Jump to content

plaxton

Forumowicze
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy to normalne, że strona zostaje zindeksowana w google , ale zdjęcia na niej w "google zdjęcie" już nie ? W googlach poprzez site:STRONA , wyświetlają się wszystkie moje strony i podstrony , czyli zostały zindeksowane , ale w Google zdjęciach jest łyso, mimo, że strona ma bardzo dużo zdjęć. Wszystkie zdjęcia sa podpisane , mają alty, tytuły i dodatkowo pliki .jpg tych obrazów mają nazwy związane z frazą główną strony. Czy to normalne, że jeśli już jakieś zdjęcie sie zindeksuje, to jest to zwykle zdjęcie z jakiegoś postu ? Mimo żę strona główna ma więcej treści i więcej zdjęć? WP: 4.9 + yoast
  2. Pytanie trochę z piaskownicy ale ważne dla mnie. Jak linkować z zaplecza w zależności od jakości domen ? [domena A] - historyczna , brak backlinków - przygotowywane pod podlinkowanie [domena B] - historyczna , wysokie wskaźniki DA, PA, CF, TF No i teraz jaki schemat linkowania ? Czy z domenę A linkować z artykułów tematycznych które będą pisane ? Czy zrobić linka tylko w home ? Czy zrobić linka w footer / slidebar - na każdej stronie / podstronie Analogiczne pytanie do domeny B z wysokimi wskaźnikami . Ogólnie czy jak domena ma wysokie wskaźniki to bardziej opłaca się linkować z jej artykułów tematycznych, czy dać sobie spokój i zrobić linka z Home? Bo już mam trochę mętlik w głowie.
  3. Tak jak w temacie, czy wygląd anchoru-linku, który umieszczony jest w artykule; podkreślenie , kolor, hoover , ma znaczenie dla google ? Chce aby link był w miarę niewidoczny dla usera ale widoczny dla google. Dlatego czy zastosowanie braku podkreślenia , specjalnego koloru do linka , efektów hoover, będzie wpływało na widoczność dla google ? Tak aby był to normalny tekst, dopiero po najechaniu na anchor , kursor zimni się na klikalny. text text anchor text text text text text text anchor text text text text (ale w anchor jest link )
  4. Kupie domeny z historią oraz z parametrami DA i TF DA - co najmniej 20 TF - co najmniej 15 Najlepiej choć nie koniecznie ;tematyka Edukacja : studenci, absolwenci, nauka, kariera, szkolenia, kursy, szkoły , doradztwo itd.
  5. Wiadomość wysyłana do klienta przez serwer pocztowy na którym się znajduje domena dociera na gmail bez problemu. Ale ten sam tekst wysłany przez serwer MailerLite ale do wielu klientów to już trafia w gmailu do spamu
  6. Witam, Nie znalazłem odpowiedniego działu wiec pisze tutaj. Czy ktoś korzysta z tego serwisu ? Jak wygląda dostarczalność wiadomości w ostatnim czasie zwłaszcza na gmail ? Bo zaobserwowałem że teraz wszystkie wiadomości idą do spam, bez względu na treść zawartość, domenę i konto na mailerlite.
  7. Semi-dedicated proxy Z tymi ustawieniami jest wszystko OK ?
  8. Ilość sprawdzanych wyników: 50 Sposób sprawdzania: po 10 Sprawdź frazę ponownie: jeżeli na 0 Dostosuj prędkość automatycznie: Nie Liczba zapytań na wywołanie: 2 Protokół: HTTPS Sposób wymuszania lokalizacji: KOD i parametr Near Metoda sprawdzania pozycji (?): V2 Losowa przerwa między zapytaniami (w ): 8-15 sec Liczba błędów proxy do tymczasowej blokady : 1 Długość tymczasowej blokady (w [min]) : 2 Liczba błędów proxy do całkowitej blokady : 4 FRAZY: 170 PROXY: 10 w buyproxies + 5 serwerowe , które już bardzo rzadko działają. Ogólnie pozycje są zwykle sprawdzane. Natomiast wywala mi często okienko o blokadach proxy
  9. Podasz swoje ustawienia? Bardzo możliwe że coś u mnie jest źle ustawione na co nie zwróciłem uwagi.
  10. Ja mam ustawione na V2 i proxy z buyproxies - 7/10 ban w ciągu 24h , pozostałe w ciągu kolejnych kilku dni :-(
  11. 1. Chce sprawdzić wskaźniki DA, PA , CF , TF swojej strony . Ale wszystkie zaplecza tej strony są ukryte przed moz i majestic. Linki istnieją ale te serwisy ich nie znajdą. Zatem, jak rozumiem, te wskaźniki będą się opierały tylko na tych widocznych linkach, parametry w rzeczywistości mogą być inne bo nie zliczana jest moc zapleczówek 2. Odrobinę ... :P 3. Badałem kilka domen przy użyciu Moz i zdarzało się często że wskaźniki DA i PA były wysokie dla domen które miały bardzo kiepski jakościowo profil backlinków . Chwasty totalne, spam made in russia . Mimo to wskaźniki były dość wysoki typu 35-50. Czy te wskaźniki zatem są miarodajne ?
  12. 1. Czy parametry od MOZ i Majestic jak DA, PA , CF , TF danej domeny, mogą być zafałszowane przy sprawdzaniu, jeśli ukrywa się zaplecza własne linkujące do strony ? 2. Przy przechwytywaniu wygasających i ich rejestracji , dane w dotyczące wieku w whois zerują się . Wiek domeny zatem liczony jest od początku ? Jeśli domena po raz pierwszy była zarejestrowana w 2010r. ale między czasie trzy razy była już przechwytywana. Gdzie można znaleźć dane historyczne ?
  13. A czy ktoś zna jakiś skrypt który zbiera dane o wejściach i sesjach użytkowników ? Coś jak serwerowe logi ?
  14. Ok, ale bardziej zmyślni, logują sie z internetu mobilnego , zmieniając też swoje UA. GA w tej z takim czymś nie daje sobie rady. PS. czy to normalne że ruch na stronie to ok 60 % ruch mobilny ?
  15. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy ktoś nie wyklikiwuje reklam w adwordsie ? Zainstalowałem timer na kodzie analystic , aby liczył wspł. odrzuceń na 10 sec. Dodatkowo zauważyłem, że bardzo dużo jest wejść których sesje trwają 1 - 3 sekundy a zdarzają się i 0 sekundowe. Algorytm Google Adwords jest raczej beznadziejny do takich rzeczy, nie sprawdza sie. Jeśli ktoś używa mobilnego internetu, czyści ciastka, zmienia user agent string. Z analystic też za dużo się aż tak wyciągnąć nie da. Natomiast logi systemowe są bardzo chaotyczne i trzeba je składać dzień po dniu w całość a potem czyścić i obrabiać dane. Jak podjeść do tematu ? Jak Wy sobie z tym radzicie ? Czy ktoś zna jakiś skrypt który zbiera dane o wejścich i sesjach użytkowników ? Coś jak serwerowe logi ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy