Jump to content

Dobry wieczór wszystkim :)!

Recommended Posts

WITAM WAS!

Może mi ktoś przybliżyć w jakiej technologii robione są aktualne strony www chodzi mi o nowy trend stron w których wszystko jest kwadratowe, są od razu represywne, niby nic wielkiego ale podczas przewijania na niektórych stronach są nawet fajne efekty. Chodzi mi o to jak wykonane są elementy strony w których po przewinięciu w dół strony przykładowo dzieje się jakaś akcja (licznik zaczyna liczyć, elementy się przesuwają, zdjęcie stoi w miejscu a reszta się przewija itp.. itd..) mam nadzieję że wiecie o jakie strony mi chodzi...

Co raz większa ilość stron wykonana jest już w takim trendzie.

Czy jest to połączenie po prostu zwykłego CSSa i HTMLa z elementami JS i JQ? czy może to się jakoś nazywa i jest na to jakiś generator etc..

Jak wykonać taki szablon czy są gdzieś gotowe moduły do wykonania tego?

Z góry proszę o wyrozumiałość. Jestem początkujący i chcę zrobić sobie stronę na swoje potrzeby w takiej technologii.

Pozdrawiam,
Dariusz

Witaj.

Ci, którzy potrafią postępować niekonwencjonalnie, są nieskończeni niczym niebo i ziemia, niewyczerpani niczym wielkie rzeki. Gdy nadchodzi ich koniec, zaczynają się znowu, jak dni i miesiące. Umierają i rodzą się na nowo, niczym cztery pory roku...
ejedrek.eu | crmcube.pl | z229.pl

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By MSP_2020
      Witam,
      Sklep jest postawiony na skrypcie EPROshop .
      Firma-matka już nie świadczy wsparcia dla swojego produktu.
      --
      Poszukuję programisty PHP który "ogarnia" skrypt sklepu internetowego EPROshop (www.epro.com.pl) bądź jest w stanie rozeznać się w skrypcie
      na tyle, aby wykonać trochę prac.
      Prac programistycznych jest sporo (od koniecznych, przez dalsze usprawnienia - zależy na ile uda się rozwiązać podstawowe problemy i będzie sens iść dalej).