Dagobert

Forumowicze
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://mogimi.pl/

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dagobert

    Teksty jakość preclowej są OK dla Google

    Raczej CTRy (może), pogo-sticking i współczynnik odrzuceń. Zgoogluj: behavior as ranking factor.
  2. Dagobert

    Teksty jakość preclowej są OK dla Google

    Testy z poprzedniego roku utwierdziły mnie w przekonaniu, że teksty z synonimizerów dalej robią robotę i mogą być z powodzeniem używane na zapleczu. Ale to w Polsce. Nie mam projektów anglojęzycznych, ale sądzę, że Bot jest lepszy w odróżnianiu bełkotu od dobrej treści w języku angielskim.
  3. Dagobert

    Ankieta dotyczącą pracy SEOwca

    Też porzuciłem niestety.
  4. Dagobert

    Problemy z pozycjonowaniem

    Ale ładnie zostawiłeś te linki w pierwszym poście, szacuneczek No niestety wtyczki do cache i pozycjonowania nie załatwią sprawy. Żeby nie było, że tylko pleplam: masz duplikaty tagów title, meta description i wiele takich samych hajedynek. Przeskanuj darmowym Screaming Frogiem, będziesz miał kilka dodatkowych informacji.
  5. Dagobert

    Opisy kategorii a wersja mobilna

    Jimi, tak też polecił mi starszy kolega. Pytanie na ile będzie chciała współpracować obsługa sklepu. Bo to sklep. Ale ok, jeszcze raz dzięki za wypowiedzi. Sklep sklep* xD Próbuję wpisać nazwę, ale zastępuje są słowem sklep xD Jakiś filtr antyspamowy? Sky - shop*
  6. Dagobert

    Opisy kategorii a wersja mobilna

    Dzięki wielkie Lexy! Myślę, że to dziwna sytuacja, jeśli opisy są (i w kodzie też), ale są ukrywane na mobile... Postaram się ogarnąć tak, żeby się wyświetlały (chociaż obawiam się, że mam mały wpływ na to). W każdym razie dzięki za wypowiedź!
  7. Cześć SEOwcy! Teksty na stronach kategorii są podobnoż ważne dla wyszukiwarek. W moim dośwaidczeniu: zawsze dobry tekst zoptymalizowany pod słowa kluczowe z sensownymi nagłówkami robił robotę. I teraz mam taką sytuację: mój klient ma kilka opisów kategorii na sklepie, które normalnie wyświetlają się w desktopowej wersji strony, ale w wersji responsywnej - już nie. Czy to może być problem dla Google'a? Jeśli dobrze rozumiem, niebawem (hehe) wersja mobilna będzie traktowana jako punkt odniesienia i główna wersja do indeksacji. Czy to znaczy, że Google wyindeksuje mi te opisy? Czy to w ogóle źle, że nie ma tych opisów (skoro i tak są zaindeksowane?)? Co sądzicie na ten temat? Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!
  8. Dagobert

    IAI-Shop vs SEO

    Dzięki Mion, faktycznie pomyliłem pojęcia
  9. Dagobert

    IAI-Shop vs SEO

    Wiem, że jest mało doprecyzowane, bo mniej więcej przepisałem z informacji, które udostępniają twórcy skryptu. Dlatego również biorę w cudzysłów i dlatego pytam tutaj o Wasze doświadczenia Przyjazne adresy URL jak sądzę wiążą się z brakiem różnych dziwnych znaczków w adresie, ale co to znaczy "automatycznym generowanie metatagów" nie wiem, być może niebawem się dowiem w najbliższym czasie. Przepytałem jeszcze dwie osoby i w sumie potwierdzają co mówisz, że wszystko ponad defaultowe funkcjonalności sporo kosztuje, ale to też rzecz względna. Dla jednego 2 tysiące za jakieś tam zmiany to będzie dużo, dla innego nie.
  10. Hej forumowicze, Jestem właśnie w trakcie zbierania informacji na temat IAI-Shopu w kontekście SEO. W Internetach nie ma za wiele informacji, oficjalnie skrypt wpiera wiele przydatnych rzeczy takich jak: Dostosowanie do urządzeń moblinych (RWD), Automatyczne generowanie metatagów, Automatyczne generowanie linków kanonicznych, Implementacja znaczników rozszerzonych (rich-snippets), Domyślny moduł SEO, Łatwe tworzenie mapy witryny, Przyjazne adresy URL, Możliwość dowolnej edycji kodu HTML na stronie głównej, Łatwa możliwość dodania bloga. Tyle z oficjalnych informacji. Z drugiej strony o wadach skryptu nikt nie pisze, Paweł Gontarek mocno hejtuje, ale nie wiem czy informacje z jego artykułu na ten temat nie są już zdezaktualizowane (2014). Wiele osób narzeka też na support i trudności z wprowadzaniem zmian. Coś się zmieniło od 2014 roku? Macie jakieś doświadczenia, którymi warto się podzielić? Nie ukrywam, że interesują mnie głównie wady/problemy, ponieważ nie chcę rekomendować klientowi zmian, których i tak nie będzie mógł wdrożyć (szkoda mojego i jego czasu).
  11. Przecież jest w indeksie: https://www.google.pl/search?q=site%3Ahttps%3A%2F%2Frezerwujsport.pl%2Fcms%2Fartykul%2Fniesamowite-postacie-sportowego-wroclawia-oliwia-jablonska%2F&oq=site%3Ahttps%3A%2F%2Frezerwujsport.pl%2Fcms%2Fartykul%2Fniesamowite-postacie-sportowego-wroclawia-oliwia-jablonska%2F&aqs=chrome..69i57j69i58.2169j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 A ten katalog /artykul/ to kategoria? Jak tak to noindex na kategorie i powinno wystarczyć https://kb.yoast.com/kb/how-do-i-noindex-urls/ Tutaj o różnych możliwościach Yoasta w tej materii
  12. Dagobert

    Dlaczego nie mogę edytować profilu?

    Nie chcę zmieniać nic istotnego, jako nowy user po prostu poczułem się niedoinformowany. Zawsze warto zmieniać się na lepsze Panie Weteranie. Dzięki @jimmi, pozdrawiam.
  13. Dagobert

    Dlaczego nie mogę edytować profilu?

    O, dzięki. To pytanie dodatkowe: nie warto byłoby tej informacji umieścić w komunikacie, który dostałem, zamiast ostrego, nie znoszącego sprzeciwu: NIE MOŻESZ?
  14. Hej, to jednak założę wątek. Nie mogę aktualizować profilu ani zmienić zdjęcia (zdjęcie domyślne jest nieklikalne, więc nie mogę podmienić). Dlaczego jest tak jak jest?
  15. Dagobert

    pozycjonowanie młodej strony www

    1200 linków w domenę noindex. Imponujące