Skocz do zawartości

Planeta-seo :Jak obliczyć efektywny udział w przychodach kampanii reklamowych?


Newsbot

Rekomendowane odpowiedzi

Divloy: Jak obliczyć efektywny udział w przychodach kampanii reklamowych?

Efektywny udział w przychodach, w skrócie ERS (Effective Revenue Share) to metryka pozwalająca na mierzenie skuteczności kampanii reklamowej. Wartość ERS wskazuje ile przychodów pochłaniają koszty tak...

Poleca: Polska Planeta SEO

View the full article

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności