Jump to content

Doflamingo

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Najlepiej by było gdyby tematy na forach miały indeks na interesujących Ciebie słowach kluczowych, czyli tych tematycznie powiązanych ze stroną, do której linkujesz i najlepiej tych, które są w strukturze witryny, do której linki prowadzą. Pada też tutaj pytanie co tym linkujesz i jak długo to ma stać. Jeśli mówimy o witrynie, która ma przez najbliższe lata generować sprzedaż to w kontekście linków z forów myślałbym tylko właśnie o miejscówkach tematycznych które mają indeks, ruch i mogą dodatkowo przynieść ruch.
  2. Hej Ostatnio trochę się zagłębiłem w temat przekierowywania expirek, nie mam w tym obszarze super doświadczenia. Zastanawiam się, czy przekierowanie wygasłej domeny powinno być 1:1 (jeśli źle to ująłem, wyjaśniam poniżej, o co mi chodzi). Kończę właśnie mikro serwis contentowy, będący rankingiem produktów z danej branży. I udało mi się znaleźć kilka wartych uwagi domen, które mają linki z miejsc, w których nie mając pozycji eksperta, mimo przygotowania świetnego contentu, infografiki czy czegokolwiek no tego linka nie pozyskam. Dodatkowo znajdzie się tam parę linków z ogólnych dostępnych na linkhousie serwisów. Rzecz w tym, że te domeny to wizytówki, gdzie nie było żadnych sekcji contentowych, żeby można to było odtworzyć w strukturze mojego serwisu i te przekierowania zrobić na podstrony, a nie na główną. Dodatkowo link do tych domen, to linki ze stopek autorskich pod artykułami. Artykuły są tematycznie powiązane z branża, tak samo charakter serwisu. Jednak kontekst i uzasadnienie tego linka jakoś mi po prostu nie leży. Wcześniej to była strona wizytówka z tej branży, a teraz przekierowanie na stronę contentową? Anchory to imię i nazwisko, albo czysty URL. Zastanawiam się, czy stawiać zaplecze 1:1, wrzucać sekcję contentową i podlinkować, czy robić 301-kę i obserwować. Macie z tym jakieś doświadczenia? Co byście zaproponowali na bazie własnych doświadczeń? Dodam, że z reguły jak przekierowywałem expire domeny to rozrzucałem przekierowania po strukturze, a nawet wrzucałem content specjalnie pod przekierowanie, tak żeby jak najlepiej to wykorzystać i żeby anchory były spójne ze stanem rzeczywistym. Podam przykład, łapałem landing page podlinkowane ze stron korporacyjnych i taki landing page odtwarzałem w serwisie, którego tematyka była z tym zgodna i przekierowywałem na tą odtworzoną podstronę w serwisie. Moc bardzo ładnie się rozchodziła (odpowiednie linkowanie wewnętrzne) i całkiem fajnie to żarło. Tutaj jednak nie mam takiego komfortu, bo strony 1:1 z moim nowym serwisem raczej nie łapne, bardziej wizytówki, sklepy, jakby nadarzył się blog to super, wtedy wiadomo. Jakbym coś napisało nie jasno, albo bez sensu nie krępujcie się proszę zwrócić na to uwagi, albo po prostu dopytać. Liczę na ciekawą wymianę zdań.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy