Jump to content

Loniu

Forumowicze
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Loniu

  1. Witam, od pewnego czasu tak 4 miesięcy nagle pojawił się problem w GSiteCrawler mianowicie nie idzie go włączyć, chce go zainstalować to odpala mi się czarne okienko na 3 sek i sie wył. Otwierałem przez Admina i tez ze zgodnością win xp, nawet format robilem i dalej to samo. Mam win 7 32. Może ktoś zna rozwiązanie lub tez podobne darmowe narzędzie? Z góry dziękuje za pomoc.
  2. Witam posiadam program GSite Crawler mam problem, kiedy dodaje strone nie chce nawet ten program przypisywac linkow. Wlacza sie pokazuje tylko jeden link strony glownej domeny i po 10 sek konczy prace. Kiedys nie mialem z tym problemu ae tez mialem inna domene i przypisywalo mi linki ok 5h. Co to moze byc cos blokuje? Usuwalem wszystko z robot.txt tez nie chce ruszyc. User-agent: * Disallow: /admin/ Disallow: gg.php Disallow: gg.htm Disallow: privmsg.php Disallow: privmsg.htm Disallow: report.php Disallow: report.htm Disallow: tellafriend.php Disallow: tellafriend.htm PS: Jesli wstawilem temat do zlego dzialu to prosze o przeniesienie, przepraszam Z gory dziekuje Pozdrawiam
  3. Witam mam do Panstwa takie pytanie, czy istnieje mozliwosc uzyskania kuponu AdWords za darmo? Z gory Dziekuje za odpowiedzi Pozdrawiam
  4. Witam poszukuje darmowego narzędzia lub dodawarki do katalogów co poprawi mi pozycje mojego forum w google Proszę o pomoc Z góry dziękuje
  5. Dziekuje takich ludzi wiecej Pozdrawiam
  6. wydaje mi sie ze wszystko należycie dodałem a i tak nie dziala auto dodawanie
  7. Dzien dobry czy moze mi ktos pomoc przy tej dodawarce? www.dodawarka.info Zrobiłem wszystko i cos mi nie dodaje Pozdrawiam odwiedzających ten temat
  8. Witam potrzebuje stron darmowych podawarek do katalogów bez konieczność dodawania obrazków na moja strone dodawarka.info juz mam Z gory dziekuje
  9. A czy moze mi ktos pomoc poprawić pozycjonowanie w zamian za reklame czy znajdzie sie ktos pomocny i uczciwy jak kogoś obraziłem to Przepraszam?
  10. A czy istnieje jakis generator synonimow specjalnie do pozycjonowania?
  11. dzieki za pomoc a powiedzcie prosze jak zrobic Meta i title gdzie to sie robi i jak zrobic
  12. ok i tak np zrobic opis mojej strony tylko związany z moja strona? Moza prosic o linka do tematy jak zaczac pozycjonowanie?
  13. A czy moze mi ktos pomoc napisac to do dodawarki? Jestem ciemny :/ potrzebuje pomocy
  14. Witam pisze do Państwa z prośba o pomoc w pozycjonowaniu i mam takie pytanie czy istnieje cos darmowego, dobrego do pozycjonowania jakieś narzędzie portal czy cos w tym stylu? Moze mi ktos pomoc w rozreklamowaniu mojego forum? Oczywiście bezpłatnie niestety
  15. Loniu

    Sitemap

    to co najlepiej zrobic by bylo za free ?
  16. Dzieki ale to juz dawno przerabiałem teraz szukam cos nowego jakiejś wtyczki
  17. Witam czy istnieje jakas modyfikacja, plugin, narzedzie lub skrypt do zainstalowania na moim forum by poprawić pozycjonowanie seo ? Silnik forum pbp by przemo
  18. Loniu

    Sitemap

    Ok a jakim programem zrobić sitemape w html? Oczywiście program bez ograniczeń i za free
  19. Loniu

    Sitemap

    Dzieki a np jaka szybkosc indeksowania w narzędziach dla webmasterów wybrac? Niech Google określi moją szybkość indeksowania (polecane) czy Ustaw niestandardową szybkość indeksowania domene mam od 1,5 roku Co mogę zle robic ze mam tak malo tego? Wybaczcie prosze Was o pomoc bo jestem ciemny :/
  20. Loniu

    Sitemap

    ok a skad ten skrypt ściągnąć i jak go dodac i gdzie?
  21. Loniu

    Sitemap

    Liczba zgłoszonych adresów URL 16 666 Adresy URL w indeksie sieciowym 321 to malo czy duzo? a jaki to jest skrypt jak on dziala?
  22. Loniu

    Sitemap

    Robie tym programem juz 6h ale słyszałem ze on nie jest taki dobry bo duzo i dlugo generuje ale niepotrzebne rzeczy :/
  23. Loniu

    Sitemap

    Witam moze mi ktos pomoc, przedstawić jakis darmowy program do generowania sitemap najlepiej najlepszy bez ograniczeń
  24. To ze Pan jest 2 lata starszy to jakim prawem mnie Pan obraża? Za to ze prosiłem o pomoc?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy