Bartek (DigAd24)

New members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bartek (DigAd24)

    Reklamy na strony internetowe

    Inaczej rozumiemy optymalizację Bo Ty mówisz o optymalizacji na stronie, a ja mam na myśli optymalizację jeśli chodzi o konkretną jednostkę reklamową. Po prostu wystawiam na aukcje odsłonę i ten kto zapłaci najwięcej kupuje - tak to działa w modelu programatycznym Ostatni punkt - właśnie to robimy. Każdy użytkownik dostaje inną reklamę
  2. Bartek (DigAd24)

    Afiliacja vs płatności za odsłony

    Wszystko się zgadza, tak dokładnie działa programmatic - w przeważającej większości przypadków. W systemie kupującym reklamę, kampanię definiuje się w rozliczeniu za kliknięcie/sprzedaż, natomiast ten system w oparciu o swoje algorytmy wycenia wartość odsłony i poprzez system sprzedający kupuje odsłonę na stronie. Przy czym system sprzedający otrzymuje opłatę za wyświetlenie i tym samym wydawca zamiast za kliknięcie dostaje wynagrodzenie za wyświetlenie reklamy, bez względu na to czy ktoś reklamę kliknął czy nie Całe ryzyko oraz optymalizacja jest po stronie systemów do kupowania. I ja właśnie czymś takim się zajmuję Mam dostęp do platform sprzedających i na nich umieszczam powierzchnię, którą kupują reklamodawcy płacąc za wyświetlenie. Tak jak pisałem to jest coś nowego, co zastępuje tradycyjną sprzedaż i afiliację, które do tej pory występowały. Dla wydawców też jest to dużo bardziej opłacalne, bo za swoją powierzchnię mają gwarancję, że dostaną pieniądze, nie muszą liczyć na akcje wykonywane przez użytkowników. Właśnie dlatego dziwi mnie, że tak wielu wydawców oddaje swoje powierzchnie pod afiliację, zamiast umieścić ją w systemach do programmatiku.
  3. Bartek (DigAd24)

    Reklamy na strony internetowe

    A gdybyś mógł wstawić do siebie na stronę kampanie, które właśnie byłyby rozliczane za wyświetlenie - to nie byłoby dla Ciebie bardziej wartościowe? W tym przypadku trochę się rozmijamy w podejściu i rozumieniu Piszesz o dużym wyborze reklamodawców, a u nas w sieci wygląda to tak, że od właściciela strony potrzebujemy jedynie aby na stronie wpiął nasz kod. Nie musi wybierać reklamodawców, programów, zgłaszać się itp. To my dbamy abyś miał reklamy na stronie. Jest to kolejny krok w świecie reklam internetowych - tak zwany programmatic. Uczciwość i terminowe wypłaty - u nas to Ty decydujesz kiedy chcesz mieć pieniądze na koncie. Przesyłasz nam maila, że chcesz wypłacić kasę, a my robimy przelew. Uczciwość u nas wygląda tak - pobieramy marżę jedynie od tego co zarobisz. Wydawcy nie ponoszą żadnych kosztów. Dla nas najważniejsze jest abyś zarobił jak najwięcej bo wtedy my też więcej zarobimy. Matematyka jest tutaj bardzo prosta - im więcej zarobi wydawca tym więcej mamy dla siebie. Natomiast co do stawek to są one przeróżne i uzależnione od tematyki strony oraz użytkowników, którzy odwiedzają stronę
  4. Bartek (DigAd24)

    Afiliacja vs płatności za odsłony

    Co dla Ciebie znaczą pseudo odsłony i pseudo mini strona? Czy to jest określenie odnoszące się do liczby odsłon czy może jakości treści i częstotliwości ich dodawania? Pracuję w tej chwili, między innymi, z kilkoma witrynami, które mają po mniej niż 20 tysięcy odsłon miesięcznie (małe blogi) i co prawda nie zarabiają dużo, ale jakieś niewielkie kwoty zawsze wpadają. W perspektywie roku tacy mali wydawcy są w stanie nazbierać na domenę albo hosting z reklam, które ich nic nie kosztują. Po prostu wyświetlają się gdzieś w bocznym panelu strony.
  5. Bartek (DigAd24)

    Afiliacja vs płatności za odsłony

    Cześć, zastanawiam się, i być może mi pomożecie, dlaczego wielu wydawców decyduje się na afiliację, zamiast skorzystać z reklam rozliczanych po prostu za wyświetlenia? Jedyne co przychodzi mi do głowy, to że niewielkie strony z odsłon faktycznie zarobią kilka/kilkadziesiąt złotych miesięcznie, ale z kolei czy afiliacja jest skuteczniejsza i przyniesie większy zysk? I jeszcze jedna kwestia - dlaczego nie korzystają z obu rozwiązań jednocześnie tak jak robią to najwięksi, chociażby wp.pl. Chętnie podyskutuję, bo mocno mnie to zastanawia
  6. Cześć, chciałbym zapytać z jakimi podmiotami pracujecie jeśli chodzi o reklamy? Czy są to raczej sieci afiliacyjne, czy może sieci, które rozliczają się za wyświetlenia? I dlaczego akurat taki model wybraliście? Z mojej perspektywy lepszą opcją się reklamy płatne za wyświetlenie, bo nie wymagają aktywności użytkownika. Przy odsłonie już jest zarobek. Przy reklamie efektywnościowej jednak płaci się tylko za kliknięcie bądź zakup. Ciekaw jestem Waszych opinii w tej kwestii. I jeszcze pytanie - co powinna mieć idealna sieć reklamowa, żebyście chcieli z nią współpracować?
  7. Bartek (DigAd24)

    Jakie reklamy na mojej stronie

    Cześć, jeśli jeszcze jesteś zainteresowany reklamami na stronę to zapraszam do kontaktu. Przejrzę witrynę, zaproponuję miejsca gdzie można umieścić jednostki reklamowe i jeśli będą Ci odpowiadały to w zasadzie możemy ruszać
  8. Bartek (DigAd24)

    Cześć forum!

    Cześć, nazywam się Bartek i prowadzę niewielką sieć, która zajmuje się wyświetlaniem reklam na stronach wydawców - czyli najprościej mówiąc dostarczam wydawcom pieniądze Dołączyłem do forum, żeby dowiedzieć się jakie potrzeby mają właściciele stron, czego oczekują od takich sieci jak moja, jak wyglądałaby dla nich idealna współpraca, itp. W tej chwili mam kilku witryn, z którymi pracuję na stałe, ale chętnie podejmę współpracę także z innymi stronami, bez względu na wielkość generowanego ruchu Jeśli ktoś będzie chciał się ze mną podzielić swoimi przemyśleniami to zapraszam!