Jump to content

paweek

Forumowicze
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. czesc, jaki polecacie spoko hosting, który jest stabilny, można zaufać że nie padnie ot tak? Postawię na nim firmową stronę ze sklepem Wordpres Woocommerce, będzie max 100 produktów. średnia ilość dzienna odwiedzin - 100/200
  2. ok to wyglada mniej/wiecej tak. stronka jest jest bardzo prosta i przejżysta. wygląda jak typowa baza informacji. strona główna, tam jest artykuł i losowe long taile z bazy danych z odnosnikami. baza liczy około 35tys linków (fraza+miasto niemieckie). Dzięki długiemu ogonowi, jakoś ruch będzie się generował, ale też chcialem backlinkować strone główną, żeby pozycje były wyższe i ruch znaczny. niestety nie znam na tyle niemieckiego, aby płynnie sie poruszać po niemieckich katalogach itp. zamieżam wykupić troche linków, dodanie do wyszukiwarek
  3. Witam, Stworzyłem strone typowo pod zarabianie z reklam. Jest na niemieckiej domenie i ma około 35tys podstron z long tailem. Teraz pytanie jak to fajnie wypozyconować. Macie jakieś proopozycje/porady, a może ktoś by się takiego cuda podjął? Chodzi o podlinkowanie strony główniej w Niemczech Dzięki
  4. tamta strona została odrzucona. teraz na próbe dałem inną. mam mase problemów z tym. kod dodaje dobrze na strone, reklama działa, ale serwis go nie widzi i odrzuca cały czas strone i każe dodać kod. dziwne. co chwila mam status "do indeksacji" albo "dodaj boks reklamowy" i tak w kółko.
  5. udało mi się już umieścić kod na stronie. mój serwis jest typu kwejka i reklame umiescilem w plywajacym divie po boku. mam nadzieje, że strona przejdzie indeksacje
  6. niestety nie mam zaufania aby podawać dane do panelu admina, nieznanemu serwisowi, wiec bede musial sie inaczej uporać z problemem kodu...
  7. @Kasjan własnie tak wstawiłem i nie działa. wyświetla cały kod, więc jest gorzej hmm
  8. ja coś nie mogę dodać boxu reklamowego na stronę... z kodu: <?PHP define('SEOPILOT_USER', 'coś tam mój nr'); require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/'.SEOPILOT_USER.'/SeoPilotClient.php'); $o['charset'] = 'utf-8';//kodowanie strony $seopilot = new SeoPilotClient($o); unset($o); echo $seopilot->build_links(); ?> po dodaniu kodu wyświetla się tylko: build_links(); ?> nie wiem za bardzo jak to zrobić. macie jest jakiś pomysł?
  9. heh kiedys sie kontaktowałem z adminem tej stronki. to jest nielegalny skrypt na pop-up (nawet gdzies mi go przesłał). korzysta z niego od dawna i jest zadowolony z zarobków. jakos google go nie złapało. heh kiedys sie kontaktowałem z adminem tej stronki. to jest nielegalny skrypt na pop-up (nawet gdzies mi go przesłał). korzysta z niego od dawna i jest zadowolony z zarobków. jakos google go nie złapało.
  10. poprawilem troche, lepiej?
  11. co masz na myśli mówiąc "call to action"? to tak: usune reklamy zmniejsze wysokość strony co do tej twarzy to chyba pasuje. Takie "ukazanie" jaki szok wywołują te pytania obok. no nie wiem... prosze o dalsze propozycje ;p
  12. a dlaczego obrazki źle wpływają ja strone?
  13. a co proponujesz poprawic?
  14. To jest moja pierwsza stronka tego typu www.stojaki.aserw.pl daje rade? zachęca?
  15. wg mnie predkosc indeksascji ma troche znaczenie. chodzi mi np o nagly wzrost dziennie zindeksowanych podstron. za duza nie moze być bo to spam i dla google cos smierdzi na tej stronie. jak moja strona była na 6 miejscu w google to naturalnie wzrastały podstrony. ciągłe nowe, rózne wyszukiwania mp3. rosło to rosło az pewnien dzien był zbyt owocny w podstrony i bach! spadek. filtr. nie wiem jak to nazwac. teraz jak strona jest na odległej pozycji to oczywiste ze mało jest indeksowanych nowych podstron. nie wiem jak to google rozpatrzy. wynikiem tego moze być taki sam title podstron "tytuł p
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy