Jump to content

.::JARO::.

Emerytowany
  • Content Count

    720
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About .::JARO::.

  • Birthday 01/02/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. .::JARO::.

    Jestem hardcorem

    brak zainteresowań rozwija zdolności wspinaczki po piorunochronach.
  2. Podoba mi się pomysł jak i wykonanie. System ma jasno ustalone zasady i to mi się podoba. Mam nadzieję, że wreszcie ktoś utrze nosa Xannowi i Krupkowi Najlepiej o tym, że nie żerujecie na użytkownikach świadczy, że zrobiliście własne banerki. Fajny pomysł hehe
  3. może już było ale chciałbym się zapytać czy jeśli ktoś ma "wartościową" stronę ale erotyczną to można ją dodać do WM?
  4. .::JARO::.

    Nasza-klasa

    masz szczęście, że tu sami młodzi ludzie ale Ci co przeżyli horror w Oświęcimiu mogą czuć się zniesmaczeni (to mało powiedziane). Zresztą dla mnie to idiotyzm bo pewnie autor nie myślał dodając napis nasza-klasa a fotografia miala pewnie inny konspekt
  5. małe sprostowanie, faktycznie przegiąłem Wycofuje się z zarzutów jakoby e-weblink miał wykorzystywać punkty swoich użytkowników szczególnie w chwili obecnej i w przeszłości. Xann zapewnia, że nie pobiera żadnych punktów i korzyści z systemu, więc trzeba się pogodzić z faktem, że TAK NAPRAWDĘ JEST. Przepraszam Xanna za utratę jego wizerunku choć nikt nie wziął mojego posta na serio to Xann się tym przejął .
  6. Ja tylko stwierdzam, że to tylko słowa jeśli chodzi o podbieranie mocy użytkowników. A moc i punkty zazwyczaj idą w parze. Proponuję, żeby Xann zrobił baner i tam się wyświetlało ile wykorzystuje obecnie e-weblink pkt+ile jest w sumie pkt oraz ile jest wszystkich punktów z systemu partnerskiego, który zawsze uważałem jest głupim pomysłem bo powoduje, że w systemie istnieją tzw "puste punkty". Lepiej dać inne profity na program partnerski np. po x użytkownikach zarejestrowanych z naszego reffa otrzymuje się konto PRO . Zyskują wszyscy.
  7. a na mojego posta nikt nie odpowiedział bo to czysta prawda Krupek nieładnie!!!
  8. ja też nie lubię e-weblinka ale to nie znaczy, że mechanizm jest zły. Po prostu kierują nim nieodpowiedni ludzie. Porównać to można do punktu rzeczy znalezionych gdzie pracuje [ osoba domniemana o popełnienie przestępstwa lub wykroczenia ] (taka metafora, żeby zrozumieć stan rzeczy ) E-weblink natomiast ma największą wadę, że dużo punktów idzie do Agencja Reklamy - Xann Design, ul. Kopalniana 25, 43-143 Lędziny, fax. (032)326 73 86, kom. 509 782 393 Myślę, że koło 10% nawet ale oczywiście nikt nie powie bo zgodnie z zasadą seo 1.0 aby się rozwijać trzeba kraść. Ale to, że jest dużo domen rekompensuje ich zachłanność jako 4-3 system sprawdza się nieźle, można wykorzystać swoje spamiki (oczywiście nie przestarzałych wytworach np. ). @edit przypomniało mi się, że kumpel gdy dodawal do e-weblinka swoje anchory na niszowe ale oplacalne frazy (tematyka: sport, odzywki; dajace kolo 2k uu dziennie bardzo latwe do wypozycjonowania) to krupek mu podpieprzył bo ma dostęp do panelu). Jednym słowem nie polecam. http://www.megapower.pl/ na szczescie jest 1 na popularną fraze bo inaczej bym się wkur... [Dodane na prośbę autora - Irek]
  9. to se pregi bedą musieli wszyscy pozmieniać
  10. widać głodnemu chleb na myśli Mi się wydaje, że jemu chodziło o to jak zamaskować np. ref: https://www.seo.net.pl/?rid=5555 a wy od razu z oszustwami najeżdzacie... widać pare osób coś kręci skrypty php do reklam adserv poszukaj albo po prostu daj dokument nazwa.html i tam meta refresh z linkiem do pp. Bo większość ludzi jak widzi link z reffem to go usuwa z adresu szczególnie jeśli boją się lub są podejrzenia co do źródła linku zwłaszcza gdy jest to pp z inteligo albo innego banku i innych 'delikatnych' rzeczy No wiecie ocb
  11. o co chodzi z tym wzrostem odwiedzin?
  12. jak ja już mam konta kilka lat tam. A jakość mi odpowiada na pewno bardziej stabilny od dreamhosta w ostatnim czasie. @edit http://webh.pl
  13. tak nawiasem mówiąc to każdy większy darmowy cms nadaje się
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy