Skocz do zawartości

Pozycjonować samemu czy zlecić


Mannix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowicjuszem na forum i mam pierwsze podstawowe pytanie:

czy samodzielne pozycjonowanie strony (mam na myśli www.vgt.com.pl) jest bardzo trudne?

Korzystam już z pozycjonowania automatycznego programem ......

Poprawa wyników już jest, ale słowa kluczowe plasują się w 2, 3 dziesiątce. To za mało.

Czy pozycjonując dokonywać wpisy w katalogach "jak leci" byle więcej, czy też lepiej mniej ale za to na stronach z wyższym PageRank?

Będę wdzięczny za podpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dodawaj sie do tych tylko najlepszych katalogów. Jakich? No tutaj już musisz sam poprzebierać (tylko nie sugeruj się ceną). Może pomoże ci coś ta lista katalogów Do dodawania kup sobie puałtomat, będzie o wiele szybciej. :)

Zarządzanie czasem, zadaniami oraz projektami: nozbe.com/pl <baner refer.>

nozbe-ad-2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pod wrażeniem witryny (zaczynam marzyć, aby w dziale Strony do Oceny pojawiały się tylko takie, a nie żadne tam "moje pierwsze strony"), ale kilka rzeczy bym poprawił, jeśli chodzi o jej optymalizację, np. <title>.

SEO to przede wszystkim 1) dużo 2) dobrych linków. Jeśli wiesz, o co mi chodzi, sam pozycjonuj. Jeśli nie - zleć. Komu? I tu zaczynają się schody... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na Twoją stronę, to co chcesz sprzedać itp to masz poważną firmę, zarabiającą poważną kasę, z poważnymi możliwościami rozwoju. To nie zabawa z pozycjonowanie hobbystycznego bloga ;) Jeżeli podchodzisz poważnie do swojej firmy to zleć pozycjonowanie.

Co do "usability"