Jump to content

maggyxflame

Forumowicze
  • Content Count

    77
  • Joined

Community Reputation

9 Neutral

Recent Profile Visitors

522 profile views
  1. Ja piszę na TB tylko ze względu na dłuższy czas realizacji i możliwość zarezerwowania większej liczby tekstów (nadal zbyt mała). Przy tak niskich stawkach tylko to mnie tutaj jeszcze trzyma. Zmniejsza się ryzyko nieterminowego napisania tekstów bo masz więcej czasu na ich realizacje i możesz sobie lepiej czas rozplanować. Masz też zapas czasu na wypadek jakiejś nieprzewidzianej sytuacji typu wyjazd, brak prądu czy choroba. @TextBookers.com dlaczego odejmujecie copy od wartości netto przy wypłacie wynagrodzenia? Jest jedno netto i jedno brutto nic pobocznego. Kwota netto jest już po odjęciu podatków. Wychodzi na to, że rozliczacie nas jak firmę a nie pracowników niesłusznie.
  2. Chodzi o to, że nie mam w odrzuconych tych tekstów. Co więcej, oni nawet sami nie wiedzą o jakie teksty chodzi ale dla zasady nie chcą wyzerować. Nigdy nie zdarzyło mi się nie napisać czy nie poprawić tekstu na czas więc nie ma takiej możliwości. Kiedyś system sam z jakiegoś powodu parę razy jakiś tekst sprawił, że tekst z parodniowym terminem wyparował i do dzisiaj tego nie wyjaśnili. JA nie mówię tutaj o punktach karnych bo takich nie mam, ale o tych ustawieniach w zakładce kategorii tekstów mam 4/5 Niepoprawne teksty ale w rubryce tekstów odrzuconych ich nie ma. Jesli teraz rzeczywiście ktoś mi tekst by odrzucił, to mam całą kategorię blokowaną z wypracowaną latami średnią nie do zdarcia na tysiące 6 i setki 5 TextBookers.com wystarczy przeczytać poprzednie posty skierowane do was. Ponownie widać, że ich nie czytacie albo specjalnie olewacie.
  3. Co to ma być ? Odpowiedzieli na jakieś parę pytań z kilkudziesięciu, pomijając przy tym te kluczowe . Jakaś kpina. Byle żeby zamydlić oczy jakimiś zdawkowymi odpowiedziami. Od lat te same problemy i nic się nie zmienia chyba że na gorsze. Pracujemy nad tym albo zamierzamy niedługo się tym zająć... hahahaha cyrk trwa w najlepsze bezustannie. Co ciekawe, Nie mam w odrzuconych żadnych tekstów a w ustawieniach jest, że 4/5 odrzucone w jednej tematyce. Liczne maile nie sprawiły, że usunęli to bo co to za problem ale powiedzieli, że nie cofają takich rzeczy "nie możemy jednak kasować pkt na jakościach - wtedy system ten nie miałby sensu. " a odrzuty wszystkich tekstów to na podstawie czego są jak nie jakości? Nie są zgodne z jakością to są odrzucane nawet przez błąd gramatyczny. To jest zaprzeczanie samym sobie. Dlaczego okłamujecie ludzi, że kasujecie skoro potem piszecie, że nie? Nonsensy na każdym kroku
  4. @TextBookers.com A co tam będzie odpowiadać pracownikom. Lepiej olać i może temat przejdzie. Tylko copy muszą tu wszystko robić jak w zegarku co do sekundy .No ale co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie. Ta" firma" przechodzi samą siebie. Odpowiedzi powinny być tak dokładne, żeby nikt nie miał jakichkolwiek wątpliwości co do czegokolwiek.
  5. @TextBookers.com kiepsko wyjaśnione. Jak zwykle zagmatwanie na tej platformie, żeby zmylić do maksimum. Netto to jest kwota na rękę i wszędzie ta jest, po odciągnięciu już podatku. Na TB nigdy nie było żadnych umów ani faktur w przypadku copywriterów i od zawsze jest netto podane i pobierany vat. netto to zawsze jest już z vatem a nie bez niego jak to sobie piszecie na swoją stronę. Umowy weszły dopiero teraz więc nie mają nic do rzeczy z dotychczasowymi rozliczeniami. Nie ma czegoś takiego jak odciąganie zaliczki na PIT od kwoty netto.
  6. Może mi ktoś wyjaśnić to oszustwo na Textbookers. Wynagrodzenie netto to kwota, którą otrzymujesz “do ręki”. Czyli tyle, ile wpływa na twoje konto. ... Wynagrodzenie brutto to natomiast przychód “wirtualny”. Czyli kwota przed potrącaniem podatku i składek ZUS. Wychodzi na to, że to co nam odciągają od wypłaty pod pretekstem podatku idzie tak naprawdę do ich kieszeni.
  7. @TextBookers.com Czy wy macie już nawyk nieodpowiadania na zadawane pytania? ponawiam: Dlaczego klienci mogą wysłać skan podpisanej umowy mailem a copywriter już nie? Skoro Textbookers przesyła copy umowę w formie elektronicznej, copy tak samo może odesłać ją mailowo. To pracodawca musi dać do podpisania dwa egzemplarze umowy, gdzie jedna idzie do niego. Co więcej, Textbookers wysyła klientom umowę w formie pisemnej i oni nawet nie muszą jej odsyłać tylko mailem skan przesłać. Co to ma niby być? Dla mnie to jest absurd i dyskryminacja. W ogóle nie rozumiem takiego postępowania. Według was to jest normalne? To jest bardziej niż nie w porządku względem copywritera. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam.
  8. Ostatnie logowanie @TextBookers.com to 18.01. Dobre sobie. Wysłałam do nich już maila w tej sprawie. Mija kilkanaście dni i nic zero wyjaśnień. Kpina
  9. Dlaczego klienci mogą wysłać skan podpisanej umowy mailem a copywriter już nie? Skoro Textbookers przesyła copy umowę w formie elektronicznej, copy tak samo może odesłać ją mailowo. To pracodawca musi dać do podpisania dwa egzemplarze umowy, gdzie jedna idzie do niego. Co więcej, Textbookers wysyła klientom umowę w formie pisemnej i oni nawet nie muszą jej odsyłać tylko mailem skan przesłać. Co to ma niby być? Dla mnie to jest absurd i dyskryminacja. W ogóle nie rozumiem takiego postępowania. Według was to jest normalne? To jest bardziej niż nie w porządku względem copywritera. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam.
  10. Widzieliście te maile wysyłane do klientów TB? Jak zwykle dbają tylko o swój interes. " możliwość zamawiania dłuższych tekstów - nawet do 30 tys. znaków " serio? Ja bym czegoś takiego w ogóle nie wzięła. Nie wyobrażam sobie pisania zapleczówki na tyle znaków za takie grosze. Zwiększenie stawki dla copy o dziesięć groszy normalnie jeaaa szaleństwo. " Serwis Textbookers.com działa według prostej dewizy - zadowolenie klienta jest u nas na pierwszym miejscu ". No i tyle w temacie...
  11. Marku nie daj się zwieść. Nic się nie zmieniło i zaliczka na podatek jest cały czas pobierana.
  12. Od tygodni nie rozwiazaliscie ani jednego mojego zgłoszenia. O czym wy mówicie w ogóle? Nawet nie odpowiadacie na maile. Co tutaj tworzycie za szopkę?
  13. Z tych wypocin nie wynika nic. Piszecie tak jak klienci zaznaczają, aby nie tworzyć tekstów - tylko bez lania wody! Odezwali się, bo widzą, że prawda wychodzi na jaw i ludzie zaczynają się mocno wnerwiać. 10% to tak nieźle brzmi, ale przy dużych kwotach, a nie przy jakimś 1,30 czy też 2 złote bądź 3,8 złotych. Drwicie sobie z tych ludzi. Zachęcają do kontaktu, a nie rozwiązują zgłoszonych spraw i nawet przestają odpowiadać na niewygodne maile. No ale przecież my nie widzimy tego, co dzieje się po drugiej stronie. Ludzie wypisują non stop problemy chociażby tu na forum, bo już nie ma nawet gdzie, skoro serwis nic nie robi, a oni bezczelnie nawołują do zgłaszania jakiś pomysłów itd. Wystarczy poczytać forum i zrobić w końcu to, o czym jest pisane od lat. Nic nie zrobiliście i nikogo nie doceniliście. Zwodzicie tylko ludzi za nosy, aby wam całkowicie nie pouciekali, bo niczego nie zarobicie na cudzej pracy za grosze. Ludzie nawet przez lata musieli prosić się o wypłacenie im tego marnego wynagrodzenia, na które tak ciężko się napracowali. Proszą o cierpliwość, obiecując gruszki na wierzbie, aby uciszyć plebs na kolejne miesiące a może i nawet lata. Kpina!
  14. maugosias tak zgadza się, tak właśnie zostało to napisane. Wszystkie cytaty wklejałam oryginalne, żeby nie było, że coś przekręciłam. Dotyczy to zarówno TB jak i tego super zleceniodawcy. Oczywiście to tylko niektóre wybrane przeze mnie zdania, a jest ich znacznie więcej... Zależało mi na tym, aby inne osoby również dowiedziały się chociaż w jakimś stopniu tego, jak wygląda współpraca z tym portalem. Nie dość, że nie mają swojej siedziby, to jeszcze nie można do nich zadzwonić. To ma być jakaś firma? Przecież to tylko niektóre z problemów, a jest ich przecież cała masa. Ja rozumiem kilka przypadków i rozwiązanie problemów, ale nie żeby one się nawarstwiały i przez lata ciągle było tak samo, jak nie nawet gorzej...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy