Henry Morgan

Nowi Forumowicze
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Pozycjonowanie według nazwy firmy.

    Miałem następujący pomysł na optymalizację strony . Mój biznes to rodzaj sklepiku gdzie można kupić modele kartonowe (obecnie są dwa ). Tak więc umieściłem sklep jako menu główne. W sklepie są dwie strony // Model USS Monitor i model CSS Virginia. Oprócz tego aby więcej treści i więcej pozycji do indeksowania przez robot google jest jeszcze dział historyczny, poradnik modelarski i strona z likami do ciekawych stron w internecie. Ogólnie chodziło mi o to, żeby strona nie była wyłącznie małym sklepikiem, ale żeby strona była ciekawa i zawierała jak najwięcej użytecznych informacji. Co do likowania to likuję ją na forach modelarski tak jak tutaj. http://www.forum.modelarstwo.org.pl/viewtopic.php?f=181&t=42410 Metadane koncentruje na hasłach w rodzaju. Model kartonowy USS Monitor, Card model USS Monitor, itp. Czyli koncentruję się sprzedawanych produktach. Mam następujące pytania: Czy możecie zarekomendować jakąś książkę o optymalizacji stron internetowych? Co to są backliki? Co powinienem jeszcze zrobić aby zoptymalizować moją stronę?
  2. Witam, Stworzyłem stronę www.pdf-model.pl. Jest to modelarski sklep internetowy, połączony z działem historycznym. Gdy zakładałem stronę 7 lat temu to wymyśliłem sobie nazwę pdf-model. Chodzi o to, że sprzedaję modele kartonowe przez internet w formacie pdf. Tak więc domenta www.pdf-model.pl miała być: 1) Łatwa do zapamiętania. 2) Dobrze oddawać specyfikę biznesu. Nie wziąłem jedna pod uwagę jednego problemu. Jeżeli rzucimy w wyszukiwarkę hasło pdf-model (czyli nazwę mojej firmy) pojawia się 34 800 000 wyników. Czyli nie da się wyszukać mojej strony szukając nazwy firmy. Łatwiej już pod nazwą produktu. Na haśle "model papierowy USS Monitor" jestem na pierwszym miejscu. Teraz mam pytanie jak wyjść z tego problemu nie zmieniając adresu strony?