
RobRoy
Nowi Forumowicze-
Content Count
9 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 Neutral-
Wszystko zależy od tego, które Data Center obsługuje nasze pytanie. Może przydzieliło Ci takie, które miało tylko to do wyplucia.
-
Blog/strona, której tematem są gry
RobRoy replied to mery_master's topic in Strony przyjazne wyszukiwarkom
"...ich zaangażowanie jest znikome" - głównie ze względu na mało atrakcyjną szatę graficzną. Spróbuj czegoś kojarzącego się z grami. Poza tym, strona wygląda jak zaplecze i pewnie traktowana jest jak spam przez odwiedzających. -
Pojęcie wyników naturalnych=organicznych powstało jeszcze przed stworzeniem przez Google mapek. Obecnie wchodzą one jak najbardziej w pozycjonowanie naturalne. Co prawda kierują się trochę innymi zasadami, ale to dalej naturalne wyniki wyszukiwania. Podobnie ma się sytuacja z pojęciem SERP, czyli wyniki wyszukiwań. Wiele osób uważa, że dotyczy ono jedynie wyników organicznych. Jednak płatne wyniki (linki sponsorowane) wchodzą również w to pojęcie - to też wyniki wyszukiwań.
-
Możesz podać adres strony. Popatrzę na profil linków, może da się coś ustalić. Kary Google mogą mieć wiele postaci. Jedną z nich jest spadek ruchu long tail, jednak może to być jedynie wywołane jakąś aktualizacją algorytmu wyszukiwarki lub zmianami na stronie. Robiłeś coś ostatnio, co mogło wpłynąć na indeksowanie witryny - przebudowa struktury linkowania czy modyfikacja robots.txt? Jak wygląda site: twojej strony? Długo ten spadek się utrzymuje, czy dopiero co wystąpił? Potrzeba trochę więcej informacji.
-
Jedno pytanie: czy obie domeny rejestrowała ta sama osoba?
-
Swego czasu microsoft chciało to wprowadzić, ale nie wyszło. Jakoś w tym samym czasie, jak startowali z Bing'iem.
-
Nie jest to żadnym przewinieniem, jeżeli jest to np. wizytówka Twojej firmy. Stronę w Google Sites potraktuj raczej w ten sposób. Napisz krótką charakterystykę, opis, dodaj ofertę i kilka wg ciebie najciekawszych informacji, a potem podlinkuj je do twojej domeny. Budowanie strony firmowej na Google to wg mnie strata czasu, jeżeli już do ma to być coś małego, ale o dobrej jakości.
-
Najlepiej sprawdza się, gdy w title lub jego fragment powtórzy się w tekście na stronie oraz meta description. Wtedy rzadko zdarza się, że google go podmieni.
-
Problem chyba się rozwiązał. Możesz podać, co było przyczyną, czy to tylko kwestia opóźnienia między odwiedzinami robota, a ukazaniem się w wynikach wyszukiwania ?