Jump to content

Matt C

New members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Contact Methods

  • Twitter
    https://twitter.com/delanteTEAM

Recent Profile Visitors

339 profile views
  1. Wiadomo czy system dalej działa? Bo teoretycznie za indeksowanie nadal są opłaty pobierane i linki można dodawać
  2. Ty tak serio z tymi Adwordsami? W wielu branżach ROI z Adwordsów jest bardzo łatwo wyliczyć, szczególnie przy e-commercach.
  3. Może faktycznie na początku napisałem to niejasno Czyli sugerujesz, żeby tak ustawionych domen nie ruszać?
  4. Każda z 6 domen kieruje na inną podstronę w obrębie jednego serwisu. Każdy oddział firmy ma swój katalog i na niego jest ustawiona domena przykład: domena-warszawa.pl -> glowna-strona.pl/warszawa domena-poznan.pl -> glowna-strona.pl/poznan itd.
  5. "Działa" tak, że zduplikowana treść jest złem i będzie zawsze negatywnie oceniana przez Google. Dla mnie skierowanie kilku domen na różne katalogi to jest duplicate content, ale takie rozwiązanie zastosowała wcześniej firma zajmująca się stroną klienta. Zanim to zmienię to chciałbym znać Waszą opinie, bo jakiś cel (dla mnie nie zrozumiały) ktoś w tym miał.
  6. Witam, mam świadomość jak działa duplicate content, ale pojawiło mi się takie wyzwanie na stronie klienta - rozwiązanie prawdopodobnie wcześniej zrobione przez poprzednią firmę seo - w jedną stronę skierowane jest 6 domen, ale każda domena kieruje na różny katalog prezentujący dany oddział firmy i inną specjalizację. Czy tak wycelowane domeny również kwalifikują się do duplicate content? Wiem, że bot przechodzi po katalogach i treści są te same - ale podobno taka konstrukcja u nich długo funkcjonuje bez żadnej kary po Pandzie. Ma ktoś doświadczenie w tym temacie? Sugestie? Dziękuje z góry za pomoc i uwagi.
  7. Witam Was serdecznie. Od kilku lat Was tu czytam, więc pora się tu oficjalnie przywitać
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy