Jump to content

murek5

Forumowicze
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About murek5

  • Birthday 12/17/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Dokładniej: Domena główna: zzz.pl Podstrony domeny głównej: Podstrona 1 Podstrona 2 Podstrona 3 Domeny przekierowujące: aaa.pl bbb.pl ccc.pl Czy ma sens wykupienie domen aaa.pl, bbb.pl, ccc.pl i ustawić je, tak aby przekierowywały do Podstrona 1, Podstrona 2, Podstrona 3? Chciałbym to wprowadzić, ponieważ domeny, które chciałbym wykupić składają się z interesujących mnie fraz kluczowych. Proszę o Waszą opinię, czy takie rozwiązanie ma sens.
  2. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, choć w sumie nie otrzymałem odpowiedzi na moje pytanie A idąc na szkolenie liczę na uzyskanie usystematyzowanej wiedzy i jak już ktoś napisał "kruczków i tajników" podanych w przystępnej formie. Myślę, że szkolenie oszczędza wiele czasu, który musiałbym poświęcić na szukanie informacji w internecie i pieniędzy, które straciłbym nieumiejętnie korzystając z AdWords.. A i jeszcze jedno, w sumie zapomniałem napisać, ale myślałem, że skoro szukam szkolenia dla zaawansowanych to jest to oczywiste, prowadzę kampanie i chcę poszerzyć swoją wiedzę na ten temat i uzyskiwać lepsze efekty z AdWords, a nie dowiedzieć się "jak zacząć".
  3. A tak trochę obszerniej? Dlaczego uważasz, że to bez sensu?
  4. Chciałbym wybrać się na szkolenie zaawansowane z AdWords i stoję przed wyborem: MaxRoy Szkolenie Google AdWords PRO - 970zł i Xann Google AdWords -poziom zaawansowany, cena: 750 zł Prosiłbym o opinie nt. tych szkoleń, w miarę możliwości od osób nie powiązanych z żadną z w/w firm Chętnie poczytam opinię nt. innych "dostawców" szkoleń AdWords
  5. Chciałbym zapytać, czym Wy indeksujecie miejsca, w których umieszczacie linki do pozycjonowanych stron, np. profile, wpisy w katalogach itd. Czy dodajecie do jakichś automatów czy czekacie aż same się zaindeksują? Ja osobiście pinguje te miejsca, ale chciałbym poznać Wasze opinie na ten temat.
  6. Ze swojej strony dodam oczywistą ale i skuteczną metodę indeksacji czyli pingowanie
  7. Drodzy forumowicze, chciałbym Was zapytać czy da się zmienić podtyp istniejącej i działającej już kampanii. Konkretnie chodzi mi o zmianę z typu "Standardowego" na "Wszystkie funkcje".
  8. Ktoś tu nie dotrzymał obietnicy - na obu preclach "404 Not Found"
  9. Właśnie tego się obawiam, że nie mam całkowitej kontroli nad tym co się dzieje, a najbardziej tego, że źle przeprowadzony marketing może wyrządzić bardzo dużo złego - zrażenie się klientów do firmy etc. Dlatego też przeszukuje "internety" w poszukiwaniu informacji i pytam m.in. tutaj.
  10. Chciałbym prosić Was forumowiczów o opinie nt. marketingu szeptanego. Co o nim sądzicie? Jakie są Wasze doświadczenia odnośnie tej formy reklamy? Na co zwrócić uwagę przy wyborze firmy/osoby do wykonania tego zadania? Jaki wpływ ma taka kampania pod kątem SEO, a jaki pod kątem marketingowym? Czyli ogólnie czy warto?
  11. Chciałbym zapytać Was forumowicze jak Wy rozliczacie się za wpisy w katalogach. Chodzi mi konkretnie o faktury. Czy najpierw płacę za wpis smsem, a następnie piszę prośbę o wystawienie faktury do właściciela katalogu czy może do systemu płątności np. Dotpay? A może po prostu do operatora komórkowego, z którego wysyłam sms?
  12. Pozostałe kody: PIO-S6 i PIO-S3 też już nie działają... Ktoś nie raczył powiadomić, że je zużył...
  13. Pytanko do wyjadaczy w branży seo: czy w dzisiejszych trudnych czasach uważacie, że system Seopilot jest dobrym rozwiązaniem do zwiększenia dywersyfikacji linkowania?
  14. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi - już wiem na czym stoję. Na początek zacznę od darmówek i się na nich poucze a z czasem zacznę stawiać coś wartościowszego na własnych domenach i hostingach. W końcu "dywersyfikacja is the king" w dzisiejszych trudnych czasach. Mam pytanko jeszcze, czy link z bloga na domenie np. blog.pl nie będzie przenosił troszeczkę mocy właśnie z domeny blog.pl, jako że tworzymy w sumie subdomenę domeny głównej? Ps. Nie spodziewałem się tu tylu postów
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy