lasio14

Forumowicze
  • Zawartość

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral
  1. Subdomena raczej nie wchodzi w grę, mimo iż takie rozwiązanie ma plusy to jednak chyba nie chcę budować wszystkiego od 0 skoor obecna domena ma jakieś tam zaplecze i tak jak pisze @Asia_ dobre i obszerne opisy powinny tutaj sporo pomóc.
  2. Strona wyświetla się na kilka fraz nawet na 1 miejscu i to nie są super long tailowe frazy SSL jest wdrożony, jeśli chodzi o CMS to wszystko stoi na wordpressie, w tym przypadku to nie będzie sklep z odzieżą czy gadżetami do tel. gdzie produktów jest sporo, ale z elektroniką i to niewilka ilość produktów, bo tylko te z systemem Chrome OS( chromebooki, chromebox'y itp)
  3. a czy jest określone minimum co do liczby wyszukiwań z keyword plannera? nazwa SaaS'u + szkolenie/a i wdrożenie nie mają podanej liczby albo jest to max 20 wyszukiwań miesięcznie... chyba będę musiał zdecydować się na bardziej ogólne frazy typu: laptop do muzyki niż laptop lenovo 14", tak mi się wydaje.
  4. Cześć, konkurowanie z firmami o dobrych pozycjach zarówno jeśli chodzi o wyszukiwarkę google jak i cały rynek(rozumiany dosłownie) jest na pewno trudniejsze niż w przypadku, gdy firma sprzedaje swoje produkty, ewentualnie jeden, i z tego produktu też jest znana my jesteśmy w tej gorszej sytuacji - Partner kilku firm, który dostarcza SaaS'y (wdrożenia/support/szkolenia itp) Jako klient najczęściej szukałbym produktu firmy poprzez wpisanie danej nazwy np. AdWords, Tyskie (jako produkt grupy Żywiec) itp. aniżeli AdWords najlepszy partner w trójmieście, Tyskie tani dostawca. Czy w tym przypadku nie ma szans na konkurowanie z silnymi partnerami? Jedyne co mi przychodzi na myśl to frazy z długiego ogona, ale obawiam się, że ruch będzie marny. Z góry dziękuję za każdą nawet najmniejszą wskazówkę
  5. Cześć, kilka razy otrzymywałem tutaj bardzo mądre i pomocne odpowiedzi, mam nadzieję, że dzisiaj będzie podobnie. Jeśli temat się powiela, proszę o link, szukajka nie pomogła... Mamy swoją domenę na której stoi strona od 4 lat, teraz doszedł blog w katalogu więc głównie wszystko kręci się wokół domeny głównej. Chcemy sprzedawać produkty powiązane z oferowanymi usługami. Dlatego moje pytanie brzmi, czy warto postawić sklep: - sklep.domena.com - domena.com/sklep - nowanazwasklepu.com Nie ukrywam, że firma już jest mniej więcej kojarzona na rynku z oferowanymi usługami i cały czas się rozwija, więc opcja w katalogu prawdopodobnie byłaby najlepsza. Oczekuję odpowiedzi zarówno z perspektywy SEO jak i zwykłego klienta, oraz waszego doświadczenia. Dziękuję!
  6. Przeniesienie plików na nasz serwer oraz dodanie meta tagów etc. działo się do mniej więcej 3 tygodni wstecz od dzisiaj. Na incognito oraz w innych przeglądarkach problem również występuje.
  7. Cześć, poszukałem trochę wątki na forum, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Bądź przeoczyłem, jeśli tak to prosze o link. Problem: mieliśmy stronę firma.com w języku polskim i w takim języku również było SEO. Po dodaniu języka angielskiego(content zmieniony na język angielski) firma.com jest po angielsku, a firma.com/pl jest po polsku(w ustawieniach mamy, że po IP rozpoznaje jaki język wyświetlić na stronie). Jednak po wpisaniu nazwy firmy wynik jest w języku angielskim, oraz po wpisaniu nazwa firmy polska, meta opisy są kompletnie inne dla strony głównej niż jak wpiszę w wyszukiwarkę pełny link firma.com/pl Z góry dzięki za pomoc
  8. No dla mnie trochę jest to dziwne, że w ogóle się nie wyświetla skoro wczoraj było okej, rozumiem spadek na 8 czy 10 miejsce ale w ogóle? Sprawdzę ten noindex, dziękuje za odpowiedź
  9. Cześć, problem dotyczy strony głównej, jeszcze dwa dni temu a może i nawet wczoraj na nazwę firmy pojawiała się strona na 1 miejscu w wynikach wyszukiwania. Teraz nawet nie pojawia się na wyszukiwanie po wpisaniu adresu w okno przeglądarki, więc wniosek jest jeden google jej kompletnie nie widzi. Czy może być to spowodowane przebudową strony(kompletna zmiana treści plus dodanie języka angielskieg) w Yoast mamy niemalże wszystko na zielono, czy gdzieś mogłem popełnić błąd czy wystarczy czekać?
  10. Cześć, do tej pory mieliśmy naszą stronę po polsku na domenie .com. Jednak wpadliśmy na pomysł stworzenia wersji angielskiej .com a polska wersja będzie na com/pl. Stąd moje 2 pytania: czy cała "moc" pozycjonowania jako, linki z anchorami i dotychczasowe działania wykonane na polską wersję strony ale od dzisiaj .com będzie anglojęzyczne, będzie dalej działać? Czy po wpisaniu hasła XYZ będzie wyświetlać się .com jak dotychczas mimo iż jest po angielsku? Czy warto pozycjonować jedną podstronę(w sumie jest ich 8) na kilka fraz np. Zendesk, Zendesk szkolenia myśląc o wtyczce Yoast? Czy skupić się tylko na jednej frazie, a np. linkowanie z anchorem zrobić Zendesk, Zendesk szkolenia itd? Jeśli coś pomieszałem, poprawcie mnie, jeśli nie, proszę o odpowiedź. Dzięki!
  11. Bardzo krótkie pytanie na które chciałbym uzyskać jasną odpowiedź. Jak ma się SEO do tłumaczonych artykułów z języka ang(które już są opublikowane np. na stronie partnera) na język polski. Mam na myśli w głównej mierze 1:1 bo jeśli jest przerobiony tekst nie powinno być problemu Z góry thx za odpowiedź