Jump to content

Julian Carax

Forumowicze
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bydgoszcz

Recent Profile Visitors

1,209 profile views
  1. Dodanie komunikatu spowodowało spadek dochodów z reklam. Wynika to zapewne z opóźnienia wczytania reklamy. Asynchroniczne wczytanie reklam po weryfikacji wyrażonej zgody pochłania trochę czasu, co powoduje, że użytkownik może przeskoczyć na następną podstronę bądź przewinąć ekran zanim reklama się pojawi. Przez tydzień ani jeden użytkownik nie wymusił rezygnacji z personalizacji reklam. Tak to widzę na chwilę obecną. Nie jestem przekonany, czy rezygnacja z reklam spersonalizowanych zwalnia z obowiązku uzyskania zgody. Z poradnika Google AdSense:
  2. Od kilku dni Google wyświetla mi na koncie komunikat: W raporcie znajduję błędy 2.1a, czyli wczytanie reklam przed uzyskaniem zgody od użytkowników UE. Zaimplementowałem skrypt Quantcast Choice oraz opóźniłem wczytanie pliku JS adsense do momentu uzyskania zgody. Mimo to nadal w raporcie uzyskuję błędy 2.1. Czy zmagaliście się z tym problemem? W polskim internecie praktycznie brak informacji. W zagranicznym pomieszane implementacje TCF v2.0 ze starszymi wersjami.
  3. Zmieniłem kody, ponieważ miałem jednostki o stałym rozmiarze np. 729x90 na jednostki o rozmiarze automatycznym (elastyczne). Na komputerze rozmiar banerów jest taki sam jak wcześniej, na komórkach oczywiście już mniejszy. Google samo się dopasowuje reklamy do rozmiaru okna. Nowe jednostki przypisałem do tych samych kanałów niestandardowych co stare. Kolory również ustawione te same. Może trzeba jeszcze poczekać na ponowne dopasowanie, choć trwa to już prawie miesiąc. Wracając do tematu zaangażowania... czyli generalnie nie mam żadnego wpływu na to, że teraz nie ma reklam w modelu CPE. Google
  4. Witam, Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć, co dokładnie w adsense oznacza "zaangażowanie"? W połowie kwietnia zmieniłem jednostki na stronie na responsywne. Od tego czasu mam znaczny spadek dochodów z reklam. Pojawia mi się w panelu adsense komunikat: "Jednym z celów dopasowanych treści jest zwiększenie zaangażowania użytkowników. Ta zmiana może wpłynąć na RPM strony i inne dane." Po przejrzeniu historii przed i po zmianie widzę, że dochody w zakładce "Zaangażowanie" spadły do 0 licząc od dnia wstawienia kodów responsywnych jednostek. Dodam, że sam rozmiar tych jednostek na stronie nie uległ zm
  5. Dzisiaj dostałem taką samą wiadomość e-mial. Zaś w panelu AdSense nic nie ma. Może to jakaś pomyłka?
  6. U mnie powrót do stawek z listopada, więc nie narzekam
  7. Większych głupot dawno nie czytałem Udział w tworzeniu PKB: rolnictwo 11,9 %, przemysł 48,1 %, usługi 40 %. (CIA, 2006) Produkt krajowy brutto: 2 512 miliardów USD - 4. miejsce na Świecie (CIA, 2006) Produkt krajowy brutto wg parytetu siły nabywczej: 9 412 miliardów USD - 2. miejsce na Świecie (IMF, 2005) Wzrost gospodarczy: 10,5 % (CIA, 2006) Ludzie żyjący poniżej granicy ubóstwa Polska: 15% (2006 est.), Chiny: 12,3 % (UNDP, 2006) Chiński komunizm opiera się głównie na ograniczeniu wolności jednostki. Hasła komunizmu o równości obywateli już dawno nie są brane pod uwagę przez co częś
  8. Zgodnie z art. 2 pkt 26 ustawy z dnia 11.03.2004r o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2004, Nr 54, poz 535 ) świadczysz usługi elektroniczne. Zgodnie z art. 27 ust. 4 pkt 9 oraz art. 27 ust.3 pkt 1 miajscem świadczenia usług są Stany Zjednoczone. Podsumowując usługi elektroniczne świadczone na terenie USA nie podlegają opodatkowaniu VAT.
  9. Takie dostałem informacje z biura rachunkowego. Nie wiem czy się jeszcze bronią, czy może się poddali. Jakby co napiszę. Dzięki.
  10. Tak, zrobiłem to - odświeżam temat Dotychczas rozliczałem się z Google AdSense w taki sposób jak został na tym forum wielokrotnie opisane. Biuro rachunkowe nie miało żadnych zastrzeżeń, ale dzisiaj sytuacja się zmieniła. Biuro rachunkowe działa w stowarzyszeniu i dzisiaj otrzymało informację o kontroli w jednej firmie w Inowrocławiu, z której wynikło, że firma musi zapłacić zaległy podatek VAT od zysków z reklam Google. O tym fakcie natychmiast zostałem poinformowany. Pani z biura rozmawaiała również nieoficjalnie z naczelnikiem US w moim mieście, który stwierdził, że VAT od tego należy odp
  11. U mnie sytuacja podobna, tylko, że z średnio 1000$ pozostanie ok. 350$. Prowadzę "normalną" stronę, częste aktualizacje, ma wyrobioną pozycję w polskim internecie. Przy dostosowaniu położenia reklam pomagali ludzie z Google, a tu nagle z dnia na dzień taki spadek bez jakiegkolwiek powodu, bez powiadomienia. Na razie cierpliwie czekam na poprawę i staram się bardziej promować wortal, jednak bez odpowiednich pieniędzy ciężko o reklamę z prawdziwego zdarzenia.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy