hadriano

Forumowicze
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

hadriano last won the day on January 14

hadriano had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

Recent Profile Visitors

552 profile views
  1. @KamiX Pomysł dobry jednak nie rozróżniałbym aż tak bardzo każdej złotówki bo często ten co zapłaci np 5 zł chce lepszy tekst niż ten co zapłaci 7zł. Proponowałbym by ograniczyć się do maksymalnie 3-4 zakresów, które były by ustalane na podstawie stawki za 1k. Twój pomysł jest podobny do mojego (sprzed kilku postów) tylko inaczej przedstawiony jest sposób liczenia ale w rezultacie daje to samo rozwiązanie. @GoodContent.pl pomysł KamiX do którego się odnosisz masz rację iż nie daje stu procentowej gwarancji iż ktoś potrafi dobrze pisać. Jednakże bazuje on poniekąd na ocenianiu (akceptowaniu-odrzucaniu) tekstów. Twierdzisz iż ktoś może sobie nabić xxx punktów na tanich tekstach i szybko uzyskać dostęp do tych lepiej płatnych. Masz rację ale stracić może znacznie szybciej niż je uzyskał. Przedstawiam przykład w oparciu o to co zaprezentowałem w swoim poście (w nawiasie przedstawię korelację z pomysłem KamiX, który jest bardzo podobny) Copy pisze teksty z najniższego przedziału i napisze takich tekstów np 25 przy czym ma 2 teksty odrzucone. Jego współczynnik dobrych tekstów wynosi 92% (Jeśli miałby dostawać za każdy tekst punkty to by uzbierał ich 21 - przy założeniu iż każdy dobry to +1 a odrzucony -1) Copy ma możliwość realizacji kolejnych zleceń zarówno tych tanich jak i z średniego zakresu. Może napisać np kolejnych 25 gdzie 1 będzie odrzucony - (jeśli chodzi o punkty to 24x1 - 1 x3 = 21) W tym miejscu miałby łącznie 42 punkty i 94% współczynnik odrzuconych tekstów. - dostaje dostęp do najwyżej płatnych tekstów Lub Może napisać np kolejnych 25 gdzie 5 będzie odrzucony - (jeśli chodzi o punkty to 20x1 - 5x3 = 5) W tym miejscu miałby łącznie 26 punktów i 86% współczynnik odrzuconych tekstów. - było by do niewystarczające by mieć dostęp do najlepiej płatnych zleceń. Lub 3 wariant analogiczny jak wyżej ale przy większej ilości odrzuconych tekstów zostaje odebrany dostęp do średniej klasy tekstów i Copy może pisać tylko te najniższe aż uzyska znowu odpowiednią ilość pkt i współczynnik Kluczowym pytaniem pozostaje - @GoodContent.pl czy chcesz ustawić tylko 2 progi dla zleceń poniżej 9 zł i powyżej Jeżeli tak to wystarczy ustalić odpowiedni pozom pkt i współczynnik odrzuceń i będziesz miał gotowy system . Podaj wartości jakie proponujesz, a ja ci to mogę zaprezentować jakby to wyglądało przy różnych scenariuszach.
  2. @ladyhaunted To co napisałeś z wagami jest tożsame z tym co ja napisałem tylko ja inaczej to nazwałem. U mnie wagi tez są określone tzn. najlepiej płatne teksty są liczone jak 3 średniej jakości lub 5 najniższej. Dodatkowo specjalnie dałem najniższy próg do 5 zł bo takich zleceń jest najwięcej. Wystarczy teraz się zalogować i zobaczyć ile takich tekstów wisi do realizacji. Więc nikt aż tak stratny w tym momencie nie powinien być.
  3. @GoodContent.pl Żeby nie było iż tylko krytykuję i zwracam uwagę to coś zaproponuje od siebie, jak również opisze. Postaram się też zawrzeć numerację w wypowiedzi by się można było łatwiej połapać w moim toku myślenia. Proponuję 3 progi: p1 - zlecenia od 0 zł do 4.99 zł p2 - zlecenia od 5 zł do 8.99 zł p3 - zlecenia od 9 zł do nieskończoność Dostęp do zleceń "p1" mają wszyscy (wartość d1) Dostęp do zleceń "p2" mają osoby których współczynnik odrzuceń (wartość d2) jest z przedziału 10.1-20%. Dostęp do zleceń "p3" mają osoby których współczynnik odrzuceń (wartość d3) jest z przedziału 0-10%. Współczynnik odrzuceń nie powinien być jednak generowany zero jedynkowo. Powinien być uzależniony od progu w jakim się znajduje (wartość d2 i d3). Przykładowo: d1 - odrzucony tekst x 1 d2 - odrzucony tekst x 3 d3 - odrzucony tekst x 5 Tzn.: Odrzucony tekst p1 jest warty jak 1 zwykły tekst. Odrzucony tekst p2 jest warty jak 3 zwykłe teksty. Odrzucony tekst p3 jest warty jak 5 zwykłe teksty. Przy takim systemie, gdy się utraci dostęp do p3 można szybko go odzyskać wykonując zlecenia z p2 lub p1 (w zależności za jaką kasę chce pisać) Oczywiście nadrabiając ilościowo współczynnik. Jeśli to się przyjmie można później wprowadzić np p4 dla najdroższych tekstów za +15zł. Zasada pozostaje ta sama. W gruncie rzeczy dopracowanie takiego systemu bazującego na odrzuceniach, a przy podziałach na teksty tańsze i lepsze jest szybsze do ogarnięcia niż wprowadzanie ocen. Jak chcesz mogę Ci w tym dokładniej pomóc.
  4. Brzmi coraz gorzej... mimo iż mam wiele argumentów podam jeden najważniejszy przy tej propozycji. W przypadku gdy oceniane mają być jedynie teksty wysokiej wartości, gdy ktoś zejdzie poniżej ustalonej średniej to już nie ma powrotu i możliwości podniesienia swojej średniej. Na zawsze zostaje się skazanym na teksty niskiej wartości Panie Bartłomieju to skoro się Pan tak upiera za tymi ocenami proszę mi odpowiedzieć na podstawowe pytanie. Jak użytkownicy mają daną średnią osiągnąć skoro na starcie mają zero, a oceniane mają być tylko wartościowe zlecenia Też odnoszę takie wrażenie iż chce się nas uszczęśliwiać na siłę, a główne problemy leżą zdecydowanie gdzie indziej I niech się w takim razie Pan postawi w sytuacji takich Copy, którzy napiszą 3-5 tekstów dostaną za te teksty od 4 do 5 (ale wszystkie będą zaakceptowane) - średnia będzie poniżej ustalonej i już nie będą mogli realizować tych dobrze płatnych zleceń, a zabierać się za śmieciowe i tak nie będę bo po co @GoodContent.pl Popieram w tych słowach @JonkiPury . Twierdzi Pan iż chce nas słuchać ale tak naprawdę chce Pan wprowadzić oceny i to utrzymać jakby bez tego miał się cały system zawalić. To jest najgorsze podejście i stwierdzenie, ponieważ nasze propozycje mają bezpośredni wpływ na system ocen który tak jest lobbowany. Czy Pan nie widzi iż ocenianie tekstów do zleceń, które są bardzo często nieprecyzyjnie formułowane jest po prostu nieuczciwe
  5. @GoodContent.pl Jak nie wiadomo od czego zacząć to najlepiej zacząć od początku. Na przykład, niech zleceniodawca określi czy dany tekst ma iść na stronę www, na blog, zapleczę, sklep internetowy itp. Nikt mi nie powie, że klient takich rzeczy nie jest w stanie określić. Niektórzy dają takie informacje w opisach zleceń, jednak przy dużej większości trzeba się domyślać. Kolejnym krokiem może być określenie wartości merytorycznej samego tekstu, lub tez jakości poczynając od zwykłych tekstów gdzie wiedza na dany temat nie jest wymagana, aż do tekstów najwyższej jakości gdzie wymagana jest wiedza ekspercka. Przedstawione masz 2 pomysły i możesz(cie) się do nich odnieść.
  6. Jeśli naprawdę zależy Wam na Copywriterach to dlaczego najpierw coś wprowadzacie, a potem trzeba "gasić" pożary, wymyślać na szybko alternatywne rozwiązania. Czy poprzedni raz niczego was nie nauczył - Prościej było by cofnąć aktualizację, przeanalizować wszystko i wprowadzić aktualizację tak jak należy Wystarczyło zapytać użytkowników o pomysły i z pewnością dostalibyście ich wiele. Tymczasem wysyłanie maila z prośbą o " Co sądzą Państwo o wprowadzonych zmianach? " jest dla mnie nie na miejscu. Poruszę też inną kwestię o której pewnie nie pomyśleliście, a zapewne zdecydowana większość Copy się ze mną zgodzi , odnośnie systemu ocen w skali 1-5. Wrzucacie nie dość, że wszystkich Copy do jednego worka (tych co piszą dla was od samego początku z tymi nowymi co dopiero zaczynają), To robicie to samo ze zleceniami. Chodzi mi dokładnie o to iż jak porównać ocenę 5 za teksty zapleczowe (niskie merytorycznie), na przykład z oceną 4 za teksty eksperckie (wysokiej jakości), które wymagają researchu Jeżeli chcecie wprowadzić tak nagminnie oceny to może zacznijcie od tego by klienci określili jakiego rodzaju tekstów oczekują. Chyba że wolicie nabrać wody w usta i to przemilczeć Niestety coś czuję, że boicie się tego bo okazało by się jak niskie stawki oferowane są za dobrej jakości teksty
  7. Macie prawo wprowadzać zmiany i tego nikt nie neguje. Jednakże czy są one dobrym posunięciem czy też złym to pokaże czas. Jednakże wprowadzanie zmian bez większych konsultacji (bo jak to ma w zwyczaju mówić nasz rząd "tego oczekuje od nas społeczeństwo") nie będę komentować. "Dobrze robicie", że nie informujecie wcześniej o zmianach copywriterów (dzięki, którym tak naprawdę zarabiacie - ale sobie do końca z tego chyba nie zdajecie sprawy jak bardzo) bo gdyby się o nich dowiedzieli to by wam powiedzieli w wielu "grzecznych" słowach co o tym myślą. Ze swojej strony grzecznie informuję iż każdy zaakceptowany tekst, a oceniony na mniej niż 5 (bez treściwego uzasadnienia dlaczego została wystawiona ocena niższa) będzie do was zgłaszany mailowo. Oby wasz serwer mailowy był gotowy na takie obciążenie. Wielu moich kolegów ma zamiar zrobić dokładnie to samo bo z nimi już rozmawiałem Ps. Jednak pozwolę sobie skomentować dosadniej: Ta zmiana jest do "BANI". Gdyby była wprowadzona stopniowo i mądrze to wszyscy by zyskali. A tak to będziemy mieć chaos i szybkie "nowelizacje" by cały bałagan naprawić. (Ale w końcu tak się w Polsce dzisiaj rządzi)
  8. @AdamBoganD Klienci płacą z góry ale podwykonawcom Pozycjonusz z góry już nie płaci. Taka jest prawda i nie jestem odosobnionym przypadkiem
  9. @jimmi zgadzam się iż rozliczenia z podwykonawcami to co innego niż z klientami (choć jako klient bym się wkurzył skoro za coś zapłaciłem, a nadal usługa niezrealizowana, bo właściciel nie opłaca podwykonawców). Tym niemniej jeśli są ustalane warunki, rozliczenia w moim przypadku na FV na koniec miesiąca, 2 tygodniowy termin płatności. Jeżeli powód nie opłacenia faktury podaje mi się iż klienci nie opłacają faktur na czas to jak należy podejść do tego, jak to ładnie ująłeś "innych rozliczeń" ?? Byłem cierpliwy, ale obecnie sytuacja stała się na tyle uciążliwa, że nie mogę sobie pozwolić na czekanie miesiącami na uczciwie zapracowane pieniądze, gdyż za coś trzeba żyć i rachunki popłacić. Współpraca trwała ponad 3 lata (w obecnej sytuacji nie wiem czy będzie kontynuowana) i trudno mi zrozumieć takie zachowanie.
  10. Długo wstrzymywałem się z tym postem, jednak każda cierpliwość ma swoje granice. Jako wykonawca nie polecam firmy Pozycjonusz, która współpracuje z forum. Współpraca nasza rozpoczęła się w grudniu 2014 roku w związku z czym miałem możliwość wykonania dla nich teksty do tysięcy stron (przeszło 5k stron i grubo ponad 50k tekstów) za które co miesiąc była wystawiana faktura. Powód negatywnej opinii jest prosty - notoryczne opóźnienia płatności (wystarczy wspomnieć iż od kwietnia 2016 roku do chwili obecnej jedynie 3 faktury były opłacone w terminie, a wcześniej wcale nie było znacząco lepiej) Właściciel tłumaczył się za każdym razem iż sam nie dostaje pieniędzy na czas dlatego są opóźnienia. Może dalej bym wierzył w te bajki gdyby nie parę rzeczy. Po pierwsze dzięki mnie regularnie zamawiają u niego wpisy do katalogów 2 agencje (z którymi mam bardzo dobry kontakt) i zlecenia są im wykonywane dopiero po opłaceniu faktury. Po drugie Pozycjonusz otworzył nową siedzibę we Wrocławiu (jak się nie opłaca faktur na czas to można zainwestować w rozwój własnej firmy ) Po trzecie obecne zaległości (parę tysięcy za opisy do katalogów więc łatwo można sobie wyliczyć, ile to jest zmarnowanego czasu): - Faktura za teksty zrealizowane w styczniu jest już 36 dni po terminie - Faktura za teksty zrealizowane w lutym jest 8 dni po terminie Wcześniejsze faktury również opłacane kilkanaście dni po terminie płatności. Właściciel już nawet przestał odpisywać na moje maile (szkoda tylko, że nie poinformował o tym swoich pracowników, którzy nadal zlecali mi strony/teksty do pisania, mimo iż informowałem, że do czasu uregulowania płatności kolejne teksty nie będą realizowane. Jak dostaję maila od pracowników, kiedy teksty będą wykonane to informuję iż po opłaceniu zaległości. Dostaję odpowiedź zwrotną, że sprawa przekazana do księgowości i cisza, a strony/teksty nadal wiszą w panelu.) Nie lubię być ignorowany, a skoro firma nie jest do końca uczciwa w stosunku do współpracowników (przeglądając Internet dowiedziałem się iż nie jestem jedyny, któremu Pozycjonusz/właściciel nie płaci na czas), to w obecnej sytuacji nie polecam pisania dla tej firmy, chyba że ktoś chce się prosić o uczciwie zarobione pieniądze.
  11. Przygotowujemy teksty między innymi dla polskich agencji interaktywnych, SEO/SEM oraz na popularne portale internetowe. Współpracujemy również z klientami zza granicy. Oferujemy: Tekst o niskiej jakości - zaplecze, presell pages 1000 znaków tekstu - od 2 zł do 4 zł + 23% VAT Tekst o wysokiej jakości - zaplecze, artykuły, poradnik, news 1000 znaków tekstu - od 6 zł do 8 zł + 23% VAT Jesteśmy w stanie zająć się także przygotowaniem pełnych stron zapleczowych, jak również napisać teksty synonimizowane. Rozliczamy się na podstawie faktur VAT. Na wszelkie pytania możemy odpowiedzieć mailowo pod adresem kontakt@apmarketing.pl AP Marketing Ul. Głowackiego 10a/54 85-614 Bydgoszcz NIP: 7742971843 Pozdrawiamy i zapraszamy do współpracy.
  12. Interesuje nas współpraca tylko z poważnymi osobami/firmami, dla których jesteśmy w stanie wykonać zarówno pojedyncze zlecenia jak i podjąć regularną współpracę. Współpracujemy z kilkoma firmami, dla których wykonujemy różnego rodzaju usługi/teksty. Realizujemy artykuły/teksty/newsy: - Presell Page - bez wysokiej wartości merytorycznej. Teksty są ogólnie związane z tematem i charakteryzują się różnorodnością. - Opisy do katalogów - opisują dokładnie konkretną stronę internetową. Opisy realizujemy również na podstawie samych słów kluczowych. - Teksty na strony zapleczowe - opisują w merytoryczny sposób konkretny temat. W ich przypadku nie można oczekiwać, jednak specjalistycznej wiedzy czy zgodnych ze stanem faktycznych danych. - Opisy produktów do sklepów internetowych - szczegółowo opisują określony produkt. Traktują o jego rzeczywistych parametrach. - Teksty synonimizowane - przeznaczone są do generowania w mieszarkach. Dowolną ilość synonimów możemy wstawić do wybranej jakości artykułu. - Teksty na strony internetowe/blogi - posiadają wysoką wartość merytoryczną. - Newsy/Artykułu na portale informacyjne - opisują w szczegółowy i przyjazny odbiorcy sposób temat. Są w pełni zgodne ze stanem faktycznym. Ceny ustalane są indywidualnie w zależności od ilości zleconych tekstów, tematyki i w głównej mierze terminów. Do każdego zlecenie wystawiana jest faktura VAT W szczególnych przypadkach realizujemy również zlecenia "na wczoraj" (z krótkim terminem realizacji). Na wszelkie pytania możemy odpowiedzieć mailowo pod adresem kontakt@apmarketing.pl AP Marketing Ul. Głowackiego 10a/54 85-614 Bydgoszcz NIP: 7742971843 Pozdrawiamy i zapraszamy do współpracy.
  13. Witam! Szukam newsmena/redaktora, który będzie głównie tłumaczył newsy z zagranicznych serwisów na polski, tematyka piłka nożna, na początek liga angielska. (w późniejszym etapie inne ligi) Wystarczy co dzień/dwa (w zależności od natłoku informacji) napisać kilka/kilkanaście newsów na podstawie zagranicznych źródeł. Portal na zasadzie strony tworzonej przez fanów dla fanów i sympatyków piłki nożnej. Proszę o wycenę - pracy miesięcznej, a także płacy za 1. newsa. Na przykład: http://www.dailystar.co.uk/sport/football/418326/EXCLUSIVE-Bayern-former-Chelsea-Arjen-Robben-new-deal-Man-Utd http://arsenallatest.com/news/1903-tyrone-mings-ipswich-afc.html Czekam na kontakt: hadriano@o2.pl lub na PW Napisz mi nieco szczegółów na temat swojej osoby: Wiek: Miejscowość: Ewentualne doświadczenie w pracy w serwisach internetowych (niekoniecznie sportowych) Ulubione kluby/ligi Jak z wolnym czasem, który mógłbyś poświęcić naszej stronie. Pozdrawiam Adrian
  14. hadriano

    Fajne filmiki

    Kabarety zawsze będą rządzić.