koprobo

[Wykonam] Tanio strony internetowe - budowanie portfolio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie całą społeczność Użytkowników tego forum,

Jestem początkującym programistą webowym. Bardzo chętnie wykonam za niewielkie pieniądze dobrze przygotowaną, lekką stronę internetową, w celu budowania własnego portfolio. Wykorzystuję HTML 5, CSS 3 oraz framework Bootstrap. W przypadku chęci podjęcia kontaktu i zlecenia mi wykonania strony, proszę o kontakt e-mailowy:

lukasz.kasza90@gmail.com

Pozdrawiam,

Łukasz

Dane kontaktowe:
przynajmniej email
w tagu [code] będą widoczne tylko dla zalogowanych

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

• Przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Podobna zawartość

• Przez Mateusz M.
      Witam wszystkich, 

Prowadzisz startup i poszukujesz programisty?
      Chętnie dołączę do już funkcjonującego lub będącego na początkowym etapie funkcjonowania przedsięwzięcia.

Doświadczenie
      Posiadam 8 letnie doświadczenie komercyjne, 4 lata jako etatowy full stack.
      Budowałem wiele zróżnicowanych rozwiązań.
      Około 1000 (słownie tysiąc) klientów na liczniku (więcej info na priv).

Technologie bazowe (w skrócie)
      HTML5, CSS3, Bootstrap, JavaScript, jQuery, MySQL

Najlepiej zdalnie / Bielsko-Biała (niedawno relokowałem z Wrocławia ale w przyszłości możliwa zmiana miejsca)
      Oferuję pełne zaangażowanie.

Zainteresowany?
      Zapraszam na priv.

(publikuję na PiO ze względu na duży zasięg)
    • Przez Matashow
      Witam,

Zlecę podniesienie DA i PA dla ~1 rocznej domeny, która obecnie ma kilkanaście backlinków.

Oferty na: mata519@gmail.com
    • Przez WiecejNizCopywriting
      Szanowni Państwo,