Jump to content

marcelooo

Forumowicze
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. czy warto dodać wpis do tego katalogu wpis? jego liczby robią wrażenie. Y LD: 4,642,724 Y L: 4,855,861 PR5 G 13 600 prawie 5-letnia domena koszt zgłoszenia to 23,18zł
  2. nie chodzi mi o ruch, bo on może być znikomy i prawdopodobnie nie dlatego takie przekirowania zostały tam ustawione. więc dlaczego to zrobili, jeżeli założymy, że ruch z tych domen jest zerowy i nie należały one do nich wcześniej i nie były powiązane z branżą do której teraz odsyłają? generalnie bardziej chodzi mi o moc starych domen, bo do nich prawdopodobnie prowadzą jakieś linki które nadają jakąś wartość tym domenom w oczach wyszukiwarki i ta wartość po ustawieniu przekierowania 301 przechodzi na nową domenę, we wspomnianym przeze mnie przykładzie na www.i-praca.pl. czy tak jest? gdyby tak było, to warto byłoby kupować stare domeny i przekierowywać ich moc w kontekście wyszukiwarkowym wybranej przez nas domenie. mam racje?
  3. Cześć, Mam pytanie odnośnie przekierowania 301 ze starych domen, czy to jest opłacalne i "legalne"? Jak na takie praktyki zapatruje się wyszukiwarka Google? Podam przykład: Domena pati.com.pl (według Dropped pochodzi z 1996 roku) i jeszcze kilka innych ma ustawione przekierowanie 301 na serwis www.i-praca.pl Czy ktoś robił jakieś teksty co do skuteczności takich praktyk? Jak bardzo można wzmocnić domenę właściwą tego typu przekierowaniami? Pzdr
  4. witam, mam 5 unikalnych 1000znakowych artykułów dotyczących muzyki (teledyski, teksty piosenek), 2 linki w treści, poszukuję dobrych precli, aby je dodać. każdy dodany artykuł podlinkowywuję. pozdrawiam
  5. zrobiłem przekierowanie 301. pytanie: ile czasu trzeba czekać, aby wszystkie linki zostały (nie wiem jak to określić) przekierowane/zaliczone do jedenj domeny, w moim wypadku do domeny z www. bo to na nią zrobiłem przekierowanie?
  6. witam, Według SeoQuake mój serwis ma: 1) z wwww. 1790 zaindeksowanych stron w google Yahoo Links: 360 Yahoo Linkdomain: 1980 2) bez www. 2220 zaindeksowanych stron w google Yahoo Links: 60,791 Yahoo Linkdomain: 72,009 cały czas dodaję linki bez www. a w indeksie google strona o której piszę pokazywana jest na wszystkie frazy kluczowe na które ją pozycjonuję z www. co w takiej sytuacji zrobić? zacząć zdobywać teraz linki do adresu z www. i zrobić przekierowanie 301 z bez www. na adres z www. czy zostawić tak jak jest? dziękuję, pozdrawiam
  7. z ciekawości spojrzałem w kod strony głównej wszystkich witryn z TOP10 pod słowo pozycjonowanie. 3 z nich, w tym forum pio ma title o długości około 150 znaków i description 200.
  8. tak, spojrzałem na kilka fraz. nie ma jednoznaczej odpowiedzi. np. słowa opony, mp3 czy praca są wypchane niemal po brzegi słowami kluczowymi w title http://www.google.pl/search?hl=pl&q=op...=Szukaj&lr= http://www.google.pl/search?hl=pl&q=mp...=Szukaj&lr= http://www.google.pl/search?hl=pl&q=pr...=Szukaj&lr= a na przykład przy słowie kredyty czy pozycjonowanie jest już trochę inaczej http://www.google.pl/search?hl=pl&q=kr...=Szukaj&lr= http://www.google.pl/search?hl=pl&q=po...=Szukaj&lr= tak więc, wydaje mi się, że bana za upychanie słów kluczowych w title i description dostać prawie na pewno nie można, o czym pisał @nahpl. wniosek z tego taki wyciągnąłem, że można stosować słowa kluczowe w title i description bez obawy o sankcje ze strony google, oczywiście z sensem ułożone w logiczną całość.
  9. Witam, Czy długość tagu title ma znaczenie dla jego mocy? Tzn. Czy lepiej tworząc go napchać tam maksymalną ilość znaków (65), domyślnie ważne dla nas słowa kluczowe, czy lepiej dać mniej znaków zawierających (np. 40) za to 1 lub 2 najbardziej dla nas wartościowe słowa kluczowe? Czy jest jakaś namacalna różnica w mocy, a jeżeli tak to jaka używania słów kluczowych w tagach "title" i "description"? Można to jakoś procentowo rozłożyć, czy słowo kluczowe użyte w title będzie miało taką samą moc dla google bota jak to z description?
  10. witam, ponawiam moje pytania: 1. jakim narzędziem najlepiej sprawdzać, czy google zaindeksowało już wpis, czy to w katalogu czy w preclu, co jak rozumiem jest jednoznacze z możliwością odpuszczenia sobie dalszego dopalania swl takiego wpisu, po to, żeby przeznaczyć punkty na kolejne wpisy? 2. w jaki sposób kontrolować czy wszystkie wcześniej zaindeksowane przez google wpisy nadal są w indeksie? pozdrawiam
  11. stawiając zaplecze pod dany serwis dobrze jest różnicować ip poszczególnych stron/domen na których one stoją. tutaj pojawia się pytanie: co lepsze? 1. kilka małych serwerów, takich po 20-50zł za rok czy 2. serwer dedykowany np. w ovh plus kilka dodatkowych unikalnych ip na nim zakładam, że docelowy serwis stał będzie na dedykowanym serwerze o którym piszę w pkt.2 ? ====== kolejne pytanie dotyczy ilości stron zapleczowych na 1 ip/serwerze zakładam, że 1 ip/serwer przeznaczam na 3 strony zapleczowe dotyczące tego samego serwisu. każda z tych trzech stron będzie dotyczyła innego słowa kluczowego np. a) domena/strona nr1 to słowo mama domena/strona nr2 to słowo tata c) domena/strona nr3 to słowo dziecko czyli te 3 różne domeny/strony stoją na 1 ip/serwerze i linkują do właściwego serwisu z 3 różnymi anchorami. i tak powiedzmy budujemy 9 różnych stron zapleczowych (9 domen) z 9 różnymi anchorami (babcia, dziadzek, rodzina itd...) na 3 różnych ip/serwerach, po 3 strony na 1 ip/serwer. czy tak jest ok? czy raczej każda z tych stron powinna stać na innym ip/serwerze, czyli w tym przypadku na 9 różnych ip/serwerach, nawet pomimo tego, że linkujemy z nich do strony właściwej z różnymi anchorami? ====== nawiązując jeszcze do pytania drugiego. czy umieszczanie w jednym preclu/katalogu dwóch wpisów/artykułów z różnymi anchorami prowadzącymi do tej samej strony ma sens? czy raczej na 1 katalog/precel tylko 1 wpis do strony właściwej? pozdrawiam
  12. witam, którą stronę powinno się linkować z swl jeżeli dodamy wpis do katalogu typu qlweb. mam trzy do wyboru. wybrałem przypadkowy katalog i przypadkowy wpis. proszę podpowiedzieć, którą podlinkować jest najkorzystniej i czy to ma w ogóle jakieś znaczenie, którą? przykład: strona do linkowania: www.laminatory.waw.pl katalog gdzie znajduje się wpis: http://ikatalog.org/ do wyboru: 1. strona ze szczegółami wpisu http://ikatalog.org/index.php?m=3&wpis=61904 - brak link bezpośredniego, domyślnie jest to anchor "Przepisy kulinarne" 2. strona danej kategorii w katalogu, zawierająca wpis z linkiem bezpośrednim http://ikatalog.org/index.php?kat=8&pod=23 - na tej stronie oprócz naszego wpisu jest jeszcze kilka innych czy 3. strona, która się wyświetla, po wpisaniu adresu strony, którą chcemy linkować http://ikatalog.org/index.php?slowo=www.la...=Szukaj&m=5 - zawiera link bezpośredni pozdrawiam
  13. jeżeli ma się powiedzmy 0,5mln pkt. w e-weblinku, to można sobie pozwolić na linkowanie z niego przez dłuższy okres czasu jednego wpisu, jeżeli jednak nie ma się tyle, to wówczas trzeba jakoś kontrolować wydatki tych punktów i ściągać je z wcześniejszych wpisów, tuż po zaindeksowaniu ich przez google, dobrze rozumuję? i tutaj moje pytania: 1. jakim narzędziem najlepiej sprawdzać, czy google zaindeksowało już wpis, czy to w katalogu czy w preclu, co jak rozumiem jest jednoznacze z możliwością odpuszczenia sobie dalszego dopalania swl takiego wpisu, po to, żeby przeznaczyć punkty na kolejne wpisy? 2. w jaki sposób kontrolować czy wszystkie wcześniej zaindeksowane przez google wpisy nadal są w indeksie?
  14. a jak długo trzeba linkować dany artykuł? np. ile dni czy do ilu pobrań powinno dojść z e-weblinka na przykład, żeby móc ściągnać linkowanie danego arta?
  15. Mar. U mnie jest ok, emaile przychodzą z polskimi literami, początek kodu wygląda tak: <? //mail o dodaniu $haslo = zmiana_url($wpis[tytul]); $temat = "Informacja dotycząca Twojego wpisu!"; $wiadomosc = " <html> <head> <title>Wpis został zatwierdzony!</title> <meta http-equiv=\"content-type\" content=\"text/html; charset=UTF-8\" /> </head> <body> coś tam wrzucić dodatkowo? Mar, może Ty coś zaradzisz jeszcze na ten wątek klik Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy