lasio14

Forumowicze
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Hej, przeszukałem trochę forum i niestety nie znalazłem rozwiązania na swój problem. Chciałbym zaindeksować polską wersję podstrony czyli .com/pl jednak używając GSC beta, zakładka " Stan zaindeksowania URL" podczas sprawdzania dlaczego nadal polska wersja strony nie jest zaindeksowana otrzymuję taki komunikat " Adres URL nie znajduje się w Google.Tej strony nie ma w indeksie, ale nie z powodu błędu. Przyczynę znajdziesz w szczegółowych informacjach poniżej." a poniżej " Przesłany URL nie został oznaczony jako strona kanoniczna" Po czym sprawdzam, na wersji .com rel=canonical=www.nazwastrony.com, a na wersji .pl rel=canonical=www.nazwastrony.com/pl więc wszystko powinno być ok. Z góry dziękuję za nawet najmniejszą sugestię.
  2. Walczę dalej, zauważyłem teraz, że podczas dodawania linków ręcznie wyskakuje powiadomienie że Google chce przekierować xyz.com/pl/podstrona na xyz.com/pl/podstrona i "Poporś o zaindeksowanie" Nie przypominam sobie, by takie przekierowanie było robione, wchodzę w każdą z dwóch wyżej wymienionych stron i pokazują odrębne treści, bez przekierowań. Hreflang jest ustawiony, geolokalizacja równiez, wpml od języków zainstalowany, a także geoIP Detection.
  3. świeżakowi lepiej doradzić, by zaindeksował każdy link z osobna, tak?
  4. tak, dodałem głupie pytanie, ale czy wystarczy dać POBIERZ I ZRENDERUJ dla ogólnego linka tj. com/pl czy dla wszystkich np. xxx.com/pl/produkt oraz xxx.com/pl/produkt2 itd? sprawdzę to, dzięki!
  5. Udało się wyindeksować cały syf pozostawiony przez tych gagatków niebawem będzie 2 tygodnie jak czekam na ponowną indeksację polskich podstron. Mapa strony dodana, linki dodane równiez ręcznie add url google, podlinkowane również z różnych źródeł do polskich podstron naszej www, ale nadal nic. Czy macie jeszcze jakieś pomysły jak przyśpieszyć proces indeksacji w google? Bo mam wrażenie że to trwa za długo ...
  6. Cześć, postaram się opisać problem krótko. Firma przerabiała nam stronę (mieliśmy całą www i bloga) cokolwiek nie robiła w środowisku testowym nie posiadało atrybutu noindex etc. Więc nawet nasz content wrzucony w środowisku testowym na blog.nazwafirmyrobiącejstronę.pl zaindeksował się i google traktuje to chyba jako oryginał. Jakikolwiek link wklepię w google czy z naszego bloga, czy też podstrony ALE w wersji PL nic nie pokazuje Zaindeksowali w ten sposób linków na 5 stron. Próbowałem kontaktować się z nimi, by zrobili przekierowanie 301, ale niestety chyba usunęli wpisy po swojej stronie i dostaję błąd 500, lub błąd łączenia z bazą danych. Mapa strony dzisiaj wgrana z samego rana, więc obstawiam, że to powinno przyśpieszyć proces skoro content u nich nie jest już widoczny dla ludzi ( i chyba też dla robotów google). Jeśli macie pomysł jak wskoczyć w indeks z polskimi podstronami w takim przypadku? Z góry dziękuję
  7. Subdomena raczej nie wchodzi w grę, mimo iż takie rozwiązanie ma plusy to jednak chyba nie chcę budować wszystkiego od 0 skoor obecna domena ma jakieś tam zaplecze i tak jak pisze @Asia_ dobre i obszerne opisy powinny tutaj sporo pomóc.
  8. Strona wyświetla się na kilka fraz nawet na 1 miejscu i to nie są super long tailowe frazy SSL jest wdrożony, jeśli chodzi o CMS to wszystko stoi na wordpressie, w tym przypadku to nie będzie sklep z odzieżą czy gadżetami do tel. gdzie produktów jest sporo, ale z elektroniką i to niewilka ilość produktów, bo tylko te z systemem Chrome OS( chromebooki, chromebox'y itp)
  9. a czy jest określone minimum co do liczby wyszukiwań z keyword plannera? nazwa SaaS'u + szkolenie/a i wdrożenie nie mają podanej liczby albo jest to max 20 wyszukiwań miesięcznie... chyba będę musiał zdecydować się na bardziej ogólne frazy typu: laptop do muzyki niż laptop lenovo 14", tak mi się wydaje.
  10. Cześć, konkurowanie z firmami o dobrych pozycjach zarówno jeśli chodzi o wyszukiwarkę google jak i cały rynek(rozumiany dosłownie) jest na pewno trudniejsze niż w przypadku, gdy firma sprzedaje swoje produkty, ewentualnie jeden, i z tego produktu też jest znana my jesteśmy w tej gorszej sytuacji - Partner kilku firm, który dostarcza SaaS'y (wdrożenia/support/szkolenia itp) Jako klient najczęściej szukałbym produktu firmy poprzez wpisanie danej nazwy np. AdWords, Tyskie (jako produkt grupy Żywiec) itp. aniżeli AdWords najlepszy partner w trójmieście, Tyskie tani dostawca. Czy w tym przypadku nie ma szans na konkurowanie z silnymi partnerami? Jedyne co mi przychodzi na myśl to frazy z długiego ogona, ale obawiam się, że ruch będzie marny. Z góry dziękuję za każdą nawet najmniejszą wskazówkę
  11. Cześć, kilka razy otrzymywałem tutaj bardzo mądre i pomocne odpowiedzi, mam nadzieję, że dzisiaj będzie podobnie. Jeśli temat się powiela, proszę o link, szukajka nie pomogła... Mamy swoją domenę na której stoi strona od 4 lat, teraz doszedł blog w katalogu więc głównie wszystko kręci się wokół domeny głównej. Chcemy sprzedawać produkty powiązane z oferowanymi usługami. Dlatego moje pytanie brzmi, czy warto postawić sklep: - sklep.domena.com - domena.com/sklep - nowanazwasklepu.com Nie ukrywam, że firma już jest mniej więcej kojarzona na rynku z oferowanymi usługami i cały czas się rozwija, więc opcja w katalogu prawdopodobnie byłaby najlepsza. Oczekuję odpowiedzi zarówno z perspektywy SEO jak i zwykłego klienta, oraz waszego doświadczenia. Dziękuję!
  12. Przeniesienie plików na nasz serwer oraz dodanie meta tagów etc. działo się do mniej więcej 3 tygodni wstecz od dzisiaj. Na incognito oraz w innych przeglądarkach problem również występuje.