronę, wstawić źródło i wszystko ok?
  14. Właśnie nie - stara domena nadal jest u mnie i wszystkie linki wiszą. Oprócz kilkunastu, które sam podmieniłem na nowy adres.
  15. Też mam nadzieję że nie 2,5 miesiąca temu robiłem przekierowanie 301 z 10 letniej domeny na blisko 8 letnią. Wszystko przeindeksowało, pozycje w zasadzie zachowane, PR był 4 a teraz 0. Czyżby 301 nie przenosił już PR?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy