Skocz do zawartości

Znikające dane w e-commerce


Szoq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam problem, z którym nie potrafię sobie poradzić. 

 

W zakładce konwersja -> e-commerce -> przegląd znikają mi dane. Niezależnie od widoku, znikają mi wartości. 

Wiem, że były były i były prawidłowe w porównaniu ze statystykami sklepu, a teraz ich nie ma. Nie mam założonych żadnych filtrów. 

W części widoków zniknęło więcej dni w części mniej.

 

Czym to może być spowodowane? 

 

Pozdrawiam,

Kamil 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności