Jump to content

Izabela C

Forumowicze
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Treść właściwa ogłoszenia Do współpracy poszukuję specjalistów i pasjonatów z różnych branż, oferujących różne usługi. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na izabela@jopillo.com
  2. Poszukuję kreatywnych i utalentowanych osób, które znają swoją wartość, potrafią wycenić swoje usługi/dzieła (dla proponowanych jakości), i które chętnie podjęłyby się zleceń na oferowane umiejętności. Współpraca z klientami na zasadach ustalanych indywidualnie między stronami/podanych w profilu/opisie usługi wykonawcy. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu na e-mail izabela@jopillo.com
  3. a tak bym chciała, żeby alexa odzwierciedlała wyniki Czego Wy używacie? Mimo wszystko nadal mnie zastanawia dlaczego statystyki z jeszcze innej strony różnią się od siebie i wyniki zależą od tego czy podam nazwę domeny czy adres URL, (to takie prawidłowe?).
  4. Witajcie, mam problem ze statystykami, a dokładniej z odzwierciedleniem ich w alexa. Mimo utrzymującego się wzrostu w GA, alexa pokazuje odwrotność. Na jeszcze innej stronie statystyki są różne (spora różnica) - w zależności od tego czy podam nazwę domeny czy adres URL. Czy ktoś z Was wie jakie mogą być tego przyczyny?
  5. czy ktoś z Was orientuje się dlaczego niektóre polskie strony nie mają na alexa rankingu PL a posiadają jedynie ranking globalny?
  6. Normalne - olej ten komentarz. dzięki za podpowiedzi
  7. Mały szczegół: Wykonawcy w serwisie ogłaszają gotowość wykonania konkretnych usług, w sprecyzowanych cenach: za całą usługę, lub oszacowaną na jednostki (czas, ilość, wielkość). Zasada jest prosta: 1 usługa (umiejętność), w jednym wariancie wykonania = 1 ogłoszenie (lub więcej, jeśli daną usługę oferujesz w różnych wariantach wykonania - idea - e-marketu). Tylko aktywne oferty są widoczne w serwisie i dają dostęp do profilu Wykonawcy. Mam nadzieję, że idea e-marketu będzie jaśniejsza.
  8. namelessone Taki filtr doradzono mi i wprowadziłam podczas rozmowy z konsultantem infolinii Google Adwords - > analytics WykluczPole filtru - odesłanie Wzorzec filtru - tu nr IP(w drugim filtrze, wzorzec filtru to nazwa domeny) weryfikując filtry mam kom: Ten filtr nie zmieniłby danych: konfiguracja filtra jest nieprawidłowa lub zestaw próbnych danych jest zbyt mały. Często mam też wejścia w ilości 15-30 jednocześnie z różnych kontynentów i miast, ale nie widać źródła, tylko samą lokalizację Wszystkie wejścia pojawiają się w tym samym czasie i w tym samym czasie znikają. Wejścia jednoczesne, regularne i na ok minutę - jedno zbiorowe wejście. Jeśli macie rady, wskazówki jak wyeliminować te wejścia, będę Wam wdzięczna za info. Pzdr.
  9. może i zwykły spam, ale w podglądzie wejścia nie widać całej nazwy domeny i nie mogę zdefiniować IP. Chciałabym zablokować w htaccess. Tylko nie wiem jak zdobyć niezbędne parametry. Filtr w GA nie pomógł. Ksocial, masz pomysł na zablokowanie tego spamu, lub zdobycie IP lub całej nazwy domeny?
  10. Mieliście wejścia z: " Vitaly rules google ☆*:.。...)ノʕ•̫͡•ʔᶘ ᵒᴥᵒᶅ(=^. .^=)oO " ? Czy tylko ja testuję "nowości" Macie pomysły na skuteczne zablokowanie takiego ruchu?
  11. @Ksocial, udało Ci się zablokować ruch z danego kraju?
  12. czy ten sam IP jest odpowiedzialny za te strony? (celowe spacje w nazwach - odwiedziny nie polecane) BlackHatWorth . com Iskalko . ru darodar . com ILoveVitaly . com Lombia . co Econom . co Pricereg . com semalt . com hulfingtonpost . com bestwebsideawards . com o-o-6-o-o . com jesli w htaccess mam blokade na domenę np Pricereg . com mogę w tym samym poleceniu - nowym wierszu dodać IP? order allow,deny deny from priceg.com deny from blackhatworth.com deny from (nr IP)? allow from all
  13. Model swobodnych cen, zaokrąglonych do pełnych złotych wprowadzony.
  14. M_a_T, planujemy wersję responsywną. krzysiuus, 100 zł nie jest max wartością wystawionej usługi. Ostatnio była oferta za ogółem 6000 zł. Jopillo to oferty nie tylko za 20, 50 i 100 zł. Oszacowując usługi na jednostki, wspomniane kwoty, Wykonawca ma szansę na szybszy awans w Poziomach i mniejszą prowizję. Prowizja na pierwszym poziomie wynosi 10% od sprzedanej usługi, ponieważ chcemy zachęcić Wykonawców do oferowania/oszacowania usług na jednostki. Jeśli Wykonawca zaoferuje usługę o wartości 1500 zł i wystawiłby ją za taką cenę, po sprzedaży tej usługi nadal byłby na 1szym poziomie. Oferując i sprzedając usługę na jednostki (15x100zł) Wykonawca awansuje na 2i poziom, gdzie jego prowizja już będzie mniejsza. Jeśli tę samą usługę oszacowałby na 20 zł, po jej sprzedaży byłby już blisko 3 Poziomu i prowizji o 4% niższej od 1 Poziomu. Obecnie pracujemy też nad modelem swobodnych cen (planujemy testy), jednak oszacowanie/dostosowanie usług (np. do ilości, czasu) pozytywnie wpłynie na szybszy awans Wykonawcy w Poziomach Użytkownika.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy