Stasiak99

Nowi Forumowicze
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Ja polecam "Tajniki z warsztatu legendarnego copywritera" ` Claude Hopkins. Żywa legenda marketingu. Dał początek znanym markom, jak na przykład Overland czy Palmolive. Co prawda stawiał na direct marketing. Ale z tej książki wyciągniesz wiele informacji na temat budowania reklamy i marki. Opisał chyba swoje wszystkie, najważniejsze przedsięwzięcia reklamowe. Zawsze stosował takie oferty, na których potencjalny klient po prostu nie mógł wyjść źle. Dobrym przykładem jest reklama mydła palmolive, gdzie dołączał kupony do czasopism na darmowe próbki mydeł. Albo reklama piwa, gdzie jako pierwszy opisał prace związane z jego pasteryzacją, czyli to samo, co robił każdy producent. Dlatego teraz masz reklamy w telewizji, gdzie piwowary głaszczą zboże Facet działał bardzo dawno i nie miał dostępu do takiej technologii, jaką my dysponujemy. Ale wydawał grosze, żeby móc się dowiedzieć tego, czego pożąda grupa docelowa. Dzisiaj jest to o wiele prostsze. Wystarczy przetrzepać dyskusje na forach, grupach i blogach. No i przekonać zleceniodawcę do tego, że jest to gra warta świeczki
  2. Cześć wszystkim. Jestem nowy na forum. Postanowiłem założyć praktyczny wątek na temat tego, czego od nas oczekujecie drodzy zleceniodawcy. Myślę, że zapytanie Was wprost, na co szczególnie zwracacie uwagę przy doborze copywritera, pomoże obu stronom w oszczędzeniu sobie czasu i nerwów. To nie jest stricte ankieta, ale parę pytań, które dadzą nam cenne wskazówki na temat nawiązywania współpracy z Wami. Nie krępujcie się odpowiadać z emocjami na pytania takie jak: Co mogłoby poprawić naszą współpracę? Co denerwuje was najbardziej podczas współpracy z copy? Czego chcielibyście uniknąć podczas nawiązywania współpracy z nami? W jaki możemy dostarczyć Wam usługi, z których będziecie zadowoleni?