Jump to content

EACTIVE

Forumowicze
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.eactive.pl/pozycjonowanie-stron/

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie ma limitu nagłówków <h2> w tekście. Wszystko zależy od struktury treści, od tego co w materiale jest najważniejsze. Nie można oczywiście przesadzać, teksty tworzymy pod użytkownika, dlatego nie próbujmy każdej myśli na 2-3 zdania rozdzielać nagłówkiem <h2> ze słowem kluczowym, bo wygląda to bardzo nienaturalnie i również może być mało czytelne.
  2. @toja W pewnych sytuacjach linki nofollow są przydatne. Natomiast komentarze np. z omawianego blogspota chociaż nofollow, mogą być pod tematycznym wpisem co także jest nie bez znaczenia. Oczywiście trzeba przetestować czy takie linki coś dają czy nie - nie ma reguły.
  3. Może nie jest to najbardziej aktualne źródło, ale łap http://blog.tiger.com.pl/2015/02/16/polskie-fora-dyskusyjne-w-internecie/
  4. Nie istnieje jednoznaczna odpowiedź jakie linki są najlepsze - każda branża ma swoją specyfikę. Bez dokładnego sprecyzowania konkurencji i analizy ich profili linkowych można dawać jedynie ogólne wskazówki, piszemy o nich np. tutaj https://www.eactive.pl/blog-o-seo/3-cechy-ktore-powinien-miec-dobry-link/
  5. Jeśli nie jesteś w stanie odpowiednio przypisać podstron tematycznie do swojego serwisu to najlepiej wykonać 301 na stronę główną. Jest to najprostszy i najszybszy sposób - jeśli nie odnotujesz efektów przekierowania możesz spróbować zbudować na domenie zaplecze, które uzupełnisz w tematyczną treść + oczywiście podlinkujesz w ramach budżetu lub samodzielnie (chociaż może to być czasochłonne, więc rozejrzyj się za gotowymi paczkami linków ze sklepów seo).
  6. O ile samo budowanie społeczności wydaje się być dużo prostsze na FB niż na własnym forum, o tyle korzystanie z zewnętrznej platformy zawsze odbiera znaczną część "władzy" administratora. Najlepiej byłoby połączyć te dwa narzędzia jakim są media społecznościowe z własnym forum, które byłoby w pełni pod kontrolą. Własne forum to również inne korzyści: możliwość pozyskania ruchu na stronie czy wpływ na pozycjonowanie.
  7. Każda z: sitemap> <loc>http://xxx/xml/sitemap_index_pl_0.xml</loc> <lastmod>2019-10-25T10:35:25+02:00</lastmod> </sitemap> <sitemap> <loc>http://xxx/xml/sitemap_index_pl_1.xml</loc> <lastmod>2019-10-25T10:35:25+02:00</lastmod> </sitemap> </sitemapindex> powinna działać i się wyświetlać, może występuje jakiś błąd przy wpisywaniu?
  8. Najważniejsze, żeby w linkowaniu wewnętrznym utrzymać konsekwencję anchorów, a sprawdzisz to przy crawlu Screaming Frogiem, zaznaczając niżej inlinks - pod wynikami. Tutaj też często znajdziesz typowe błędy, jak "zobacz wszystkie". Dodatkowo, na podobnej zasadzie sprawdzisz szybko broken linki w DeepCrawl, pokaże też czy są z nofollow. Jest cała sekcja poświęcona linkowaniu wewnętrznemu. U Ahrefsa też mamy taką możliwość w sekcji: linkowanie wewnętrzne.
  9. Chowanie treści o którym Pan wspomina nie może negatywnie wpłynąć na widoczność witryny. Może jej pomóc. Schowana treść może powodować, że nie będzie ona brana pod uwagę do rankingu. Polecamy przeanalizować jak chowa treść konkurencja lub największe serwisy. Jeżeli chodzi o sposoby wdrożenia to jest ich sporo i niestety nie wszystkie wpłyną pozytywnie.
  10. Najważniejsze to na początku trzeba sprawdzić stan witryny w GSC i szczególnie elementy związane z indeksowaniem się witryny. Błędy 404 też warto zweryfikować - skąd się pojawiły jeśli nie wprowadzałeś zmian na stronie? Natomiast co do zmian algorytmów to jednak były - szczególnie w sierpniu.
  11. Trzeba zwrócić uwagę na to, że Google Analytics przypisuje domyślnie transakcje w modelu atrybucji: Last Click Non Direct czyli przykładowo jeśli mamy następujące ścieżki: a) wejścia organiczne, wejścia z płatnych reklam Google to przypisze transakcje do źródła/medium -> Google / cpc b) wejścia z reklam Google, wejścia organiczne, wejścia z reklam Google to tak samo przypisze transakcje do źródła/medium -> Google / cpc W tym przypadku (na Prestashop) widzimy, że ostatnim znanym źródłem ruchu przed dokonaniem transakcji jest google.com. Dane pokrywają nam się z tymi w Google Analytics.
  12. Można się zgodzić z tym, że oznaczenie linku jako sponsorowany najprawdopodobniej sprawi, że nie będzie miał żadnego znaczenia. Widać Google cały czas szuka sposobu na to aby algorytm trafniej oceniał linki i chce aby użytkownicy mu w tym pomogli. Atrybut nofollow okazał się zbyt ogólny.
  13. Czy jest możliwość aby wrzucił Pan zrzuty ekranu ścieżki w Prestashop oraz informacji o transakcji (wraz ze źródłem ruchu) z Google Analytics?
  14. Można skorzystać z innego silnika tłumaczenia np. https://www.deepl.com/pl/translator wtedy odpada szansa, że Google rozpozna własne tłumaczenie.
  15. I koniecznie trzeba weryfikować backlinki serwisów z linkhousa i whitepressa, szczególnie te tańsze - niby 30 DR, a do domeny prowadzi kilka linków z katalogów.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy