Jump to content

Recommended Posts

Witam serdecznie całą społeczność Użytkowników tego forum,

Jestem początkującym programistą webowym. Bardzo chętnie wykonam za niewielkie pieniądze dobrze przygotowaną, lekką stronę internetową, w celu budowania własnego portfolio. Wykorzystuję HTML 5, CSS 3 oraz framework Bootstrap. W przypadku chęci podjęcia kontaktu i zlecenia mi wykonania strony, proszę o kontakt e-mailowy:

lukasz.kasza90@gmail.com

Pozdrawiam,

Łukasz

Dane kontaktowe:
przynajmniej email
w tagu [code] będą widoczne tylko dla zalogowanych
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By zaklopotanyBolek
      Szukam firmy lub freelancera do stałej współpracy w zakresie linkbuildingu - do pozycjonowania sklepu internetowego - branża tekstylna. Interesuje mnie dłuższa współpraca poszukuję osoby, która zajmie się pozyskiwaniem wartościowych linków dla naszego serwisu. Przy efektach z chęcią dam kolejne projekty - nie wyrabiam się z pracą i szukam po prostu kogoś do pomocy.

Forma współpracy/rozliczenia:
      - umowa zlecenie (jeśli jesteś studentem/uczniem)
      - faktura
      - inne formy, możliwe uzgodnienie

Prosimy o zgłoszenia drogą mailową. W odpowiedzi na zgłoszenie proszę podać:
      - dostępną formę rozliczenia,
      - oczekiwanego wynagrodzenia

Kontakt:
      pytanie.norwich@gmail.com
    • By Banic
      Cześć,
      Do współpracy poszukuję link buildera, który wspierałby mnie w pozyskiwaniu linków na rynek Niemiecki. Interesują mnie linki z forów, ogłoszeń, serwisów agregujących grafiki, blogów.

Założenia: