katarzyna.zawolik

Nowi Forumowicze
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Potrafilibyście wskazać - może na podstawie własnego doświadczenia - moment, w którym warto odpuścić sobie luźne realizowanie copy zleceń i założyć pełnoprawną firmę? Czy Waszym zdaniem warto? Z czym trzeba się liczyć? A może czym cechować, żeby temu podołać?
  2. katarzyna.zawolik

    Po czym poznać nieuczciwego zleceniodawcę?

    Ja to chyba stawiam przede wszystkim na intuicję. Czasami zgłasza się tak przyjemny, pomocny i wyrozumiały klient, że nawet na myśl mi nie przychodzi, by prosić go o zaliczkę i nalegać na podpisanie umowy przed rozpoczęciem pisania. A czasami jest wręcz odwrotnie - od razu zapala mi się w głowie czerwona lampka, przez którą zdarza mi się nie tyle szybko formalizować zlecenie, co nawet z niektórych zleceń i współprac rezygnować. I na razie sprawdza się to całkiem dobrze.
  3. Jako copywriter freelancer pracuję od ponad roku. I dopiero pierwszy raz trafiłam na klienta, który przez długi czas wzbraniał się przed odesłaniem mi podpisanej umowy, a upomniany o to, wysłał mi maila pełnego zarzutów i pomówień. Po tej sytuacji wpadłam na pomysł, by zapytać Was o zdanie - po czym poznać nieuczciwego zleceniodawcę? Potrafilibyście wskazać jakieś konkretne symptomy i zachowania? Dużo mieliście sytuacji, w którym zleceniodawca próbował Was oszukać?
  4. Cześć! Nazywam się Katarzyna Zawolik i pracuję jako copywriter. Piszę teksty na zlecenie. Wspomagam nimi zarówno sklepy internetowe, blogi, jak i usługowe strony klientów. Piszę, bo lubię. I umiem. # Co jako copywriter mogę Ci zaproponować? - opisy produktów, - artykuły na bloga, - teksty na firmową stronę internetową (oferta, usługi, o firmie, itp.) # Dlaczego warto ze mną współpracować? - copywritingiem zajmuję się nieprzerwanie od ponad 3 lat, - swoje zawodowe doświadczenie rozwijałam w agencji SEO, - pracowałam jako copywriter również w agencji eventowej, - współpracowałam jako redaktor z największym podwarszawskim portalem informacyjnym, - a obecnie współpracuję przede wszystkim z polskim sektorem e-commerce – małymi, średnimi oraz dużymi sklepami internetowymi. # 6 rzeczy, które masz u mnie jak w banku - pełną optymalizację tekstu pod względem SEO, - odpowiednie formatowanie - tekst gotowy do wstawienia, - analizę konkurencji, - wplatanie fraz kluczowych z wyczuciem, - dwie poprawki tekstu w cenie, - stały kontakt i terminowość. Zainteresowany? W takim razie pisz na maila katarzynazawolik@gmail.com. Odpowiem jeszcze tego samego dnia - obiecuję!