Zaloguj się, aby obserwować  
koprobo

[Wykonam] Tanio strony internetowe - budowanie portfolio

Polecane posty

Witam serdecznie całą społeczność Użytkowników tego forum,

Jestem początkującym programistą webowym. Bardzo chętnie wykonam za niewielkie pieniądze dobrze przygotowaną, lekką stronę internetową, w celu budowania własnego portfolio. Wykorzystuję HTML 5, CSS 3 oraz framework Bootstrap. W przypadku chęci podjęcia kontaktu i zlecenia mi wykonania strony, proszę o kontakt e-mailowy:

lukasz.kasza90@gmail.com

Pozdrawiam,

Łukasz

Dane kontaktowe:
przynajmniej email
w tagu [code] będą widoczne tylko dla zalogowanych

Zaloguj się, aby obserwować  

• Kto przegląda   0 użytkowników

Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Podobna zawartość

• Przez Webmax
      Witam Serdecznie,
      Zajmuje się projektowaniem stron WWW, sklepów, ich optymalizacją oraz pozycjonowaniem już od ponad 10 lat. 

Posiadam aktywne 5 lat doświadczenia w tworzeniu stron www oraz marketingu internetowym. Aktywnie modernizujemy strony naszych klientów oraz wspieramy proces edukacyjny tak, abyś mógł sam zarządzać swoją stroną bez naszej ingerencji – prosty system administracyjny pozwoli na zredukowanie twoich kosztów w przyszłości.
      Nie spoczywamy na laurach, na bieżąco rozwijamy się, tak aby dobrać najlepszy kompleksowy plan dla rozwoju firmy. Grunt to zbudowanie dobrego wizerunku na rynku, jeżeli nie zwrócisz na to uwagi na początku to trudno będzie później to zmienić. 

Oferuje:
      >> Tworzenie stron www – forum itp
      >> Tworzenie sklepów internetowych
      >> Pozycjonowanie stron www
      >> Optymalizacje strony
      >> Plan marketingowy
      >> Obsługę klientów, Support
      >> Regulamin i polityka prywatności - Aplikant radcowski. 

Zapraszamy do obejrzenia naszej pozostałej oferty jaką zamieściliśmy na naszej stronie www.

W przypadku jakichkolwiek pytań, pozostajemy do dyspozycji - www.netkeeper.pl