Qwerty123

Forumowicze
  • Zawartość

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Qwerty123

  • Urodziny 30.07.1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.szklanydecor.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    warszawa
  1. Qwerty123

    Prawdziwa cnota krytyka się nie boi

    po prawej stronie od logo, jakoś pusto. Dałbym tam adres mailowy do korespondencji tam i numer telefonu
  2. warto sie podzielić takimi informacjami, dowiedzieć się jak najwięcej, rozwiać wszystkie wątpliwości, bo to są Twoje pieniadze i jak Ci sie nie powiedzie to pieniedzy nie odzyskasz. Takze to Tobie powinno zależeć na tym aby uzyskać jak najwięcej informacji od doświadczonych osób, które przeszły już przez to mwszystko i popełniły błedy które ty popełnisz... Lepiej uczyc sie na cudzych błędach niż na swoich.
  3. zgadzam się w 100% z piotr.k jeżeli nie wiemy co dokładnie zamierzasz i jakie masz doświadczenie to nikt Ci nie pomoże tak jak bys tego oczekiwał. To co piotr napisał to jest podstawa przy starcie z biznesem intyeretowym, musisz sam wiedzieć czego chcesz. A najtańsze rozwiazania nie sa najlepsze, ja np. wolę dopłacić 1zł za przesyłkę wysyłajac ją kurierem UPS i byc pewnym(z doswiaczenia, współpracuję z UPS juz 5 rok), że paczka nie wróci do mnie, bo towar został uszkodzony w trakcie transportu do klienta niz płacić 2 zł mniej i wysyłać przykładowo DHL-em, a potem wysłuchiwać skarg od klientów i walczyc o odszkodowania za zniszczony towar z firmą kurierską( nie trwa to 2 dni). To jest jeden przykład z kilkudzesięciu innych. Ja swój pierwszy sklep zamkąłem po roku czasu, bo wybrałem złą branże i nie miałem szans przebić się z ofertą i cenami, a jakościa obsługi i dobrym planem marketingowym pod koniec mojej pierwszej przygody zarabiałem na czysto już po kosztach około 1500zł. Niestety ze względu na moją sytuację nie mogłem sie z tego utrzymać, więc trzeba było zrezygnować z ciężkim sercem. Ale bardzo dużo sie nauczyłem i wykorzystuje to teraz w praktyce. Ogółem mówiąc, jak nie spróbujesz to sie nie sparzysz, jak sie nie sparzysz to sie nie nauczysz...
  4. Wysokość opłat miesięcznych zależy od pięciu czynników: liczby wizyt (jako wizytę liczymy także jeden produkt wystawiony na aukcji - jedna aukcja ze stoma produktami to 100 wizyt); liczby wywołań API; wielkości transferu na serwerze; liczby produktów w ofercie; języka wsparcia technicznego. Czym jest wizyta? A czym - wywołanie API? Wizyta to zarejestrowane jedno połączenie z Usługą, w trakcie którego otwieranych jest wiele stron, zarejestrowana dla jednego adresu IP w trakcie jednej godziny, ustalana na podstawie Logu serwera WWW, lub jedna jednostka towaru wystawiona za pomocą oprogramowania IAI-Shop.com w serwisie aukcyjnym. Wywołanie API to z kolei wykonanie jednej instrukcji (bramki) w API, czyli otwartego interfejsu programistycznego, dzięki któremu nasi klienci mogą tworzyć własne zewnętrzne programy komunikujące się z naszym oprogramowaniem. Klientom mającym dużą ilość wizyt lub wywołań API polecamy skorzystanie z abonamentów DEDICATED CLOUD w których nie pobieramy opłaty za liczbę wizyt czy wywołań API.
  5. musisz dobrze to wykalkulować i na samym początku przeanalizować koszty z tym związane. Jeżeli wiesz, że ruch będzie duży, znaczy zapewnisz taki swojej stronie to nie opłaca się dopłacać do nich. Musisz do tego doliczyć jeszcze aukcje na allegro jeżeli będziesz je wystawiał za pomocą oprogramowania IAI bo tez sa brane pod uwagę. 10 aukcji, przy pesymistycznej ilości odsłon ok 100 przypadającej na jedna aukcję to juz masz 1000wizyt, aukcja 2 x po 14 dni to juz 2000 wizyt... Nie jestem pewien czy nie dolicza równiez ilości wystawionych przedmiotów, ale tego nie jestem pewien... Jeżeli zdecydowałeś się na IAI to weź sobie ten wyzszy plan i po problemie. Ja na początek nie ładowałbym takiej kasy w comiesięczne opłaty utrzymania samego sklepu, lepiej wydać tę kasę na reklamę, promocję...
  6. Tylko o to mi chodzi od samego początku, jak przyjrzysz sie moim wcześniejszym postom, a rozmowa zeszła na coś zupełnie innego, co zresztą masz opisane niżej z linku który podałes u siebie w poście: "Jeśli jednak upierasz się przy samodzielnych modyfikacjach, to nasuwa się kolejne pytanie - co tak naprawdę chciałbyś modyfikować? Jeśli chcesz dodawać nowe funkcje, to od razu zapewniamy, że nie musisz. Oprogramowanie do sprzedaży internetowej IAI-Shop.com ma tysiące funkcji, a z każdym dniem pojawiają się nowe. Jeżeli jednak czegoś brakuje i zaproponujesz jakąś wartościową funkcję, chętnie ją wprowadzimy, nawet bez opłat. Znając IAI-Shop.com od podszewki, na pewno zrobimy to szybciej i taniej niż wynajęty przez Ciebie informatyk lub Ty sam"
  7. myślałem, że zrozumiesz ale niestety... chodzi o to, że możesz sobie dopisywac potrzebne Ci opcje i skrypty, saas polega tylko i wyłącznie na dzierżawie oprogramowania i płacenia abonametu ot cała filozofia! Po co sie kłocić, napisz do IAI czy jak wykupisz u nich oprogramowanie na dedyku to czy będziesz mógł dopisać sobie pare skryptów i aplikacji dla swoich potrzeb i sprawę bedziesz miał wyjaśnioną, bo mi cały czas o to chodzi. edit: oczywiście, że możesz modyfikować sklep skoro masz dostep do wszystkich plików sklepu, tylko, że robisz to na własną odpowiedzialność, jak cos spierd***isz to juz wtedy Twój problem. Po to Cię odsyłałem do działu dla deweloperów żebyś zrozumiał, że masz możliwość dopisywania sobie pewnych opcji. Wydaje mi się, że tobie sie wydaje, że ja myślę, że Saas polega na tym, że moge po opłaceniu abonamentu robić ze sklepem co tylko mi sie podoba, a mi nie o to zupełnie chodzi...
  8. ale to nie jest żadna opcja, wystarczy spojrzeć w portfolio np IAI i widać, że sklepy posiadają różne funkcjonalności w zależności od branży i nie chodzi o opcję przygotowana juz przez nich tzn. wybierasz w maire dostosowany szablon do prowadzonej przez Ciebie funkcjonalności. Jeżeli chcesz wdrożyć sobie jakąś opcje to piszesz do nich i to robią, oczywiście nie za darmo, albo zlecasz komus z zewnątrz. Jak masz dostęp do wszystkich swoich plików na serwerze to możesz robić co chcesz. W selly zrobia dla ciebie co chcesz, zintegrują Ci platforme ze wszystkimi możliwymi zewnętrznymi aplikacjami, skryptami i platformami, aby Ci tylko kasy, czasu i pomysłów starczyło... Poczytaj http://www.iai-shop....evelopers.phtml ; http://www.iai-shop....lications.phtml Oprogramowanie IAI jest stworzone do tego aby go dopasować idealnie pod siebie. Jest to platforma która idealnie nadaje sie dla osób które chcą mieć elastyczna platformę sprzedaży, praktycznie stworzona pod siebie. Widać, ze nigdy nie korzystałeś z tego oprogramowania, chyba żadnego oprogramowania, a ze sprzedażą w internecie masz tyle wspólnego co Jan Kowalski sprzedający na allegro swój stary rozdupcony telefon... tu się z Toba zgodze, jak masz wysyłac jedną paczke dziennie to szkoda twojego czasu w zabawe w sklep internetowy. Przy wysyłce około 10 paczek dziennie, u byle jakiego brokera powinienies dostać minimum 13zł netto za paczkę , jak chcą wiecej to tylko się zaśmiać w twarz i podziękować. Wystarczy spojrzeć np na aukcje na allegro. Cena standardowa przy wpłacie na konto - kurier 15zł brutto. Jeżeli ktos mysli , że sprzedawca będzie dokładał choć 1zł do paczki, to wogóle nie orientuje sie na rynku sprzedaży internetowej. Znajomy prowadzi sklep z tuszami, wysyła kurierem paczki po 8zł, na allegro koszt wysyłki 14zł, czyli 6zł jest na czysto przy każdej paczce wysłanej w ten sposób, tylę, że firma wysyła około 50-70paczek dziennie, i nie mówie tu o realizacji zamówień po weekendowych gdzie jest ich około 300-400
  9. ale przy modelu saas każda platforma czy to iai, czy shoper, czy inne tego typu rozwiązania umożliwiaja przy dedyku wdrażanie swoich możliwsości bo jest to wpisane w rodzaj asortymentu jaki oferujesz. Jezeli wystarcza Ci to co oferuja to dobrze, jezeli chcesz cos ulepszyc, dołozyc to to robisz. to tak jak z wynajmem mieszkania, szukasz takiego które Ci najbardziej odpowiada, ale nikt nie broni Ci kupi9ć do niego dodatkowe meble czy sprzet rtv, jednemu wystarczy 19" kineskopowy telewizor inny potrzebuje 47" hull hd itp. oto mi chodzi. nie wiem czy zauważyłeś i czytałeś uważnie to co pisałem wyżej, ale ja korzystam z oprogramowania shopera i jestem bardzo zadowolony. podaj mi więcej szczegółów, branża, doświadczenie w sprzedaży internetowej, mogę dac Ci kontakt żebyś miał kuriera z UPS za 11, 50zł netto, na początek cena chyba będzie dobra i nie musisz wysyłać dziennie po 100 paczek. Pomogę Ci wybrać lub nakierować na oprogramowanie i podpowiedzieć co nieco. Pracowałem nad kilkoma projektami np sklep z meblami i wyposażeniem wnętrz, sklep z tkaninami, sklep rtv, agd i It, teraz książki. Chętnie Cie nakieruję... pisz priv
  10. saas czyli opcja abonamentowa, płacisz abonament za dzierżawę gotowego oprogramowania, które jest stale rozwijane i ulepszane...dodatkowo przy serwerze dedykowanym, sam możesz dodatkowo rozwijać swój sklep o funkcjonalności których np nie ma w standardzie( różne potrzeby, dla różnej branży). napisze Ci dla przykładu czego nie ma shoper którego używam, a też jest w modelu saas na dedykowanym serwerze i wszystkimi możliwymi funkcjami jakie to oprogramowanie oferuje: -obsługa sprzedaży stacjonarnej (POS) -obsługa salda klienta i kredytu kupieckiego. -możliwość logowania się do sklepu za pomocą danych z innych serwisów (Facebook, Google i OpenID). - hurtownia intewrnetowa -integracja z dostawcami itp itd już wiesz? To są przykłady ogólne, największe możliwości daje dopracowywanie szczegółów prezentowanej oferty jak i elementów zwiększających sprzedaż nie widocznych "gołym okiem" dla klienta sklepu, dopasaowanie oprogramowania do prowadzonej działalności / oferowanych produktów. Inne możliwości przy sprzedaży biżuterii, inne przy sprzedaży sprzetu komputerowego itp jężeli nadal nie wesz o czym mówię masz, wypróbuj sobie oba oprogramowania, moze wtedy będziesz wiedział o co chodzi: demo IAI: https://www.iai-system.com/pl/demo.phtml demo Shoper: https://www.shoper.pl/cennik-sklepu-shoper/ Mi w zupełności wystarcza shoper, ale dla kogos kto z jednego panelu administracyjnego zarządza np 12 sklepami internetowymi, shoper to zabawka: http://www.iai-shop.com/casestudy/sexshops.phtml , http://www.iai-shop.com/casestudy/krainaherbaty.phtml
  11. moze źle się wyraziłem, chodzi o to, że IAI ma bardzo duze możliwości, duzo opcji i zawansowanych elementów które moga wykorzystać tak naprawde osoby które wiedza co chca osiagnąć w sprzedazy po przez sklep internetowy. Jest bardzo rozbudowany i pozwala osiągnąć takie mozliwości jak platformy pisane od podstaw dla duzych sieci i sklepów wysyłkowych z prawdziweggo zdażenia, które traktuja sprzedaz po przez sklep internetowy jako głowny kanał sprzedaży i pozyskiwania klientów. Wiedza co chcą osoiągnąć. Jezeli dopiero zaczynasz sprzedaz w internecie nie potrzebujesz takiej platformy bo nie bedziesz potafił wykorzystac jej mozliwości nawet w 30%. Nie wiem co zamierzasz, czy juz prowadzisz sklep i sie tak rozwiajasz, ze musisz sprostać pewnym wymogom np w obsłudze klienta, zwiększenia efektywnosci sprzedazy czy komunikacji z klientami itp. Jezeli jest to Twój pierwszy sklep internetowy i myslisz, że wiesz co chcesz osiągnąc i masz wszystko dokładnie zaplanowane od kosztów promocyjno-marketingowych po strateęgię działania i rozwoju firmy internetowej to i tak popełnisz tyle błędów, że wszystko bedziesz musiał na bierząco poprawiać(znam to z autopsji, niestety). Moze masz juz doswiadczenie w sprzedazy internetowej( nie chodzi mi o allegro, bo to jest niebo a ziemia w sprzedazy internetowej i nie wiąże tego ze sobą w zaden sposó prowadzisz sklep, idzie bardzo dobrze, chcesz to wysztko usprawnic, wiesz czego potrzebuja Twoi klienci i wiesz co im pomoze, ułatwi dostęp dio Twoich produktów, polecam Ci IAI,. Jeżeli jest to Twój pierwszy sklep to radzę zapoznac się z selly i shoper(oba sa na podobnym poziomie), a i tak nie wykorzystasz ich potncjału w 100%.Po pierwsze koszty: cena abonamentu w selly i shoper około 99zł miesięcznie w IAI , aby mialo sens wdrazanie tej platformy to musisz wykupic minimum dedical cloud 1 czyli 499zł netto, ten za 99zł się nie opłaca bo sporo bedziesz dopłacał: http://www.iai-shop....ses/cloud.phtml Ja prowadzę teraz sklep na shoper, ale na dedyku i jestem zadowolony, wystarcza mi w zupełności, ale tak jak napisałem musisz wiedzieć co chcesz osiągnąć. Ja np na początku, jak bym zaczynał wolałbym te 400zł zaoszczędziec i wydac je na reklame w AdWords lub przeznaczyłbym na pozycjonowanie 1-2 fraz w google. sorki za blędy ale klawiatura mi się sypie, juz kurier jedzie
  12. sas to najlepsze roziwązanie, wykupujesz dedyk, sklep jest rozwijany w ramach abonamentu, dodatkow sam prowadzasz opcje które sa Ci potrzebne. Sklep budowane od podstaw sa dla największych graczy typu euro, media markt itp. Trzeba być idiota prowadząc nawet duzy sklep stacjonarny i wykładać kasę na budowę sklepu a nastepnie za każdym razem płacic za dodatkowe opcje typu, podpięcie płatności internetowych( kiedys tego nie było), a np zrobienie sklepu na fb pewnie indywidual za 3000zł, błędy, testowanie, znowu błędy itp. Ja sobie w każdej chwili moge otworzyć, bo to jest standard teraz i firma oferująca plkatformy typu sas nie moze zostać w tyle, cały czas się musza rozwijać. Ty zamiast skupić się na sprzedaży musisz monitorować co sie dzieje na rynku i wdrażać, to , a ja to mam i najczęsciej za darmo... edit: a i z ręka na sercu moge polecić IAI, ale tylko dla zaawansowanych graczy na rynku sprzedaży internetowej, dla osób ze średnim doświadczeniem proponuję selly albo shoper, idealne rozwiązanie, maksimum możliwości! Pracowałem na wszystkich obecnie na shoper, nigdy nie narzekałem, jestem na dedyku, mam aktualizacje w cenie przez rok + mogę sam dodawać pewne opcje
  13. aktualnie ze względu na prowadzone przedsięwzięcie nie moge sprzedawać na allegro, nie mogę robić klientom konkurencji czuli księgarniom, hurtownikom i dystrybutotrom, ale gdy wcześniej prowadziłem inne projekty, allegro służyło mi jako kanał promocyjny i wiazałem z tym koszty( miałem przygotowany szczególowy plan marketingowy). Na allegro miałem zawsze wieksze ceny niż w sklepie, ale na aukcjach sporo info o firmie, adres internetowy róznego rodzaju triki aby klient z allegro przeszedł na stronę. Te same produkty miałem o jakieś 10% niższe, dodatkowo tańszy transport + gratisy, bonusy itp, aby przekonać go do zakupu. Na allegro sprzedaż strasznie kiespka, ale dzięki niemu 30% klientów na sklepie przechodziło właśnie od nich( google analitics) musisz wiedzieć co chcesz osiągnąć przez sklep internetowy. Teraz to nie to co 7 lat temu, teraz jeżeli chcesz być prawdziwym sprzedawca musisz mieśc sklep internetowy, aukcje byle wiesiek moze wystawić, świadczy to o profesjonalności firmy.
  14. logo będzie poprawione, to jest stare, które gdzieś znalazłem i dodałem... fakt, ale wtopa z tym błędem w newsletterze:D poprawie w poniedziałek co do tła to wiem , że szału nie ma, ale nie mam już pomysłu na nie. A kratka, jakby z zeszytu nawiązuje jako tako do tematyki książek, sam juz nie wiem... nic nie moge znaleźć konkretnego... nie rozumiem, jak to po co daje napis "promocja" dla książek? strona będzie zoptymalizowana niedługo pod katem seo, mam jeszcze jeden projekt który musze skończyć przed wiosną/sezonem...
  15. Qwerty123

    Moja strona szachowa

    bardzo przyzwoicie gratuluje pomysłu i zainteresowania