lasio14

Nowi Forumowicze
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral
  1. Google nie wyświetla polskiej wersji strony na frazę brandową

    Przeniesienie plików na nasz serwer oraz dodanie meta tagów etc. działo się do mniej więcej 3 tygodni wstecz od dzisiaj. Na incognito oraz w innych przeglądarkach problem również występuje.
  2. Cześć, poszukałem trochę wątki na forum, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Bądź przeoczyłem, jeśli tak to prosze o link. Problem: mieliśmy stronę firma.com w języku polskim i w takim języku również było SEO. Po dodaniu języka angielskiego(content zmieniony na język angielski) firma.com jest po angielsku, a firma.com/pl jest po polsku(w ustawieniach mamy, że po IP rozpoznaje jaki język wyświetlić na stronie). Jednak po wpisaniu nazwy firmy wynik jest w języku angielskim, oraz po wpisaniu nazwa firmy polska, meta opisy są kompletnie inne dla strony głównej niż jak wpiszę w wyszukiwarkę pełny link firma.com/pl Z góry dzięki za pomoc
  3. No dla mnie trochę jest to dziwne, że w ogóle się nie wyświetla skoro wczoraj było okej, rozumiem spadek na 8 czy 10 miejsce ale w ogóle? Sprawdzę ten noindex, dziękuje za odpowiedź
  4. Cześć, problem dotyczy strony głównej, jeszcze dwa dni temu a może i nawet wczoraj na nazwę firmy pojawiała się strona na 1 miejscu w wynikach wyszukiwania. Teraz nawet nie pojawia się na wyszukiwanie po wpisaniu adresu w okno przeglądarki, więc wniosek jest jeden google jej kompletnie nie widzi. Czy może być to spowodowane przebudową strony(kompletna zmiana treści plus dodanie języka angielskieg) w Yoast mamy niemalże wszystko na zielono, czy gdzieś mogłem popełnić błąd czy wystarczy czekać?
  5. Cześć, do tej pory mieliśmy naszą stronę po polsku na domenie .com. Jednak wpadliśmy na pomysł stworzenia wersji angielskiej .com a polska wersja będzie na com/pl. Stąd moje 2 pytania: czy cała "moc" pozycjonowania jako, linki z anchorami i dotychczasowe działania wykonane na polską wersję strony ale od dzisiaj .com będzie anglojęzyczne, będzie dalej działać? Czy po wpisaniu hasła XYZ będzie wyświetlać się .com jak dotychczas mimo iż jest po angielsku? Czy warto pozycjonować jedną podstronę(w sumie jest ich 8) na kilka fraz np. Zendesk, Zendesk szkolenia myśląc o wtyczce Yoast? Czy skupić się tylko na jednej frazie, a np. linkowanie z anchorem zrobić Zendesk, Zendesk szkolenia itd? Jeśli coś pomieszałem, poprawcie mnie, jeśli nie, proszę o odpowiedź. Dzięki!
  6. Pozycjonowanie tłumaczonych artykułów a SEO

    dziękuje za szybką odpowiedź!
  7. Bardzo krótkie pytanie na które chciałbym uzyskać jasną odpowiedź. Jak ma się SEO do tłumaczonych artykułów z języka ang(które już są opublikowane np. na stronie partnera) na język polski. Mam na myśli w głównej mierze 1:1 bo jeśli jest przerobiony tekst nie powinno być problemu Z góry thx za odpowiedź
  8. Czy przy zmianie skryptu i URL zmieniac content?

    hmm strona czeska po czesku czy po angielsku? Jest tutaj jakakolwiek różnica, oprócz wygody w obsłudze przez użytkownika w danym kraju?
  9. Czy przy zmianie skryptu i URL zmieniac content?

    mam treść stworzoną na landingi.com i przekierowuje wszystkie domeny na ten landing, tak to wygląda
  10. Czy przy zmianie skryptu i URL zmieniac content?

    a jeśli będę chciał później pomyśleć o organicznym wyszukiwaniu w tych 6 krajach mając ten 1 landing, jak bardzo treści muszą być różnorodne na nich wszystkich? Wiem, że najlepiej w 100% a czy mniejsza część jest akceptowalna?
  11. Czy przy zmianie skryptu i URL zmieniac content?

    Są to nowe domeny, więc chyba powinno być okej bez jakiegokolwiek problemu
  12. Czy przy zmianie skryptu i URL zmieniac content?

    Czy Google może negatywnie zareagować na kilka domen krajowych które będą przekierowywać na jeden landing page? Cel to kampanie w Adwords.