Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.12.2025 w Odpowiedzi

  1. Trochę miałem z tym tematem wspólnego więc nie chodzi wyłącznie o ilość opinii, ale również ich intensywność, czyli lekarze, którzy regularnie dostają opinie (niekoniecznie bardzo dużo, ale w ostatnich miesiącach), mają szansę na wyższe pozycje. Sam profil a w tym zdjęcie, szczegóły kontaktu, zakres usług, godziny pracy, linki do strony internetowej. Profil Twojej kuzynki ma zdjęcie, ale jeśli w innych aspektach jest mniej kompletny (np. brak dokładnego opisu usług, brak rejestracji online), to może wpływać na ranking. Kwestia lokalizacji, Google bierze pod uwagę bliskość i lokalne SEO. Nawet w tym samym mieście, lekarze często wybierają różne frazy (np. „laryngolog Opole” vs. „specjalista laryngolog Opole”), co może wpływać na ranking. Pamiętaj też o wewnętrznych wymogach z tego co pamiętam to.. Ważna jest aktywność samego lekarza na profilu, odpowiadanie na opinie, aktualizowanie grafiku, dodawanie zdjęć i opisów. Warto uwzględnić również, że lekarze, którzy mają najwięcej rezerwacji lub aktywnie korzystają z systemu, są faworyzowani. Co do opinii, to nie tylko ilość, ale też szczegółowość i długość opinii mogą być brane pod uwagę. Co bym zrobił? Sprawdziłbym profil, był na nim aktywny i coś podziałał z seo lokalnie dla Google: np. wpisanie dokładnego adresu gabinetu w Google Moja Firma (Google Business Profile) Podobnie to wygląda na portalach z innych branż
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności