Jump to content

RobRoy

New members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral
  1. Wszystko zależy od tego, które Data Center obsługuje nasze pytanie. Może przydzieliło Ci takie, które miało tylko to do wyplucia.
  2. "...ich zaangażowanie jest znikome" - głównie ze względu na mało atrakcyjną szatę graficzną. Spróbuj czegoś kojarzącego się z grami. Poza tym, strona wygląda jak zaplecze i pewnie traktowana jest jak spam przez odwiedzających.
  3. Pojęcie wyników naturalnych=organicznych powstało jeszcze przed stworzeniem przez Google mapek. Obecnie wchodzą one jak najbardziej w pozycjonowanie naturalne. Co prawda kierują się trochę innymi zasadami, ale to dalej naturalne wyniki wyszukiwania. Podobnie ma się sytuacja z pojęciem SERP, czyli wyniki wyszukiwań. Wiele osób uważa, że dotyczy ono jedynie wyników organicznych. Jednak płatne wyniki (linki sponsorowane) wchodzą również w to pojęcie - to też wyniki wyszukiwań.
  4. Możesz podać adres strony. Popatrzę na profil linków, może da się coś ustalić. Kary Google mogą mieć wiele postaci. Jedną z nich jest spadek ruchu long tail, jednak może to być jedynie wywołane jakąś aktualizacją algorytmu wyszukiwarki lub zmianami na stronie. Robiłeś coś ostatnio, co mogło wpłynąć na indeksowanie witryny - przebudowa struktury linkowania czy modyfikacja robots.txt? Jak wygląda site: twojej strony? Długo ten spadek się utrzymuje, czy dopiero co wystąpił? Potrzeba trochę więcej informacji.
  5. Jedno pytanie: czy obie domeny rejestrowała ta sama osoba?
  6. Swego czasu microsoft chciało to wprowadzić, ale nie wyszło. Jakoś w tym samym czasie, jak startowali z Bing'iem.
  7. Nie jest to żadnym przewinieniem, jeżeli jest to np. wizytówka Twojej firmy. Stronę w Google Sites potraktuj raczej w ten sposób. Napisz krótką charakterystykę, opis, dodaj ofertę i kilka wg ciebie najciekawszych informacji, a potem podlinkuj je do twojej domeny. Budowanie strony firmowej na Google to wg mnie strata czasu, jeżeli już do ma to być coś małego, ale o dobrej jakości.
  8. Najlepiej sprawdza się, gdy w title lub jego fragment powtórzy się w tekście na stronie oraz meta description. Wtedy rzadko zdarza się, że google go podmieni.
  9. Problem chyba się rozwiązał. Możesz podać, co było przyczyną, czy to tylko kwestia opóźnienia między odwiedzinami robota, a ukazaniem się w wynikach wyszukiwania ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy