Jump to content

hub

Forumowicze
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral
  1. Właśnie udostępniliśmy nową wersję API Spiderica, która rozszerza jego możliwości o zapis i usuwanie danych (do tej pory możliwy był tylko odczyt raportów). API umożliwia: -tworzenie i usuwanie projektów -dodawanie i usuwanie fraz w ramach całego projektu i grup fraz -dodawanie i usuwanie grup fraz Oznacza to, że od tej pory monitoring pozycji (czyli coś co robimy najlepiej ) może być obsługiwany za pośrednictwem zewnętrznych aplikacji bez konieczności używania panelu użytkownika w Spidericu. Potencjalne zastosowania to: -raporty online dla klientów -kokpity dla specjalistów SEO i CRMy -inne narzędzia potrzebujące danych z wyników wyszukiwania Zachęcam do testów i zgłaszania uwag dotyczących nowego API
  2. Wracam z informacją o nowej funkcji Spiderica - CRM dla SEOwców. Wspiera różne modele rozliczeń z klientem: abonament, rozliczenie za pozycje i model mieszany. System jest zintegrowany z monitoringiem pozycji Spiderica i automatycznie na podstawie podanych wcześniej stawek oblicza należności od klientów. W zależności od konfiguracji może automatycznie wystawiać faktury a następnie wysyłać wskazanym klientom za pośrednictwem maila. Jeżeli faktura nie zostanie oznaczona, jako zapłacona - system może wysyłać powiadomienia o upływającym terminie płatności. Standardowe formaty wiadomości mailowych można personalizować poprzez dodanie własnego kodu HTML z szablonem i odpowiednią treścią. Bardziej obszerny opis funkcji znajduje się na blogu: https://www.spideric.com/pl/blog/seo-crm-freelancerzy-agencje Jak zwykle, przypomnę o tym, że jesteśmy otwarci na propozycje i sugestie dotyczącego dalszego rozwoju CRMa. I jak zwykle, zachęcam do korzystania z samego monitoringu pozycji w Google, który jest po prostu świetny
  3. Garść nowości i zmian dotyczących projektu od ostatniego posta: 1. API - aktualnie dostępny jest tylko odczyt, co oznacza konieczność skonfigurowania projektów w panelu Spiderica, ale wkrótce pojawi się też możliwość zapisu - dzięki czemu zarządzanie kontem będzie w pełni możliwe za pośrednictwem zewnętrznych aplikacji 2. integracja z Google Data Studio - jeżeli tworzysz raporty i wizualizujesz dane w GDS to może Cię zainteresować connector Spiderica, który pozwala na bezpośrednie przekazywanie danych do usługi Google'a bez konieczności stosowania alternatywnych rozwiązań z wykorzystaniem np. Google Spreadsheets 3. nowe widoki raportów - dodaliśmy nowy sposób prezentowania danych w Spidericu, dzięki czemu widać więcej i wygodniej kontroluje się sytuację w wynikach wyszukiwania (zmiana objęła wszystkie typy raportów - nie tylko pozycji, ale też adresów URL, map i tytułów i opisów widocznych w wynikach wyszukiwania) 4. odświeżanie pozycji - jeżeli wygląda na to, że pozycja którą odczytał Spideric odbiega od realnej sytuacji lub po prostu chcesz odświeżyć dane to jest już możliwość odświeżenia danych i sprawdzenia ich ponownie jednym kliknięciem dzienny limit odświeżeń wynosi 10% limitu monitorowanych fraz
  4. Z okazji Black Friday i Cyber Monday przez cały weekend do poniedziałku włącznie trwa promocja na abonamenty w Spidericu. 30% zniżki na wszystkie pakiety wykupione na 12 miesięcy! Ponieważ dawno nie aktualizowałem tego wątku to dorzucę co się zmieniło od ostatniego posta: 1. dodane filtrowanie i sortowanie fraz 2. raport domen konkurujących na monitorowanych frazach - wraz z trendami dla wszystkich monitorowanych fraz i dla każdej z osobna 3. automatyczne raportowanie i raporty PDF 4. udostępnianie projektów - np. współpracownikom lub klientom, którzy mogą mieć własne, osobne konta
  5. W ostatnim czasie zaszło w Spidericu kilka zmian, na które najczęściej zwracali nam uwagę użytkownicy narzędzia. Wprowadzone zostało uwzględnianie map do pozycji z wyników wyszukiwania (tą opcję można włączyć lub wyłączyć w zależności od rodzaju projektu). Został utworzony nowy raport prezentujący widoczność strony w mapach wyświetlanych w wynikach wyszukiwania. Dodane zostało też grupowanie fraz, umożliwiające zagregowane analizy zmian pozycji. Zmiany dotknęły też cennik, w którym pojawił się szerszy wybór pakietów pod względem limitu monitorowanych słów kluczowych.
  6. @okazwłoka faktycznie mało precyzyjne sformuowanie, chodzi o kolejność sprawdzania fraz - cel jest taki, żeby ok. 7-8 rano każdego dnia wszystkie pozycje były już sprawdzone a dane widoczne w panelu. Klienci z najwyższymi pakietami będą mieli "większą gwarancję" tego, że pozycje do tej pory będą sprawdzone. Ci z niższymi, (może się zdarzyć - chociaż cel jest taki, żeby się nie zdarzało) że będą musieli poczekać dłużej, aż sprawdzanie pozycji się skończy.
  7. Witam wszystkich, chciałbym przedstawić i zachęcić do skorzystania z nowego narzędzia do monitoringu pozycji w wynikach wyszukiwania Google: https://www.spideric.com/pl/ Narzędzie dostępne jest online, więc powinno zainteresować przede wszystkich tych, którzy nie chcą samodzielnie konfigurować (i pilnować konfiguracji) narzędzi do monitoringu oraz tych, od których klienci oczekują monitoringu przez niezależną usługę. To, co obecnie wyróżnia Spiderica spośród innych narzędzi monitoringu pozycji to: -dostęp do informacji o tytule i opisie strony z momentu sprawdzenia danej frazy -podgląd top100 wyników wyszukiwania dla danej frazy z każdego dnia (adresy URL, tytuły i opisy wszystkich stron) Poza powyższymi narzędzie posiada typowe funkcjonalności, jak: -sprawdzanie pozycji w wynikach wyszukiwania dla komputerów i urządzeń mobilnych (wyniki dla obu urządzeń widoczne w jednym raporcie) -monitoring dla wybranej konkretnej lokalizacji (np. Warszawa) -eksport danych Zakończyła się zamknięta beta działania narzędzia. Chciałbym zachęcić do wypróbowania go i podzielenia się wrażeniami - bardzo cenne będą sugestie odnośnie kolejnych funkcjonalności, które powinny zostać dodane. Każdy nowy użytkownik ma możliwość korzystania za darmo z narzędzia przez 14 dni. Zainteresowanych dalszym korzystaniem po zakończeniu tego okresu zachęcam do kontaktu (celem uzgodnienia indywidualnych warunków). Zachęcam do zostawiania komentarzy, skarg, zażaleń i sugestii w tym wątku lub mailowo na hubert@spideric.com
  8. dobra chłopaki, załatwcie na priv to co do siebie macie...zadałem proste pytanie oczekiwałem na odp. lub nie @s_matysik - dzięki za konkretną odpowiedź @janekszeryf - właśnie chodzi o to, żeby nie palić miejscówek - tak, jak napisałem robię sobie testy SWLa, żeby w przeciwieństwie do większości tutaj nie wróżyć z fusów albo kierować się niesprawdzonymi mądrościami wyczytanymi gdzieś w necie itp. itd. tylko, żeby weryfikować efekty działania i ryzyko empirycznie reszta ze swoimi mądrościami, niepotrzebnie poświęciliście czas na ten wątek
  9. ile punktów przeznaczyć na jednego linka i przez ile czasu dopalać linki? testuję od 2 tygodni eweba, ale słabo widać jakiekolwiek efekty...
  10. Witam, wykonam szablony dla programu ZennoPoster do automatyzacji procesów pozycjonowania i nie tylko. Przykładowe zastosowania ZennoPostera: zakładanie skrzynek email zakładanie kont na forach katalogowanie stron zakładanie kont w serwisach social media dodawanie postów na forach generowanie like'ów, share'ów dodawanie komentarzy pozyskiwanie danych generowanie ruchu i kliknięć na stronach internetowych Jeżeli potrzebujesz innego, bardziej konkretnego zastosowania - napisz do mnie. Szablony obsługują proxy z pliku tekstowego lub automatycznie używają HMA VPN pro! Wystawiam FV. Dane kontaktowe: hub.ower@gmail.com Zainteresowanych proszę o kontakt.
  11. Witam wszystkich, szukam osób, które mają zapleczówki w tematyce przynajmniej w małym stopniu związanej ze sprzataniem: -sprzątanie domów, mieszkań - tematyka kobieca (przepraszam za stereotypizowanie) -usługi sprzątania dla firm, sklepów, biur - wszelkie tematy związane z usługami dla firm -sprzątanie po remontach, budowach - tematyka budowlana -pranie tapicerek - tematyka motoryzacyjna Zainteresowanych dodatkowymi artykułami na swoje zaplecza proszę o kontakt. Artykuły: -unikalne -długość min. 2000 znaków -1 link w treści lub pod artykułem (czasami z anchorem, czasami URL/brand) W mailu proszę o informację na temat Twoich wymagań dotyczących artykułów. kontakt: hub.ower@gmail.com
  12. Jak w temacie. 5 domen, po 1000 linków czyli w sumie 5k profili. Potrzebuję FV. Dane kontaktowe: hub.ower@gmail.com
  13. Witam, szukam stron tematycznych o sporcie i wartościowych, tematycznych zaplecz (sport). Oferuję dostarczanie unikalnych, profesjonalnych artykułów do publikacji (w tematyce przygotowanej przeze mnie lub na zamawiane tematy przez właściciela strony) w zamian za 1 linka (np. w formie odnośnika do źródła). Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy z informacją o warunkach współpracy. Dane kontaktowe: hub.ower@gmail.com
  14. Twoje rozwiązanie tego problemu ogólnie nie jest najlepsze. Po pierwsze, zlikwiduj te parametry określające język i zrób wersje językowe strony w subdomenach, tak jak napisał @wojtekk albo w katalogach, np. domena.com/pl/produkt-1 i domena.com/en/produkt-1 Po drugie, ustaw tag hreflang na wszystkich podstronach z zawartością odpowiadającą językowi wersji strony. Po trzecie, tam gdzie przekierowania są niepotrzebne to je zlikwiduj. Nawet jeżeli użytkownik tego nie zauważa to pod Google należy minimalizować ilość przekierować i usuwać je ze ścieżek, w których tak na prawdę nie są potrzebne.
  15. Jeżeli masz dużą pulę proxy zagranicznych to ustaw sobie na komputerze strefę czasową regionu, z którego masz proxy - bany będą duuużo rzadziej i polskie proxy już nie będzie Ci potrzebne
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy