Jump to content

KwateraPD

Forumowicze
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://ozdobydachowe.com.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. W sumie zamiana z organików na Miejsca Google jest korzystna, bo Miejsca są teraz wyżej we frazach regionalnych niż organiczne. Jednak z rozliczaniem jest problem, bo można zliczać to co jest wyżej, ale systemy monitoringu fraz chyba głupieją co?
  2. ale wcześniej była w TOP10? zauważyłeś to było spowodowane wyświetlaniem w miejscach?
  3. a ta kromka co to jest? widzę to już w którymś wątku
  4. mi działa poprawnie poszukaj w ustawieniach, może wystarczy poprawnie skonfigurować
  5. chciało mu się płacić prowizję za wystawienie tego żartu?
  6. to mało prawdopodobne aby taka była przyczyna tego potencjalnego filtra
  7. to częsta praktyka podczas pozycjonowania strony klienta, zwłaszcza niepewnego pod względem płatności klienta
  8. poszukaj innych telefonów, ale nie typowy na infolinie tylko do jakiegoś działu i tam poproś aby Ci podali numer do osoby odpowiadającej za wpisy
  9. KwateraPD

    Witajcie

    Specyficzne powitanie
  10. 2 i 3, co do 3 to nawet kilka blogów wg zasady im więcej tym lepiej
  11. Czy spotkał się ktoś z sytuacją, że jego strona była w TOP10, potem dodał swoją firmę do Miejsc Google i: 1. Strona wyleciała z TOP10 i pojawiła się w wynikach Miejsc Google wyświetlanych przy organikach. 2. Strona w TOP10 została i dodatkowo pojawiła w wynikach Miejsc Google wyświetlanych przy organikach. 3. Strona wyleciała z TOP10 i i nie pojawiła w wynikach Miejsc Google wyświetlanych przy organikach. 4. Bez zmian strona w TOP10, w Miejscach Google się nie pojawiła. Który ze scenariuszy jest najczęstszy? Czy mając stronę w TOP10 warto dodawać ją do Miejsc Google?
  12. ale kto ustawi binga jako domyślną wyszukiwarkę? przecież wyniki wyszukiwań w bingu są żałosne
  13. http://www.webpozycja.pl/ masz za free
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy