Jump to content

Sc0rp0w

Forumowicze
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Za wszystkie komenty wielkie dzięki. Hmm no z logotypem jest ciężka sprawa, bo jakby nie patrzeć jest to stary z poprzedniego sklepu i ciężko zmieniać coś co już jakąś tam znajomość ma, ale weźmiemy pod uwagę aspekt nowego logotypu:). Tło i liście są ciężkie do wybrania, bo to już podchodzi pod gust:D. A dużego badania nie mamy jak zrobić, żeby się przekonać co jest najlepsze:). Więc walczymy z wiatrakami;). Te informacje tam zostawiliśmy, żeby te najważniejsze informację były łatwo dostępne, bez przewijania na doł do stopki. Newsletter faktycznie może być trochę niezrozumiały:). Odtwórz hasło, skontaktuj, informację, warunki - masz rację, ulegnie zmianie - dzięki.
  2. Witam serdecznie, Z góry dzięki za wszelki uwagi: zarówno estetyczne, jak i te odnośnie poszczególnych elementów. Link do layout'u Pozdrawiam
  3. Witam, https://adwords.google.pl/support/bin/reque...lay=categories# Płatności i rozliczenia -> Problemy z płatnościami Takiego przypadku nie znam, więc trudno mi powiedzieć jak zareagują.
  4. Ja osobiście postawiłbym na Magento pod dwoma warunkami: -sklep przynosi wystarczające dochody, aby utrzymać serwer dedykowany -jesteś gotów zapłacić komuś obeznanemu z systemem za wdrożenie, dostosowanie istniejących modułów + stworzenie nowych, których jeszcze nie ma. Patrząc po skali przedsięwzięcia firmy Varien, wydaje się, że to tylko kwestia czasu, aż Magento zdyskwalifikuje pozostałe platformy...
  5. + Weź pod uwagę, że Adwords może księgować twój przelew po tym jak już dotarł na ich konto z 5 dni...
  6. Przelew z poniedziałku rano, doszedł dopiero w sobotę równolegle z drugim przelewem z środy, więc coś im się musiało przytkać... Co jak co ale księgowanie tych przelewów to według mnie minus Google...-.-'
  7. Już żeby nie zakładać nowego topica, to się tutaj spytam czy u Was też w tym tygodniu nie dochodzą przelewy-.-? Osobiście czekam już 5 dzień po tym jak przelew wyszedł z mojego banku. Nie rozumiem, jak można tak źle to obsługiwać... Na dodatek oczywiście opcja zapłaty po usłudze jest dostępna, ale tylko dla nowego konta czyli cała historia konta idzie na śmietnik... eh... Pomoc Adwords jedyne co robi to tylko sypie tradycyjne schematyczne maile, zamiast dać znać komu trzeba, żeby 'lekko zmotywował' firmę, która obsługuje księgowanie przelewów w Polsce...
  8. 100 złotych dziennie ~ tysiąc wejść tylko z reklam;). Więc jak wspomniałeś mocno zależne od branży.... Co do Magento, to może i zapowiada się idealnie, aczkolwiek dopóki nie powstanie stabilna, wydajna i dopracowana wersja, po której nie będzie trzeba się obawiać, że nagle postanowią zmienić podstawy platformy, i wszystkie dopieszczenia diabli wezmą, to wybieranie jej jako przyszłościowego i docelowej platformy do najpewniejszych i najsłuszniejszych wyników nie należy;). Co do obciążenia, to niektórym udało się doprowadzić Magento do bardzo sprawnego działa, poprzez wykupienie i skonfigurowanie odpowiednie dedyka. Polecam topic: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/23053/ oraz sklep, o którym wspominałem: http://sklepsnowboardowy.pl/ . A dla ciekawskich co ten kombajn, już może zaproponować kiedy go się dopieści to: Sferis.pl . Koszt serwer'a dedykowanego przy porównaniu do kosztów stworzenia 100% spersonalizowanej i odpowiadającej naszym gustom platformie, a co najważniejsze zawierającej wszystkie te błyskotki, których pewno oczekiwać w magento jeszcze nie ma co, wydaję się być słabym rozwiązaniem... I zamiast szukać dedyka, radziłbym poszukać firmy/osoby do stworzenia sklepu.
  9. Witam, Poszukuję osoby prywatnej, lecz najchętniej firmy, która podjęłaby się pozycjonowania sklepu internetowego z branży kosmetycznej (nie perfumy) w Google. Chodzi o szerszą współpracę obejmującą słowa kluczowe będące nazwami marek. Będzie ich od 10 do 30. Zainteresowany jestem pozycjami 1-5. W przypadku zadowalających efektów stała współpraca. Oferty i wszelkie pytania proszę kierować na mail: Konrad.Galazka@gmail.com Pozdrawiam Konrad Gałązka
  10. Już jednak jest ok;). I wszystko działa z konwersją:>. Więc pytanie nieaktualne:D.
  11. Witam, Na szczęście dosyć szybko dotarłem na Twój obszerny poradnik, który niewątpliwie wyjaśnił praktycznie większość niepewnych kwestii. Tak z ciekawości, brałeś udział w jakiejś zaawansowanych szkoleniach czy dane te zdobyłeś w inny sposób?:> Ogólnie większość kwestii rozwiało mi to, że tak naprawdę równorzędny wpływ na pozycję ma jakość i CPC, co wcześniej wydawało mi się być z ogromną przewagą wskaźnika jakości. A różnica między jakością 8, a 10 nie jest już tak bardzo warta ogromnego wysiłku jaki wymagałoby przebudowanie całego systemu kampanii, aby to kampanie były markami, a nie jak dotychczas grupy. Takie pytanie czy istnieje jakiś sposób sprawdzenia czy konwersja na Adwords działa? Zapewne trzeba wykasować wszystkie ciasteczka, aby Adwords nie brało za osobę administrującą, a więc naliczyło kliknięcie w link sponsorowany? Pozdrawiam
  12. Witam, temat pierwotnie powstał na grupach dyskusyjnych google o Adwords. Niestety brak odzewu sprawił, że postanowiłem poszukać innych for, które traktują o reklamach:). Mam nadzieję, że tutaj trafi na bardziej podatny grunt:D. Temat ten ma na celu trochę bardziej wdrożyć się w tak zwaną jakość słów kluczowych w oparciu o techniki doprecyzowywania. Nie ukrywam, iż ogólnikowe wiadomości, jakie znaleźć można w różnego rodzaju poradnikach, filmach z prezentacji Adwords, seminariach internetowych w pewnym momencie przestają wystarczyć i dochodzi moment, w którym pozostaje eksperymentowanie:). Więc ten temat chyba kieruję głównie do osób, które poprzez tak zwane eksperymentowanie doszli do jakiś wniosków:). Przechodząc do sedna. Mamy markę powiedzmy: Kwakwa. Zawiera ona kilka serii, które nazwijmy sobie "Pierz", "Skrzydła", ... Mamy grupę reklam skierowaną na markę Kwakwa. I tutaj jak dla mnie pojawiają się pewne dylematy, bo tak naprawdę, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał systemu Adwords, trzeba by stworzyć wręcz kampanię skierowaną na markę, dzięki czemu mogłaby ona zawierać grupy reklam skierowane na poszczególne serie, co system zakwalifikowałby jako 100% powiązanie produktów w grupie. Czy ktoś może posiada taki system podziału i może zapewnić, że on jest jakoś skuteczniejszy? Osobiście mam podział grupa= marka, w grupie wszystkie serie i gdybym miał teraz przestawić wszystko na kampania=marka byłoby to dosyć problematyczne. Kolejny punkt: słowa kluczowe. Słowo kluczowe "Kwakwa" daje nam mierne wyniki, jest bardzo ogólnikowe często nazwa marki okazuje się mieć też wiele innych znaczeń, co w efekcie daje słabe rezultaty, niskie CRT, słabą jakość, niską pozycję. Ale z drugiej strony niemożliwym jest przewidzenie wszystkich możliwych sposobów wyszukiwań użytkowników, żeby zawrzeć słowa kluczowe w bardziej dokładne frazy. Na pewno dużym plusem są "Kwakwa skrzydła", czyli marka + seria, dodatkowo powiązane z linkiem prowadzącym od razu do tejże serii. W tym momencie, z znowu okazuje się, że skierowanie każdej serii do grupy, byłoby bardzo pomocne, bo nie dość, że każda seria miałaby swój link, to można by przypisać jej oddzielną reklamę o tytule np: "kwakwa skrzydła", a nie ogólnikowe reklamy "kwakwa". Wracając do tego słowa kluczowego Kwakwa. Czy może ktoś wie czy wyodrębnienie dwóch słów kluczowych: [kwakwa] kwakwa, sprawi, iż ludzie wyszukujący po prostu "kwakwa", będą przypisywani do słowa kluczowego [kwakwa], a pozostali szukający np: "produkty kwakwa" do słowa kluczowego kwakwa? Gdyby tak operował system Adwords, dałoby to możliwość wysokiego współczynnika jakości na [kwakwa], ale też pełnego pokrycia na nietypowe frazy poszukiwań zawierające słowo kwakwa. Całe szczęście, że w przypadku, gdy słowa kluczowe pokrywają daną frazę, system wpierw poszukuje tych szczegółowiej określonych ("", []): kwakwa "kwakwa pierz". Czyli fraza wyszukiwania kwakwa pierz przypisana zostanie do reklamy "kwakwa pierz". No i kolejna wątpliwość. Może warto dodać jeszcze słowo kluczowe [kwakwa pierz]. Wtedy system jak ktoś szuka "kwakwa pierz" uwzględni słowo kluczowe [kwakwa pierz] dając wysoką jakość. Jak ktoś będzie szukał bardzo ogólnikowo "produkty kwakwa pierz" przeniesie do "kwakwa pierz",a w ostateczności czegoś ogólnikowego dopiero do "kwakwa". Taka sytuacja sprawi, że będziemy mieli strasznie dużo słów kluczowych, ale może wpłynie to pozytywnie na wyniki? W tym momencie jedynie tyle wątpliwości przychodzi mi do głowy:). Nie ukrywam, iż bardzo chciałbym gdyby ten wątek przerodził się w coś w rodzaju zbioru spostrzeżeń, porad od osób, którym w dany czy inny sposób udało się znacząco poprawić wyniki jakości swoich reklam, poprzez czasem drobne, kosmetyczne zmiany, które Adwords dosyć mocno uwzględnia. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy