Jump to content
Sign in to follow this  
BD

wiarygodna strona to nie tylko sam wyglad i tresc ...

Recommended Posts

Dzisiaj wkurzyla mnie jedna rzeczy a ze ma to wplyw na to, ze strona jest odbierana jako wiarygodna i dobra postanowilem napisac cos wiecej.

Pomimo staran i pracy wkladanej w kod i wyglad strony strona nie bedzie wiarygodna jezeli jej wlasciciel w swojej korespondencji nie bedzie dbal o jej wizerunek.

Rzecza niedopuszczalna jest sytuacja w ktorej wyslany jest e-mail bez podpisu pod trwcia strony. Fatalnie wyglada rowniez pole OD w ktorym albo nie ma nic albo wpisany jest tam e-mail.

Wiadomosc wyslana ze strony dbajacej o swoja marke musi spelniac nastepujace cechy:

1. W polu OD powinna znajdowac sie nazwa strony z ktorej wyslano wiadomosc badz nazwisko autora. Dobrym posunieciem jest polaczenie obu elementow.

2. Na koncu wiadomosci koniecznie musi znalezc sie podpis zawierajacy przynajmniej imie i adres strony. W poczcie bardziej oficjalnej obok imienia musi znajdowac sie nazwisko oraz pelna nazwa strony/firmy.

Niestety poczta ktora nie zawiera tych obowizkowych elementow jest malo wiarygodna i raczej nie mozna liczyc na to, ze zostanie przeczytana i potraktowana powaznie.

U mnie kazdy listy ktory nie zawiera podpisu laduje w koszu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
troche duzo tutaj obowiazkow 

Nikt nie mowil, ze jest latwo :).

Jest bardzo duzo drobiazgow, ktore wplywaja na wiarygodnosc strony.

Na przyklad jezeli strona jest portalem i aspiruje do tego aby ja tratkowac powaznie to;

1. Newsy i artykuly obowiazkowo powinny by podpisane z imienia i nazwiska autora (moze byc dodatkowo ksywka).

2. Dzial kontakt powinien zawierac komplet informacji - dane redaktorow, informacje o ich e-mailach, w przypadku firmy rowniez adres siedziby firmy + komplet danych typowych dla firmy.

3. Witryna powinna dzialac pod wlasna wykupiona domena a nie jakims aliasem.

4. Portal winien zadbac o oryginalny wyglad i starac sie unikac stosowana darmowych publicznie dostepnych szablonow.

5. Jezeli portal prowaodzi mailingliste to winna byc ona prowadzona jako Opt-In oraz uzupelniona o regulamin i informacje jak beda uzywane adresy e-mail zgromadzone w bazie.

I tak dalej...

Niby drobiazgi ale wplywaja na postrzeganie strony.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam sie z Bartoszem w pełnej rozciągłości tematu. Trudno powiedzieć pod co przypinać problem korespondencji bez podpisu - ja przypinam to pod brak kultury osobistej.

Napewno nie wzbudzi też mojego zaufania np. odpowiedź na zapytanie ofertowe podpisane zaledwie "Biuro Obsługi Klienta".

Pozostałe problemy typu "Undisclosed-Recipient" czy widocznej całej listy adresatów w polu DO: to już po prostu brak jakichkolwiek podstaw w prowadzeniu korespondencji seryjnej.


- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zgadzam sie z Bartoszem w pełnej rozciągłości tematu. Trudno powiedzieć pod co przypinać problem korespondencji bez podpisu - ja przypinam to pod brak kultury osobistej. 

A wiec skoro osoba prowadzaca jakas strone nie zna elementarnych zasad kultury osobistej to raczej szkoda czasu na korespondencje z nia. Poza tym prowadzacy swiadczy o wiarygodnosci strony.

Napewno nie wzbudzi też mojego zaufania np. odpowiedź na zapytanie ofertowe podpisane zaledwie "Biuro Obsługi Klienta".

To i tak jest bardzo obszerny podpis. Ja czesto dostaje maile konczace sie np slowem Pozdro, Pozdrowienia albo nie zawierajace zakonczenia.

A przeciez wystarczy napisac:

Pozdro albo Pozdrowienia

Jaskiek Kowalski

www.mojastrona.com.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z Wami w 100%. Zasad dotyczących tworzenia wiarygodnego wizerunku serwisów WWW jest bardzo dużo i z reguły są one zabiegami kosztownymi, ale istanieja też normy, które są podstawami tegoż wizerunku - i te nie kosztuj nic, po za kulturą osobistą.

Wygląd strony jest istotny, ale moim zdaniem tylko w kwestii miłego - wizualnego odczucia wizytatora. Pozwolę sobie dokonać podziału budowy marki (wizerunku), a co za tym idzie wiarygodności witryny.

Wygląd WWW zajmuje w moim rankingu 20% "wiarygodności".

Następnie istanieje w kolejce naszczyt widzę PR - dokładniej tą bezpośrednią komunikację z odiwedzajacym (co też jest uzależnione od typu witryny). PR - komunikacji bezpośredniej zajmuje 30% - Zostało 50% i to wmyśl samych moich zainteresowań stanową: wizerunek w mediach, rzetelność świadczonych usług (czy tez dost. informacji) i sama wierność klienta, który do nas powraca << on również buduje wiarygodność....

Dziękuje Panie Piotrze za zaproszenie do dyskusji...

Można by powiedzieć, że to forum zalicza się do tzw. "stron na poziomie".


Tomasz

iPressPlus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja rowniez zgadzam sie ze wszystkim co w tym watku bylo napisane. Chociaz, moze to sie wydac dziwne ze na tym serwisie nie mam strony kontaktowej, ale to dlatego ze narazie nie oferuje uslug w zakresie pozycjonowania (brak czasu), a forum jest bardzo dobrym miejscem do kontaktu.

Natomiast na moich komercyjnych stronach zawsze jest informacja o kontakcie i podpis pod korespondencja z klientami jest wyczerpujacy.

Dziekuje Tomaszu za komplement o " stronie na poziomie" i Witam na forum :hello:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chociaz, moze to sie wydac dziwne ze na tym serwisie nie mam strony kontaktowej, ale to dlatego ze narazie nie oferuje uslug w zakresie pozycjonowania (brak czasu), a forum jest bardzo dobrym miejscem do kontaktu.

Wiesz forum to cos innego. Zazwyczaj forum jest uzupelnieniem do strony na ktorej jest kontakt. Natomiast samo forum raczej nie musi zawierac takich informacji. Wyjatkiem jest namiar na admina albo jakiegos osobnika odpowiadajacego za sprawy techniczne + moderatorzy.

Tutaj nic wiecej nie potrzeba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj Tomku,

Zgadzam się z Wami w 100%. Zasad dotyczących tworzenia wiarygodnego wizerunku serwisów WWW jest bardzo dużo i z reguły są one zabiegami kosztownymi, ale istanieja też normy, które są podstawami tegoż wizerunku - i te nie kosztuj nic, po za kulturą osobistą.

Sluszny podzial i wlasnie dlatego, ze czesc elementow jest bezplatna i darmowa nalezy na to zwracac uwage. To nic nie kosztuje a wiele daje i pozwala nadgornic pewne braki w sferze elementow odplatnych i kosztownych.

Wygląd strony jest istotny, ale moim zdaniem tylko w kwestii miłego - wizualnego odczucia wizytatora.

Po czesci masz racje jednak zadaj sobie pytanie czy wchodzac naladna witryne sklepu internetowego nie masz wiekszego komfortu psychicznego robiac tam zakupy niz w przypadku paskudnej witryny.

Tutaj jest podobnie jak z knajpka. Jest ladna i ma klimat to ludzie chodza. Natomiast nory wszyscy omijaja.

Wygląd WWW zajmuje w moim rankingu 20% "wiarygodności".

Następnie istanieje w kolejce naszczyt widzę PR - dokładniej tą bezpośrednią komunikację z odiwedzajacym (co też jest uzależnione od typu witryny). PR - komunikacji bezpośredniej zajmuje 30% - Zostało 50% i to wmyśl samych moich zainteresowań stanową: wizerunek w mediach, rzetelność świadczonych usług (czy tez dost. informacji) i sama wierność klienta, który do nas powraca << on również buduje wiarygodność....

Podzial % jest OK chodz osobiscie zwracam jeszcze uwage na takie czynniki

1. szybkosc ladowania

2. przemyslana nawigacja

3. zawarosc metytoryczna strony

4. czytelnosc

5. wiarygodnosc autorow, tworcow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja wiem, chodzilo mi o glowna strone www.optymalizacja.com

Jeszcze duzo pracy na tej stronie jest potrzebne, ale to z czasem. :hello:

Pamietaj, ze strona prywatna rzadzi sie innymi prawidlami niz firmowa. Do chwili gdy to jest hobby mozesz pominac czesc elementow obowiazkowych dla stron komercyjnych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie zdaje sobie z tego sprawe i dlatego napisalem ze na stronach moich stronach komercyjnych wyglada to inaczej.

Moze i to jest hobby w pewnym sensie, ale uzywam tego do moich stron, z ktorych czerpie korzysci finansowe. Moze kiedys zajme sie tym uslugowo, ale narazie mam powazne braki z czasem. :hello:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moze i to jest hobby w pewnym sensie, ale uzywam tego do moich stron, z ktorych czerpie korzysci finansowe. Moze kiedys zajme sie tym uslugowo, ale narazie mam powazne braki z czasem. :hello:

Bedziesz mial duzzzzzzzzzaaaaaaaaa konkurencje ;)

Nie wiem czy dasz rade wypozycjonowac strone w 24 godziny bo takie terminych chodza w branzy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziękuje Panie Piotrze za zaproszenie do dyskusji... 

Można by powiedzieć, że to forum zalicza się do tzw. "stron na poziomie".

To ja dziękuję, że przyjął Pan moje zaproszenie. Myślę że skupienie wokół dyskusji "o stronach na poziomie" grupy specjalistów i praktyków sprawi że ta część forum stanie się naprawdę przydatna.


- buduj content metodą drag&drop i łatwo zgarnij SEO backlinki z msDrop

- wideoporadniki jak korzystać z msDrop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy