stefan_96

Google analitycs, współczynnik odrzuceń

6 postów w tym temacie

Witam, od dłuższego czasu zastanawiam się kiedy w przypadku sklepu internetowego współczynnik odrzuceń na daną frazę jest już alarmujący. Po wy pozycjonowaniu własnego sklepu na nazwę producenta + sklep mam 20% odrzuceń, czy to dużo? Kiedy google analitycs zapisuje odwiedziny na daną frazę do współczynnika odrzuceń? Czy zapisuje wówczas , jak ktoś nie przeglądnie kolejnej strony tylko opuści sklep?


Posiadam taki tam sklep dla niemowląt www.wyprawki-dzieciece.pl

Domy weselne. Znajdź idealne miejsce na imprezę okolicznościową

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Współczynnik odrzuceń jest zapisywany kiedy user nie wykona ŻADNEJ rejestrowalnej akcji na stronie i wyjdzie. Czyli klik -> patrzy sobie na stronkę i wychodzi.

Co do współczynnika to 20% to bardzo dobry wynik, aż trochę podejrzany. Taka "internetowa norma" w zależności od branży to 35 - 60 %. Oczywiście zakładając że ruch jest w miarę targetowany.


Okolice Krakowa - zdjęcia, opisy wycieczek po Małopolsce etc.

r0qqgk.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To ciekawe, mam frazę gdzie mam 0% ale miałem kilka wejść na nią jak na razie i jedną co ma 50%. Czyli nie mam się czym przejmować. Elias znasz może jakiś nowy kompletny opis google analitycs gdzie jest w miare opisany sposób interpretacji danych?


Posiadam taki tam sklep dla niemowląt www.wyprawki-dzieciece.pl

Domy weselne. Znajdź idealne miejsce na imprezę okolicznościową

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.