Jump to content

franckey

Forumowicze
  • Content Count

    326
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.sprawnymarketing.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Poznań
  1. Jeszcze 2 opisy: - ścieżka SEO Heros i szkolenie SEO PRO - http://sprawnymarketing.pl/artykuly/dlaczego-warto-przyjsc-na-sciezke-seo-heros-seo-pro/ - szkolenia z Programów Partnerskich - Jak zarabiać na afiliacji – tematy poruszane podczas szkolenia Programy Partnerskie – Mówimy jak jest
  2. Dokładny opis tego, co będzie można usłyszeć na ścieżce SEO Alternatives - czyli jak dywersyfikować źródła ruchu i nie trzymać wszystkich jaj w jednym koszyku. http://sprawnymarketing.pl/artykuly/seo-alternatives/ Część osób z PiO będzie pewnie też zainteresowana szkoleniem z Programów Partnerskich.
  3. Bardzo chcielibyśmy realizować zwroty za szkolenia jednym kliknięciem, zaraz po otrzymaniu takiej informacji. Niestety żyjemy w państwie prawa, gdzie istnieje instytucja korekty faktury. To niestety czyni zwroty najbardziej upierdliwymi w procesie obsługi klientów. Trzask plask, niestety tak się nie da. Nie życzę nikomu, żeby się przekonał o tym, jak korekty są ważne, bo najczęściej nie są to miłe okoliczności. @kadziu1 Możecie żałować, że jednak nie przenieśliście się na szkolenie do Warszawy. Zrobiliśmy pierwsze w historii tak kameralne szkolenie, 4 uczestników i 2 (sic!) prowadzących (tu podziękowania dla nich, że się zgodzili je po kosztach przeprowadzić). No ale nie mieliśmy już sumienia go po raz drugi odwoływać. Jakoś sklepy internetowe się nie chcą sprzedawać. Swoją drogą... nie nagrywamy rozmów z klientami... kurcze, może powinniśmy... W imieniu Zarządu firmy MaxROY.com sp. z o.o. przepraszam firmę Trzask Media sp. z o.o. sp.k. (http://trzaskmedia.pl/) za to, że tak długo musiała czekać na zwrot 770 PLN netto oraz dwukrotne nękanie telefonami o możliwości wzięcia udziału w edycji warszawskiej. Biorąc pod uwagę, że na tydzień przed planowanym szkoleniem Trzask Media musiała zrezygnować z rezerwacji hotelu w Poznaniu i ponieść z tym związane koszty, proponujemy zadośćuczynienie w postaci darmowego zestawu płyt DVD ze Szkolenia Google AdWords lub Facebook Ads (do wyboru). Prosimy jedynie o przesłanie danych do wysyłki firmy Trzask Media sp. z oo spk. na nasz email kontaktowy. Jednocześnie dementujemy, że w okresie dwutygodniowego przetrzymywania wpłaty i oczekiwania na potwierdzenie odbioru korekty (tzw. żółta karteczka) pieniądze leżały na oprocentowanej lokacie. Tomasz Frontczak / Prezes Zarządu MaxROY.com
  4. Gwoli wyjaśnienie - tłumaczenie było oczywiście w dwie strony EN-PL i PL-EN. Na każdą salę było 2 tłumaczy i wystarczająca liczba zestawów słuchawkowych. Większość osób była zadowolona z jakości tłumaczenia. Drugiego dnia na szkoleniu SEO wiele pytań z sali padało polsku, prowadzący szkolenie mieli słuchawki. Szczerze powiedziawszy dyskusja zeszła w dziwnym kierunku... w jakim niby języku mieli dyskutować w panelu dyskusyjnym na konferencji, gdzie na ścieżce SEO większość prelegentów nie znało polskiego. Przestańcie, proszę...
  5. MaxROY.com współpracował z osobą podającą się za Piotra Kipera w zakresie prelekcji (wraz z innymi osobami) podczas drugiego dnia SearchMarketingDay.com. Stwierdzenie “kilkukrotnie” (użyte na jednym z blogów o tzw. aferach SEO) jest więc nieadekwatne (publikacji gościnnej w serwisie SprawnyMarketing.pl nie liczę do współpracy biznesowej, wiele osób u nas publikuje na tych zasadach, jeżeli uważamy, że wnosi to coś ciekawego do dyskusji SEM, co weryfikowane jest w komentarzach). Po warsztatach wysłaliśmy ankiety do uczestników. Ponad połowa osób pozytywnie oceniła część prowadzoną przez Piotra Kipera, co biorąc pod uwagę kontrowersyjność tematu (jak i formę prowadzenia na którą nie mieliśmy wpływu) i osoby uznaliśmy za pozytywne przyjęcie merytoryki tej części szkolenia. Dobierając osoby do SearchMarketingDay.com (jak i innych naszych przedsięwzięć edukacyjnych) kierujemy się takimi samymi kryteriami jak przy wyborze osób goszczących na łamach Sprawnego Marketingu- co jest wyjaśnione w poprzednim akapicie. Podtrzymuje, że z punktu widzenia merytoryki udział Piotra Kipera był wyborem trafnym, acz kontrowersyjnym i ryzykownym. Nie czuję się na kompetentny udzielać odpowiedzi w wątku “kto jest kim”. Zostawiam te kwestie rodzimym detektywom, jakich w środowisku SEO nie brakuje. Tomasz Frontczak Prezes Zarządu MaxROY.com sp. z o.o.
  6. >luźną godzinkę Dobre. Chyba nauka szydełkowania zajęłaby więcej. Odnoszę się do naszych szkoleń, prowadzony przez MaxROY.com -- osoby z dużym doświadczeniem (duzym = kilkaset godzinek spędzonych nad kampaniami) odniosły pożytek ze szkolenia.
  7. W Poznaniu na pewno będziemy prowadzić szkolenia (jesteśmy z Poznania ), ale najpewniej druga runda będzie w 3 kwartale 2009. Do zobaczenia na szkoleniu.
  8. @Michał: Jeżeli nie miałeś do czynienia z AdWords to możesz mieć problem na szkoleniu dla zaawansowanych. Samo zaznajomienie się z panelem to będzie zbyt mało. Na szkoleniu zaawansowanym zakładamy pewien poziom wiedzy. Promocja PiO już nie działa. Szkolenie podstawowe i zaawansowane to 2 kupony.
  9. ad.1 Szkolenie AdWords podstawowe w naszej ofercie (MaxROY.com) celowa nazywa się "podstawowe i średniozaawansowane". Uważam, że jest sens, odsyłam po więcej tutaj: http://www.sprawnymarketing.pl/szkolenia/#dlakogo ad.2. Już nie. Zwracam uwagę -- promocja dotyczyła szkoleń z MaxROY.com (rejestracja przez SprawnyMarekting.pl), a nie wszystkich szkoleń będących w ofercie Google w ramach programu AdWords Seminar Leader ad.3. Nie, nie zaliczasz się automatycznie.
  10. tak, pod warunkiem, że nie jest to kupon z innego szkolenia
  11. promocja i terminy dotyczą Szkoleń z reklamy Google organizowanych przez MaxROY.com (czyli prowadzacy: Bartek, Czarek, Tomek)! Szkolenie w Olsztynie organizuje Przemysław Modrzewski a nie MaxROY.com http://www.google.pl/intl/pl/adwords/seminars/index.html
  12. Zastanawiałem się czy w polskich warunkach sem wykop ma sens, tzn. czy jest w stanie na tyle zainteresować użytkowników, żeby dla stron dodawanych do takiego serwisu generowało to jakiś sensowny ruch. W Polsce próby już są, np. http://www.seowykop.pl/ Sprawdzamy dla największego digga dla SEM na świecie, jaki to może generować ruch, konkretnie na www.sphinn.com. Na nasz artykuł na blogu anglojęzycznym będącym w top10 w wykopalisku było wczoraj jedynie 47 wejść, czyli jak na numer jeden serwisów wśród wykopów semowych to bardzo mało. Brakuje kilku sphinnów do wejścia na pierwszą stronę. Jeżeli macie konto na sphinn, to kopnijcie to proszę: http://sphinn.com/story/97612 Jak się ukaże na pierwszej stronie to podzielimy się statami o ilości wejść. To będzie ciekawy test jaki potencjał ma lider na rynku w USA i czy przeniesienie takiego serwisu na rynek Polski ma sens.
  13. jeżeli podałeś podczas rejestracji swój adwords ID to powinieneś mieć możliwość użycia kuponu ze szkolenia. Czasami są jednak problemy i trzeba je rozwiązywać już po stronie Google: https://adwords.google.pl/support/bin/reque...=foot&hl=pl
  14. Wiekie dzięki za uwagi, szkolenie ciągle udoskonalamy i feedback jest nam potrzebny. W gwoli ścisłości: Szkolenie nie jest firmowane przez Google, a certyfikowane przez Google. Google nie dostarcza slajdów. Certyfikat jest taki jak strona google.com , my na to wpływu nie mamy (takie same są podobno wszędzie). Bardzo rozczarowani jakością rzutnika w Hotel System -- pogorszyło to odbiór slajdów. Zastanawiamy się nad tym, czy nie przekazywać materiałów przed szkoleniem. Co o tym myślicie? Będziemy pamiętać, żeby powtarzać pytania z sali, słuszna uwaga. Co do jednego będę się jednak upierał, że jest to szkolenie dla średniozaawansowanych i początkujących i na to zwróciłem tutaj wcześniej uwagę. Część zagadnień przez nas poruszanych, na szkoleniach w USA jest tylko w trybie zaawansowanym (np. wgłębianie sie w Quality Score). Informacje od uczestników też utwierdzają nas w tym przekonaniu. Musieliśmy wypracować pewien kompromis między ilością materiału / czasem / poziomem zaawansowania. Niestety na część pytań będzie można odpowiedzieć dopiero w trybie szkolenia zaawansowanego (i to też nie wszystkie, bo dochodzi Analytics, dla którego powinno być oddzielne szolenie).
  15. gdzie są osoby z forum? nikt nie mówi ze jest z forum, jak mamy poznać? Lexy - jesteś na szkoleniu?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy