Skocz do zawartości

Domeny.pl - wyjaśnienia firmy


Domeny.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Państwo,

Zaskakujace są niektóre posty na tym forum. Nie wiemy dokładnie ilu, ale chyba niewielu forumowiczów jest

faktycznie naszymi klientami. Problem tkwi nie tyle w firmie, co w podejściu pewnej (bardzo małej) grupy

obecnych tu osób. Kupując usługę zaakceptowały regulamin, który jest dostępny w kilku miejscach na stronie.

A więc zakładamy, ze zgodziły się na warunki (bardzo korzystne) zakupu usługi. Traktujemy naszych klientów

poważnie - zawsze uważamy, że w pełni świadomie podjęli te decyzje. Dlaczego więc taka fala

niezadowolenia? Udostępniliśmy Państwu wysokiej klasy usługę, pozwalając na samym początku prawie za darmo z

niej korzystać. A de facto dopłacając do możliwości skorzystania przez Państwa z tej usługi. Licząc

oczywiście, że w perspektywie czasu będzie mogła się zwrócić (jak inwestycja w każdej firmie). Nie rozumiemy

więc co jest nie tak? Że trzeba za tę usługę zapłacić? Cóż w tym dziwnego. Dostając komórkę za 1 złotówkę

zobowiązujecie się Państwo do korzystania z usług danego operatora. Wcześniejsza chęć zakończenia współpracy

także i w tym przypadku kończy się uiszczeniem pewnej opłaty za zerwanie umowy lojalnościowej. Nikt więc tutaj

Ameryki nie odkrywa. Jest tu kilka opisanych przypadków zerwania umowy. Oczywiście opisy tych przypadków są

bardzo ogólnikowe. Jesteśmy skłonni do każdego się ustosunkować i przedstawić na forum powody pewnych

sytuacji. Oczywiście pod wymogiem pełnej oficjalności z drugiej strony. Szkoda też, że większość z

niezadowolonych osób nie chce negocjować/rozmawiać o trudnych sytuacjach związanych z odnowieniami/zerwaniami

umów, itd. Negocjacje i "pokojowe" rozwiązywanie sporów mieściły się i mieszczą w naszych podstawach relacji z

klientami.

Zawsze traktujemy poważnie głosy krytyki. Szkoda, że jest ona anonimowa (i nie zawsze konstruktywna),

bo nigdy nie mamy pewnosci czy powstaje w konkurencyjnej firmie, czy też faktycznie pochodzi od klienta.

Dzięki tym głosom krytyki, zmieniliśmy już na początku tego roku założenia promocji, tak

aby były jeszcze bardziej przyjazne dla klienta. A co do ogólnego regulaminu i jego

wprowadzenia bez powiadamiania klienta? Nasza działalność nie podchodzi pod ustawę

o usługach telekomunikacyjnych. A tylko firmy telekomunikacyjne muszą osobiście informować

klienta o zmianach w regulaminach. Nie świadczymy zgodnie z zapisami ustawy takiej działalności.

Tak więc i te uwagi na forum są bezpodstawne. Podobnie jak wiele innych. W kilku wypowiedziach

jest wiele nieścisłości, które dają mylne wrażenie. A jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach.

Pozdrawiamy

Domeny.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
A więc zakładamy, ze zgodziły się na warunki (bardzo korzystne)

Baaaardzo korzystne. Domena info za 120 PLN gdzie was maksymalnie kosztuje to 10 złotych?

Traktujemy naszych klientów

poważnie

Dlatego nie mogłem sie doprosić abyście poinformowali mnie ile będzie kosztować przedłużenie?

większość z

niezadowolonych osób nie chce negocjować/rozmawiać o trudnych sytuacjach związanych z odnowieniami/zerwaniami

umów

O jakiej rozmowie mowa? Wy nie chcecie dyskutować, a teraz to już trochę nie w czasie...

Dostając komórkę za 1 złotówkę

Domeny nie kosztowały złotówki tylko po ok 10. Tyle co wy zapłaciliście za rejestracje. Odnowienie kosztuje 7 razy drożej niż w waszego rejestratora. Gdzie wasza inwestycja?

Robię barcampy: Aula Polska i RadomIT i kilka innych.

Czy wiesz, że największe prowizje w branży turystycznej i masę narzędzi daje Odpoczne.pl (bez ref'a)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

Zaskakujace są niektóre posty na tym forum. Nie wiemy dokładnie ilu, ale chyba niewielu forumowiczów jest

faktycznie naszymi klientami. Problem tkwi nie tyle w firmie, co w podejściu pewnej (bardzo małej) grupy

obecnych tu osób. Kupując usługę zaakceptowały regulamin, który jest dostępny w kilku miejscach na stronie.

A więc zakładamy, ze zgodziły się na warunki (bardzo korzystne) zakupu usługi. Traktujemy naszych klientów

poważnie - zawsze uważamy, że w pełni świadomie podjęli te decyzje. Dlaczego więc taka fala

niezadowolenia? Udostępniliśmy Państwu wysokiej klasy usługę, pozwalając na samym początku prawie za darmo z

niej korzystać. A de facto dopłacając do możliwości skorzystania przez Państwa z tej usługi. Licząc

oczywiście, że w perspektywie czasu będzie mogła się zwrócić (jak inwestycja w każdej firmie). Nie rozumiemy

więc co jest nie tak? Że trzeba za tę usługę zapłacić? Cóż w tym dziwnego. Dostając komórkę za 1 złotówkę

zobowiązujecie się Państwo do korzystania z usług danego operatora. Wcześniejsza chęć zakończenia współpracy

także i w tym przypadku kończy się uiszczeniem pewnej opłaty za zerwanie umowy lojalnościowej. Nikt więc tutaj

Ameryki nie odkrywa. Jest tu kilka opisanych przypadków zerwania umowy. Oczywiście opisy tych przypadków są

bardzo ogólnikowe. Jesteśmy skłonni do każdego się ustosunkować i przedstawić na forum powody pewnych

sytuacji. Oczywiście pod wymogiem pełnej oficjalności z drugiej strony. Szkoda też, że większość z

niezadowolonych osób nie chce negocjować/rozmawiać o trudnych sytuacjach związanych z odnowieniami/zerwaniami

umów, itd. Negocjacje i "pokojowe" rozwiązywanie sporów mieściły się i mieszczą w naszych podstawach relacji z

klientami.

Zawsze traktujemy poważnie głosy krytyki. Szkoda, że jest ona anonimowa (i nie zawsze konstruktywna),

bo nigdy nie mamy pewnosci czy powstaje w konkurencyjnej firmie, czy też faktycznie pochodzi od klienta.

Dzięki tym głosom krytyki, zmieniliśmy już na początku tego roku założenia promocji, tak

aby były jeszcze bardziej przyjazne dla klienta. A co do ogólnego regulaminu i jego

wprowadzenia bez powiadamiania klienta? Nasza działalność nie podchodzi pod ustawę

o usługach telekomunikacyjnych. A tylko firmy telekomunikacyjne muszą osobiście informować

klienta o zmianach w regulaminach. Nie świadczymy zgodnie z zapisami ustawy takiej działalności.

Tak więc i te uwagi na forum są bezpodstawne. Podobnie jak wiele innych. W kilku wypowiedziach

jest wiele nieścisłości, które dają mylne wrażenie. A jak wiadomo diabeł tkwi w szczegółach.

Pozdrawiamy

Domeny.pl

Żenada.

Kompromitacja firmy na całej linii, zamiast po męsku przyznać się do winy, przeprosić i wyciągnąć wnioski, argumentacja rodem z najczarniejszego PR :/

404.tf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udostępniliśmy Państwu wysokiej klasy usługę, pozwalając na samym początku prawie za darmo z

niej korzystać. A de facto dopłacając do możliwości skorzystania przez Państwa z tej usługi. Licząc

oczywiście, że w perspektywie czasu będzie mogła się zwrócić (jak inwestycja w każdej firmie). Nie rozumiemy

więc co jest nie tak? Że trzeba za tę usługę zapłacić?

A ja mam pytanie do przedstawiciela Domeny.pl... Dlaczego nie mogę od razu przedłużyć domeny na dwa kolejne lata tak aby uzyskać kod authinfo ? Przecież i tak "firma" Domeny.pl dostaję zapłatę według założenia że domena ma być przez 3 lata opłacana... A więc nie wiem w czym problem?
Traktujemy naszych klientów poważnie - zawsze uważamy, że w pełni świadomie podjęli te decyzje.

To ja bym prosił abym był traktowany poważnie i informowany o każdej zmianie regulaminu. Gdyby nie informacja tutaj na forum nawet bym o takich działaniach nie widział...

Nasza działalność nie podchodzi pod ustawę o usługach telekomunikacyjnych. A tylko firmy telekomunikacyjne muszą osobiście informować

klienta o zmianach w regulaminach.

Czyli na jakiej podstawie chciałby Pan wpisać osobę X do KRD jeżeli nie ma pan takich uprawnień..?

Michał Kryński
Zapraszam na moje forum akwarystyczne  ;-) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten regulamin trudno nazwać bardzo korzystnym. Napisany jest jednostronnie. Zwalnia firmę Domeny.pl od odpowiedzialności na każdym kroku, a klienta przywiązuje i zastrasza. Wiodące firmy w tej branży nie zniżają sie do takich sztuczek.

Myślę, że właściciel doskonale zdaje sobie sprawę, że wiele osób regulaminu (szczególnie tak rozwlekłego) nie przeczyta dokładnie, a nawet jak przeczyta to nie zrozumie konsekwencji. Postanowił więc zrobić na tym trochę dodatkowych pieniążków.

Podpisywanie się wyłącznie nazwą firmy nie wymaga komentarza.

Wygląda jakby ktoś tu sobie zrobił z niej wygodną tarcze..

Jestem w potrzebie - sprzedaje
cenne domeny regionalne za ułamek wartości
tylko do końca tyg. < link do ogłoszenia >

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panie Mich@le

I kwestia: Jasne, ze nie ma problemu - domene mozna przeciez u nas odnowic nawet na 10 lat (jesli tylko dana domena, a raczej jej rejestr na to pozwala)

II kwestia: Pozwole sobie przytoczyc ustawe z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U z 2002 r. nr 144 poz.1204 z poźn. zm.), ktora do ogloszenia regulaminu do publicznej wiadomości, wymaga jedynie zamieszczenia go stronie internetowej. Dotyczy to oczywiscie firm o profilu takim jak nasza. Nikt wiec niczego nie ukrywal. Regulamin jest dostepny 24 h na dobe. I od kazdego klienta oczekiwana jest jego biezaca znajomosc. Dotyczy to klientow wszystkich firm/uslugodawcow w Polsce.

III kwestia: Uprawnienia takie otrzymalismy dzieki analizie przeprowadzonej przez prawnikow KRD. Na tej wlasnie podstawie KRD podpisalo z nami umowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Moje pytanie tyczyło się bardziej otrzymania kodu authinfo po uregulowaniu przedłużeń domeny tak aby Domeny.pl nie było "poszkodowane" ... Kiedyś nawet do BOK zadawałem takie pytanie to uzyskałem odpowiedź że i tak w takim wypadku zapłacę karę za zerwanie umowy...

Po prostu jestem skłonny przedłużyć domenę o kolejne 2 lata (zgodnie z regulaminem który zobowiązuje mnie do utrzymywania domeny przez 3 lata) tylko po to aby uzyskać kod authinfo. Niestety nie podoba mi się polityka i traktowanie klientów przez Domeny.pl i dlatego też chciałbym trzymać domenę u innego rejestratora...

2. Ustawa ustawą ale według Mnie nie informowanie klientów o zmianie regulaminu nie jest "poważnym traktowaniem klientów". Proszę spojrzeć oczami potencjalnego klienta, przecież nikt nie będzie codziennie sprawdzał regulaminu czy coś się nie zmieniło...

3. A czy informacje o firmach które mają podpisaną umowę z KRD są jawne ?

Michał Kryński
Zapraszam na moje forum akwarystyczne  ;-) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten regulamin trudno nazwać bardzo korzystnym. Napisany jest jednostronnie. Zwalnia firmę Domeny.pl od odpowiedzialności na każdym kroku, a klienta przywiązuje i zastrasza. Wiodące firmy w tej branży nie zniżają sie do takich sztuczek.

Myślę, że właściciel doskonale zdaje sobie sprawę, że wiele osób regulaminu (szczególnie tak rozwlekłego) nie przeczyta dokładnie, a nawet jak przeczyta to nie zrozumie konsekwencji. Postanowił więc zrobić na tym trochę dodatkowych pieniążków.

Podpisywanie się wyłącznie nazwą firmy nie wymaga komentarza.

Wygląda jakby ktoś tu sobie zrobił z niej wygodną tarcze..

Z przyjemnoscia poznamy Pana uwagi do regulaminu wraz z merytorycznym uzasadnieniem, ktory oczywiscie nawiazuje

do polskiego systemu prawnego. Liczymy zawsze na konstruktywna krytyke. Ciesza nas cenne uwagi ekspertow. Dzieki

temu stajemy sie lepsi i madrzejsi.

Pozdrawiamy

Domeny.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przyjemnoscia poznamy Pana uwagi do regulaminu wraz z merytorycznym uzasadnieniem, ktory oczywiscie nawiazuje

do polskiego systemu prawnego.

Prosze bardzo:

Dlaczego w Państwa regulaminie istnieje zapis:

"XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

2) W przypadku zmiany Regulaminu świadczenia usług rejestracji i utrzymywania nazw domen internetowych, Abonent będący konsumentem ma prawo do wniesienia sprzeciwu w formie pisemnej, na adres siedziby Domeny.pl sp. z o.o., w terminie 14 dni od chwili opublikowania nowej wersji regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie sprzeciwu przed jego upływem."

?

Sprzeciw w sprawie zmiany regulaminu został wysłany dokładnie 14-tego dnia od wprowadzenia nowego regulaminu.

Sprzeciw nie został przyjęty ponieważ zgodnie z Państwa argumentacją wg. Kodeksu Cywilnego pismo musi dotrzeć do Państwa rąk przed upływem tych 14 dni a tymczasem w Państwa regulaminie jak widać jest coś całkiem innego.

Dlaczego więc Regulamin jest sprzeczny z prawem i mówi coś zgoła innego niż KC na który się powołujecie ? Dlaczego wprowadzacie klientów w błąd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest nie tak [...] Że trzeba za tę usługę zapłacić?

Nie wiem czy przyszedł pan tutaj posłuchać opinii czy zacytować nam parę aktów prawnych i porobić sobie jaja. Faktycznie, bardzo śmieszne. ha ha, ha :)

Oczywiście pod wymogiem pełnej oficjalności z drugiej strony.

Wobec tego prozszę się oficjalnie ustosunkować do faktu takiego, że nigdzie na stronie nie ma cennika w czytelnej forumie oraz do faktu zaniżania cen w koszyku. Podpowiem, że kiedy w sklepie do koszyka włożę towar za 10PLN to tyle płacę przy kasie i proszę się nie wykręcać PAŃSTWA interpretacją aktów prawnych.

Czy użytkownicy państwa fanfastycznej firmy będą mogli na przykład zobaczyć czytelny cennik w tym roku? I taką oto informację w koszyku w widocznym miejscu i czerwoną czcionką, którą napisałem specjalnie dla państwa firmy "kupując tą usługę zawierasz z firmą domeny.pl trzyletnią umowę na kwotę X pln". Śliczne, prawda? A ilu nieporozumień pozwala uniknąć!

To rozwiązało by wszelkie PRZYSZŁE problemy państwa firmy. Aby rozwiązać doraźne problemy myślę, że wystarczyło by przeprosić ludzi których pańska firma wprowadziła w błąd (i umożliwić im rezygnację z umów). Nie trzeba angażować sztabu prawników ani cytować prawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostając komórkę za 1 złotówkę zobowiązujecie się Państwo do korzystania z usług danego operatora. Wcześniejsza chęć zakończenia współpracy także i w tym przypadku kończy się uiszczeniem pewnej opłaty za zerwanie umowy lojalnościowej.

Dokładnie była taka sytuacja, że kleinci kupowali telefony za "1zł" u jednego z polskich operatorów gsm. Operator zmienił regulamin klienci mieli 14 dni na nie przyjęcie nowego regulaminu - spora ilość klientów z tego skorzystała, ale operator postąpił z klasą i nie żądał tak jak Państwo opłat za zerwanie umowy. Wyżej przytoczony operator postąpił w przeciwieństwie do Państwa z wielką klasą nie wymigując się datą doręczenia pisma (w każdym urzędzie liczy się data stempla pocztowego u Państwa NIE)

Szkoda też, że większość z niezadowolonych osób nie chce negocjować/rozmawiać o trudnych sytuacjach związanych z odnowieniami/zerwaniami

umów, itd. Negocjacje i "pokojowe" rozwiązywanie sporów mieściły się i mieszczą w naszych podstawach relacji z

klientami.

A przepraszam z kim negocjuje się w tej firmie ?? Pierwszy kontakt z Państwa strony był od pani Edyty która przesłała mi fakturę proforma, wysyłałem do niej zapytanie a na to zapytanie odpowiada p. Wojciech - czy klient nie powinien załatwiać sprawy z jedną osoba - tak jest przynajmniej w dobrych firmach...

III kwestia: Uprawnienia takie otrzymalismy dzieki analizie przeprowadzonej przez prawnikow KRD. Na tej wlasnie podstawie KRD podpisalo z nami umowe.

Skoro już Państwo poruszacie KRD to moje pytanie - kara za zerwanie umowy (faktura proforma) opiewała na kwotę poniżej 100zł, a Państwo straszyliście mnie KRD w którego regulaminie jest jasno napisane:

łączna kwota zobowiązań konsumenta wobec przedsiębiorcy wynosi co najmniej 200 złotych;

- czy aby kolejne niedopatrzenie z Państwa strony ??

Dzieki temu stajemy sie lepsi i madrzejsi.

To pozostawię bez komentarza...

Na sam koniec dlaczego Państwo nie przestrzegacie własnego regulaminu ??

Zapis z niego :

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

2) W przypadku zmiany Regulaminu świadczenia usług rejestracji i utrzymywania nazw domen internetowych, Abonent będący konsumentem ma prawo do wniesienia sprzeciwu w formie pisemnej, na adres siedziby Domeny.pl sp. z o.o., w terminie 14 dni od chwili opublikowania nowej wersji regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie sprzeciwu przed jego upływem.

Jedyne co można powiedzieć potencjalnym klientom Domeny.pl - NIE POLECAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna firmo Domeny.pl powiedzcie mi czy nie obowiązuje was nadrzędny regulamin https://www.dns.pl/porozumienie/prawab.html gdzie pisze jasno i wyraźnie ?

.... Możesz przenieść obsługę nazwy domeny od Partnera X do Partnera Y. Na Twoje żądanie Partner zobowiązany jest niezwłocznie wydać kod "authinfo", który umożliwi przeniesienie obsługi. Partner nie może uzależniać wydania kodu od dodatkowych warunków........

Wg mnie jasno on stanowi ze mogę w każdej chwili niezależnie od tego co sobie napiszecie w swoim regulaminie poprosić o wydanie kodu "authinfo" i przenieść się gdzie indziej.

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja chciałbym pochwalić firmę domeny.pl

Po zapoznaniu się z całą sprawą, uważam, że firma Domeny.pl odwaliła kawał ciężkiej pracy. Wszystko to zostało zaplanowane perfekcyjnie. Tak jak pisze na https://two.xthost.info/domeny/

Może to zgodne z prawem, ale nie z literą prawa - które nie zostało stworzone po to, żeby złodzieje w białych rękawiczkach mogli bezprawnie okradać, łupić i straszyć wymiarem sprawiedliwości nieświadomych ludzi tylko dlatego - że nie mają oni prawniczego wykształcenia, nie stać ich na proces i nie rozumieją całego prawniczego bełkotu zawartego w regulaminach, umowach i tym podobnych papierach które mają nie raz po kilkadziesiąt stron i są pisane prawniczym językiem.

Na prawdę duże uznanie z mojej strony, że opracowaliście taki system naciągania ludzi. Przeciętny człowiek nie zorientuje się i nie dostrzeże tych wszystkich Waszych haków.

Bardzo interesujące jest też to, że otworzyliście serwis polskihosting.pl , który na pierwszy rzut oka stwarza pozory niezależnego serwisu. Po zapoznaniu się z materiałem na stronie https://two.xthost.info/domeny/pewne-forum.htm zorientowałem się, że to faktycznie tylko pozory.

Jak widać wszystko jest grubymi nićmi szyte, a te posty napisane przez przedstawiciela firmy, który nawet nie odważył się podpisać imieniem i nazwiskiem są naprawdę żenujące i kompromitujące dla firmy. Wstyd coś takiego pisać. Nie macie za grosz honoru.

Konkurencja nie stosuje takich haków po niżej pasa. W życiu bym się nie spodziewał, że firma, która na pierwszy rzut oka stwarza tak dobre wrażanie stosuje takie żenujące metody pozyskiwania klientów. Przykładowo w az.pl domena *.pl kosztuje 4 zł i rzeczywiście tyle się za nią płaci i nie trzeba przedłużać jej na kolejny rok i przy zamówieniu nie próbują wcisnąć dodatkowych produktów tak jak robicie to Wy (nie myślcie tylko, że to jakaś reklama tej firmy. Teraz w większości firm są podobne ceny i 98% ma przejrzyste reguły gry, więc to żadna nowość).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności