Onyx01

Nowi Forumowicze
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral
  1. Cześć. Krótkie pytanie bo nie wiem czy w kwestii pozycjonowania się coś zmieniło. Czy używając tagowania produktów na sklepie gdzie mam produkt Pralka Amica GL 125 jako słowa kluczowego użyć po prostu "Pralka Amica GL 125" czy lepiej pralka, pralka amica, pralka amica gl, pralka amica gl 125. Kolejna kwestia pozycjonowania na miasta. Czy stosować pralka, pralka chorzów, pralka amica, pralka amica chorzów czy Pralka Amica GL 125 chorzów, bielsko, czestochowa? Z góry dzięki Jeszcze jedna kwestia. Miast będzie około 30. Każdy produkt pozycjonować na każde miasto czy wystarczy samego producenta otagować miastami?
  2. Witam Otrzymałem od firmy współpracującej zdjęcie wraz z linkiem: http://nazwa_firmy.pl/?utm_source=Baza_Pxx_xx&utm_medium=Newsletter&utm_term=xx_xxraznie&utm_campaign=Konkurs Muszę wysłać go w formie mailingu. Z podlinkowaniem zdjęcia w kliencie pocztowym oczywiście nie ma problemu, chodzi mi raczej o kod śledzący. Jak mogę go dodać do Analyticsa tak żebym miał statystyki kliknięć Z góry dziękuję.
  3. LongTail również jest przeze mnie używany. Wspieram się przy ich tworzeniu Planerem Słów Kluczowych, na bieżąco analizuję statystyki. Sprawdzam na jakie słowa kluczowe mam wejścia a jakie są całkowicie przez użytkownika pomijane. Kolejny sklep, który tworzę również wejdzie na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania. Wrzuciłem mapę do webmastera i po jej zaindeksowaniu na wiele słów kluczocych po 5 godzinach byłem w pozycjach 1-5. Wszystkie produkty są ze sobą powiązane, dodatkowo mam wyświetlane produkty z tej samej kategorii, indywidualnie stworzone meta title (do 70 znaków), meta description (145 - 155 znaków) i short_description (500 znaków) + indywidualnie tworzone opisy (1000 - 1500 słów). Poopisywane wszystkie zdjęcia, kategorie, potworzone przyjazne linki, dodane kombinacje z atrybutów, cechy, możliwość porównywania produktów, informacje o dostępności, stanie magazynowym, producencie, katalogi z produktami jako załączniki. W linkach wychodzących rel=nofollow itp itd.
  4. Osobiście jestem zdania, że nie warto. Mam trzy dobrze wypozycjonowane sklepy i szukam nowych dróg na ich umocnienie. Jestem samoukiem. Gdzieś coś przeczytam, ktoś mi coś podpowie i tak się to kręci (póki co mógłbym zawstydzić niejedną firmę zajmującą się pozycjonowaniem). Pomyślałem, że skoro oprogramowanie daje taką możliwość to nie bez powodu. Co do pytania nr 2 tak używam.
  5. Witam. Jak w tytule. Indeksować czy nie? Atrybuty i cechy mają własne meta opisy oraz linki. Atrybuty są cechami takimi jak kolor produktu czy szerokość. Kolejna kwestia lub pytanie numer dwa jak kto woli. Które opcje zaznaczyć podczas tworzenia mapy strony? Address [address] Addresses [addresses] Login [authentication] Best sales [best-sales] Cart [cart] Contact us [contact] Discount [discount] Guest tracking [guest-tracking] Order history [history] Identity [identity] [index] Manufacturers [manufacturer] My account [my-account] New products [new-products] Order [order] Order confirmation [order-confirmation] Order follow [order-follow] Order [order-opc] Order slip [order-slip] 404 error [pagenotfound] Forgot your password [password] Prices drop [prices-drop] Products Comparison [products-comparison] Search [search] Sitemap [sitemap] Stores [stores] Suppliers [supplier] Z góry dzięki.
  6. Działa, działa tylko z racji wdrażania dziś został na pewien okres zablokowany przed wglądem
  7. Proszę o pomoc. Wrzuciłem mapę strony do google webmaster i w wynikach wyszukiwania gdy wpiszę np "centurion boston" widzę w title dopisane takie frazy "- Agmar Nova". W jednych produktach te frazy są w innych nie, np. wpisując "agmar agis" już tego nie ma. Moja strona to novado.pl. Czy ktoś zna przyczynę?
  8. Nad sklepem pracuję od października 2013 roku. Będę musiał na koniec wrzucić -0 lub jak napisał INOMan kod producenta bo innego rozwiązania nie widzę. Dzięki
  9. Witam serdecznie. Mam pytanie do osób zorientowanych w temacie. Uruchamiam niebawem duży sklep internetowy i napotkałem mały problem do którego szczerze mówiąc nie bardzo wiem jak podejść. Mam kategorię "Drzwi wewnętrzne Agmar Alba" nazwa-serwisu.pl/drzwi-wewnetrzne-agmar-alba oraz produkt o takiej samej nazwie "Drzwi wewnętrzne Agmar Alba" nazwa-serwisu.pl/drzwi-wewnetrzne-agmar-alba nie wiem jak mam pogodzić oba linki w przypadku produktu "Drzwi wewnętrzne Agmar Alba I" nie ma tego problemu bo wychodzi mi link nazwa-serwisu.pl/drzwi-wewnetrzne-agmar-alba-i Myślałem czy dla produktu nie zastosować poniższego rozwiązania ale nie wiem jak wpłynie to na pozycjonowanie. nazwa-serwisu.pl/drzwi-wewnetrzne-agmar-alba-0 Czy ktoś może pomóc rozgryźć ten problem? Z góry dziękuję