Skocz do zawartości

Zmiana liczenia konwersji w Google analytics


sardnej

Rekomendowane odpowiedzi

6 godzin temu, sardnej napisał:

Czy jest możliwość modyfikacji liczenia konwersji w Google Analytics aby liczył tak samo jak Google ads?

 

A czego chcesz iść takim rozwiązaniem? Naturalnie GA oraz ADS mierzy konwersje po ostatnim kliknięciu (Jeśli nic nie zmieniałeś w modelu atrybucji).

Pytanie: Czy Tobie zależy, żeby liczyć pierwsze kliknięcie czy chcesz, żeby ADS i GA ze sobą współpracowały? Bo jeśli to drugie ustaw tu i tu ostatnie kliknięcie czyli domyślny model atrybucji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Właśnie mam wrażenie, że oba narzędzia inaczej liczą konwersję. W Google Ads liczba konwersji nie jest równa tej z Google analytics, stad też moje podejrzenia że GA liczy konwersje po ostatnim kliknięciu a google ads bierze pod uwagę źródła wcześniejszych kliknięć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności