Jump to content

HiddenPlace

Forumowicze
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About HiddenPlace

  • Birthday 01/24/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Nazwa marki to zbyt ogólne słowo, by można było je uruchomić z niskim CPC. Zazwyczaj wynik jakości dla takich słów na początku nie jest większy niż 3, stąd minimalne CPC często zaczyna się od 1,20 zł. Jesli bedzięsz konkurował z reklamą tej firmy to jej klienci zawsze będą klikać częściej w ich reklamę niż w Twoją, stąd ich wynik jakości będzie wysoki i niskie CPC rzędu kliku groszy a u Ciebie odwrotnie.
  2. Przycisk "Podziel" i potem wybierasz Konwersje -> Nazwa działania powodującego konwersję lub cel śledzenia konwersji, w zależności od tego co jest dla Ciebie wygodniejsze.
  3. Witam, Może kilka osób mogłoby się podzielić jakie wyniki osiąga w swoich kampaniach prowadzonych dla sklepów internetowych, tak by było wiadomo jaka mniej więcej jest średnia i do czego dążyć. Może zacznę od siebie CPC 0,30 zł / koszt zdobycia klienta który coś zakupi - 30 zł / współczynnik konwersji 1%
  4. Problem często spotykany, w pewnym momencie w grupie robi się już tyle słów kluczowych że dochodzimy do wniosku że lepiej będzie rozbić ją na mniejsze grupy i lepiej dopasować teksty reklamowe do każdej z nich. Jak to zrobić by nie stracić wypracowanej już wcześniej historii reklamy i słów kluczowych? Czy przekopiować wszystkie reklamy z głównej grupy do nowo stworzonych grup i dodać do każdej grupy dodatkowo kilka reklam napisanych od nowa lepiej dopasowanych do słów kluczowych w nowo utworzonej grupie? (a potem z czasem usunąć stare reklamy..) Co zrobić by wynik jakości słów poprawił się przy takim rozbiciu grupy na kilka mniejszych grup a nie pogorszył? Jak przeprowadzić tą całą operację?
  5. Załóżmy że ruszam z nową grupą reklam ze słowami w branży które ciężko wychwycić przez narzędzie propozycji słów kluczowych ze względu na bardzo długi ogon słów. Załóżmy że znam jedno słowo ogólne a reszta fraz niszowych zawiera to słowo. Czy mogę znaleźć pozostałe słowa przez dodanie do grupy np słowa "stoły" w dopasowaniu do wyrażenia, poczekać tydzień i potem ze statystyk słów wyszukanych pododawać kolejne słowa typu : "stoły do kuchni" "stoły do jadalni" "stoły do salonu" "stoły drewnianie" "stoły lakierowane" również w dopasowaniach do wyrażenia? Jednocześnie słowo "stoły" nadal byłoby aktywne, z tym że coraz rzadziej ludzie wchodzili by bezpośrednio z tego słowa a częściej już z tych kolejnych dodanych które miałby lepiej dopasowane strony docelowe. Czy są jakieś przeciwwskazania by w jednej grupie reklamowej były dwa wyrazy "stoły" i "stoły do kuchni" w dopasowaniu do wyrażenia, niejako pokrywające się? (stoły to tylko przykład, wiem że to słowo jest wystarczająco popularne by rozbić je przy pomocy narzędzia propozycji słów kluczowych.
  6. Witam, Czy pozycjonujac polska strone w domenie .pl i na polskim hostingu w Google.pl na anglojezyczne slowo ciezko jest sie przebic przez strony spoza naszego kraju? Niby jest cos takiego jak geolokalizacja, czyli strony np. ze USA w Google.pl powinny miec duzo mniejsza moc na dana fraze (nawet angielska) niz strony typowo polskie, i zauwazamy to w sumie, bo wpisujac wiele anglojezycznych slow na pierwszych pozycjach wyskakuja strony polskie, nawet jak wyskoczy bardzo duzo wynikow (dla przykladu slowo outplacement ) Czy ktos doswiadczony w pozycjonowaniu slow anglojezycznych na Polske, moglby powiedziec jak ciezko jest sie przebic przez te angielskie strony? Czy moze konkurencji upatrywac glownie w stronach polskich?
  7. jesli ktos jeszcze moze odniesc sie do powyzszych slow Kojotek_OX bede wdzieczny, chodzi mi konkretnie o to jaka mniej wiecej moc maja te angielskie strony na slowo "headhunting" w Google.pl, czy tak trudno bedzie sie powyzej nich przebic? bo Google.pl daje domenom spoza Polski na pewno slabsza moc, ale jak to sie proporcjonalnie rozklada w stosunku do stron z domen .pl i posiadajacych prowadzace do nich polskie linki
  8. Zazwyczaj przy doborze fraz do pozycjonowania wspieram się narzędziem https://adwords.google.pl, patrzę na miesięczną ilość wyszukiwań słowa, prognozowane stawki CPC w AdWords i konkurencyjnosc reklamodawcow. Chcialbym pozycjonowac pewna strone www zarowno na hasła polskie jak i anglojezyczne, dla przykładu np. na "doradztwo personalne" i "headhunting". A pytanie jest takie, jak przy pomocy https://adwords.google.pl sprawdzić jak czesto w Google.pl ludzie wpisuja "headhunting". Adwords podaje ze dla "doradztwa personalnego" jest to 33 100 wyszukan a dla "headhunting" 74000 wyszukan. Czy te proporcje sa miarodajne? Czy te 74000 to sa tylko dla Google.pl? Bo troche trudno mi w to uwierzyc. Czy pozycjonujac polska strone w polskim Google na fraze "headhunting" musze walczyc tez o pozycje ze stronami typowo angielskimi, amerykanskimi itp? Wpisujac "doradztwo personalne" w Google wyskakuje 921 000 wynikow, zaznaczajac "Szukaj na stronach kategorii: język polski " wyskakuje 901 000 wynikow. Dla "headhunting" jest to odpowiednio "6 060 000 wynikow na swiecie i 230 000 wynikow na strona w kategorii jezyk polski. Czy to w skrocie oznacza ze "headhunting" bedzie latwiej wypozycjonowac niz "doradztwo personalne" ?
  9. Witam, "Menedżer Michaela Schumachera jest zaniepokojony o oficjalną stronę internetową 7-krotnego mistrza świata i jego dobre imię. Wpisanie w przeglądarkę internetową nazwy strony Michaela Schumachera - www.michael.schumacher.de przekierowuje nie bezpośrednio na stronę mistrza świata F1, ale na stronę projektantki mody Dorothy Schumacher-Singoff." Więcej u żródła: http://www.f1ultra.pl/index.php/wiadomosci...nternetowa.html Nie wiem czy proces w tej sytuacji jest dobrym rozwiązaniem, mają tyle kasy, mogli by lepiej podlinkować jego oficjalną stronę, pewnie nie potrzeba by było wielu linków Co myślicie w tej sprawie?
  10. a gdzie jest powiedziane ze kolory sa odwrocone, moze liczy sie je od srodka a nie od zewnatrz? w koncu flaga to dwa prostokaty, a tu mam dwa "okregi" jeden zamkniety w drugim, mysle ze chodzili bardziej o uzyte kolory a nie ich kolejnosc, zeby nie bylo ze bronie logo, bo mi sie tak srednio podoba, ale mysle ze czepianie sie akurat kolejnosci kolorow to przesada, zreszta w mysl zasady "zawsze mozna sie do czegos doczepic"
  11. z tymi odwroconymi kolorami polskiej flagi musi tak byc, jak sobie wyobrazacie gdyby bialy byl na zewnatrz a logo umieszczone na bialym tle? (bo w 90% przypadkow pewnie na bialym tle bedzie). Wszystko by sie zlalo, i z bialo-czerwonego kwiatu został by tylko czerwony.
  12. Witam, Mam do sprzedania linki na rocznej domenie PR3 www.meble-warszawa.com na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia. Domena była optymalizowana wyłącznie pod frazy związane z meblami i zajmuje na wiele z nich dość wysokie pozycje, co generuje jej również sensowną ilość odwiedzin. Prowadzi też do niej sporo hiperłączy z anachorami związanymi z meblami. Linki będą zamieszczone na stronie głównej w prawym bloku i wplecione w fragmenty tekstu po trzy zdania lub w tekście zaraz nad zdjęciami po lewej stronie, więc miejsca dużo lepsze niż stopka. Udostępniam miejsce na nie więcej niż pod 3 linki wychodzące, tak by miały sensowną moc. Cała domena wliczając w to podstrony nie będzie miała więcej linków wychodzących. Reszta informacji pod adresem lukasz.tr(malpa)gmail.com lub na PW. Pozdrawiam
  13. na chlopski rozum lepiej miec strone nizej pod wynikami sponsorowanymi w AdWords :-) bo i uzytkownikow wiecej wchodzi i taniej tez jest. Wiec nie zawsze Twoja regula sie sprawdza.
  14. Witam, Czy ktoś z doświadczenia może powiedzieć cos o tym jak rozkłada się ogladalnosc na tych trzech pozycjach dla firm lokalnych wzgledem pierwszej pozycji zaraz pod nimi? Opłaca się być w wynikach lokalnych? Czy np pozycja oznaczona cyfra 2 ze screena ponizej daje wiecej odwiedzin niz pozycja pod numerem 4?
  15. co w y z tym adwordsem, w adwordsie tez jest tylko 10 wolnych miejsc, ktos sie nie wypozycjonuje lub nie potrafi, wykupi adwords, co z tego ze te firmy ktore sa teraz na szczycie spadna, wykupia adwords a ty ktore pojda w gore przestana kupowac. Z pozycjonowaniem czy bez chetni na adwords zawsze sie znajda. Wiekszosc z tych firm ktore spadla teraz opierala swoj biznes na jednym sklepie/stronie. One nie wykupia Adwords bo bez trafficu z tej strony nie beda mieli na Adwords pieniedzy, po prostu zbankrutuja. Na ich pozycje wejda Ci co byli nizej i przestana wkladac tyle pieniedzy w Adwords, czyli Google zarobi jeszcze mniej...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy