Jump to content

Lukasz_M

New members
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Poszukuje narzędzia, które wygeneruje mi dla url (np. wskazanych w mapie strony) proponowane słowa kluczowe, które będę mógł wykorzystać w serwisie. Jest to dla mnie o tyle istotne, że mamy kilka sklepów z pokrywającą się ofertą i musimy określić strategię w ramach, której będziemy różnicować content w obrębie tych samych produktów. Jednym z pomysłów jest położenie nacisku na inne frazy i różnicowanie stylu opisu, muszę mieć jednak narzędzie, które pozwoli mi wyłapać najistotniejsze frazy.
  2. Mam problem z indeksacją produktów w Google. Link ze zdjęcia na listingu https://www....produkt_4-24#/1299-ilosc_sztuk-10szt/1293-rozmiar-s Link z nazwy produktu na listingu https://www....produkt_4-24#/1299-ilosc_sztuk-10szt/1293-rozmiar-s Produkt jest produktem złożonym i posiada dwa warianty: https://www....produkt_4-25#/1295-ilosc_sztuk-30szt/1294-rozmiar-M https://www....produkt_4-24#/1299-ilosc_sztuk-10szt/1293-rozmiar-s Adres kanomiczny produktu: https://www....produkt_4 Będę wdzięczny za informację w jaki sposób powinienem linkować do produktów ze strony głównej i listingów.
  3. Może macie pomysł na to w jaki sposób sprawdzić, które produkty z naszej oferty dostępne na Ceneo konwertują na plus, a których nie należałoby tam wyświetlać? Najlepszym rozwiązaniem byłoby wskazanie konwersji bezpośredniej i wspomaganej dla każdej podstrony, z której nastąpiło przekierowanie w ramach Ceneo. W praktyce nie wiem czy coś takiego jest możliwe? Może można to zbadać w inny sposób? Jakie macie doświadczenia w tym zakresie?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy