Jump to content

kubasfn

Nowi Forumowicze
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziękuje za odpowiedzi. Kolega zasugerował mi skorzytanie z semrush lub ahrefs "Wpisz sobie wybrana domenę a narzędzie przedstawi m.in innych podobnych konkurentów w branży. Następnie wybierz dwie domeny do analizy. Sprawdź w semrush lub ahrefs ile dana domena ma widocznych słów kluczowych, jakie frazy ma w top 10,5,3,1 a następnie sprawdź statystykę ruchu. Pózniej zestaw dwie domeny ze sobą i gotowe" Co o tym sądzicie ? Mam również pytanko co do drugiego rozdziału po kilkukrotnym przeczytaniu tego co mam mam pewne mieszane uczucia co do tytułów i treści podroździałów.. 2.1 Działanie wyszukiwarki internetowej 2.2 Wpływ pozycjonowania na popularność strony internetowej 2.3 Słowa kluczowe oraz ich dobór 2.4. Metody pozycjonowania - tutaj mam największe obiekcje bo opisuje w tym podroździale metody podzielone na etyczne i nieetyczne.. a może powinienem to jakoś inaczej podzielić Może macie jakiś pomysł zwłaszcza co do 2.4 ?
  2. Paq nie wiem dlaczego ale pierwsze co mi przyszło to właśnie Komputronik i Xkom No tak to jest pewne że nie da się tego w 100% napisać na podstawie wpływu pozycjonowania... stąd właśnie uważam ,że to dosyć trudny temat w zasadzie rzetelnie na podstawie żywych marek niewykonalny . Pomyślałem ,że można było by to sprawdzić np na podstawie słów kluczowych np (pozostając w sklepach ze sprzętem IT) "laptop Dell" i na podstawie statystyk (tylko których) udowodnić przewagę strony wyżej w rankingu... Jakiś pomysł jakich narzędzi bym mógł użyć ? Pozdrawiam !
  3. Cześć Jestem w trakcje pisania pracy licencjackiej na temat: wpływ pozycjonowania strony internetowej na rozpoznawalność marki. Pomysł na pisanie pracy na taki temat zrodził się od mojego promotora , został przeze mnie zaakceptowany z racji tego że zawodowo jestem związany z branża IT ( pracuje jako tester). Przez pierwszy rozdział dotyczący e-marketingu przeszedłem jak burza, drugi jest o działaniu wyszukiwarek, algorytmach Googla, metodach pozycjonowania. W trzecim rozdziale mam porównać dwie wybrane marki i jak na ich rozpoznawalność wpływa pozycjonowanie stron i tutaj mam kompletną pustkę w jaki sposób to zrobić, w jaki sposób mógłbym to sprawdzić ewentualnie jaki parametr pomógłby mi w tym ? Ma ktoś jakieś pomysły ? Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy