katarzyna.zawolik

Po czym poznać nieuczciwego zleceniodawcę?

Polecane posty

Jako copywriter freelancer pracuję od ponad roku. I dopiero pierwszy raz trafiłam na klienta, który przez długi czas wzbraniał się przed odesłaniem mi podpisanej umowy, a upomniany o to, wysłał mi maila pełnego zarzutów i pomówień.

Po tej sytuacji wpadłam na pomysł, by zapytać Was o zdanie - po czym poznać nieuczciwego zleceniodawcę? Potrafilibyście wskazać jakieś konkretne symptomy i zachowania? Dużo mieliście sytuacji, w którym zleceniodawca próbował Was oszukać?

Nieuczciwy może być ten największy i najmniejszy, działający od tygodnia czy 15 lat ;)  Nie ma lekarstwa na takie zachowanie, a takich sytuacjio było wiele, z drugiej strony niejednokrotnie to ja prosiłem o wydłużenie terminu bez zarzutów czy pomówień, ot czysta życzliwa prośba, no i kontakt do podstawa :)

Mam zleceniodawców co używają zwrotów : XD, spoko ziom, nie ma sprawy kolego ;) i płacą na czas :)

A także takich którzy w preclach dopatrzą się braku spójności poszczególnych słów (i nawiązanie do merytoryki za 2 zł za 1000 znakó z hakiem ;) 

Jak ktoś chce kręcić i nie zapłacić to to zrobi, ja jednak wolę być ten co nie bierze pieniędzy z góry, taka moja prosta sugestia (choć wszędzie słyszę, że zaliczka to podstawa ;)

Najlepsze teksty na strony zaplecze i internetowe w przystępnych do tego cenach tutaj

Szukasz rzetelnego niedrogiego copywritera? Jestem do twojej dyspozycji :)

Nie ma niestety uniwersalnego skryptu na takie zachowania. Pisałam mnóstwo tekstów i o dziwo, to zawsze Panie więcej kombinowały niż Panowie. Najdłużej odroczona płatność za tekst - 2 tygodnie. A pieniądze śmieszne. Nie wiem, może to akurat na mnie tak trafiło :D 

Przy okazji się ogłaszam - mogę pisać teksty - mam wolne moce przerobowe :D