Lukasz_M

Nowi Forumowicze
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Mam problem z indeksacją produktów w Google. Link ze zdjęcia na listingu https://www....produkt_4-24#/1299-ilosc_sztuk-10szt/1293-rozmiar-s Link z nazwy produktu na listingu https://www....produkt_4-24#/1299-ilosc_sztuk-10szt/1293-rozmiar-s Produkt jest produktem złożonym i posiada dwa warianty: https://www....produkt_4-25#/1295-ilosc_sztuk-30szt/1294-rozmiar-M https://www....produkt_4-24#/1299-ilosc_sztuk-10szt/1293-rozmiar-s Adres kanomiczny produktu: https://www....produkt_4 Będę wdzięczny za informację w jaki sposób powinienem linkować do produktów ze strony głównej i listingów.
  2. Może macie pomysł na to w jaki sposób sprawdzić, które produkty z naszej oferty dostępne na Ceneo konwertują na plus, a których nie należałoby tam wyświetlać? Najlepszym rozwiązaniem byłoby wskazanie konwersji bezpośredniej i wspomaganej dla każdej podstrony, z której nastąpiło przekierowanie w ramach Ceneo. W praktyce nie wiem czy coś takiego jest możliwe? Może można to zbadać w inny sposób? Jakie macie doświadczenia w tym zakresie?