Jump to content

Yrek

Forumowicze
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Yrek

  • Birthday 10/29/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Wrocław
  • Interests
    SEO, Webdesign, Motoryzacja
  1. Internet Designers Sp. z o.o. ul. Przedmiejska 6-10 54-201 Wrocław NIP: 894-27-42-467 Kontakt: Ireneusz Dworzyński ireneusz.dworzynski@id.pl www.id.pl ############## Stanowisko: Junior SEO / Webmaster Lokalizacja: Wrocław Szukamy Webmastera/Programisty PHP z zainteresowaniami i chęcią rozwoju w obszarze SEO/SEM. Od kandydatów oczekujemy wiedzy z zakresu PHP i MySQL niezbędnej do tworzenia oraz rozwoju aplikacji wspierających pracę działu SEO/SEM. Nie wystarczy że potrafisz uruchomić serwis na WordPressie, ale nie musisz być PHPowym guru. Pracując z nami będziesz miał/a okazję rozwinąć swoje umiejętności z zakresu programowania PHP, webmasteringu (współpracująć z naszym działem realizacji) oraz zdobyć wiedzę z zakresu SEO pracując na projektach dla znanych brandów. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swoich kandydatur przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: http://www.id.pl/#/kariera/ - Stanowisko: Młodszy specjalista SEO osoby z większym doświadczeniem webmasterskim zachęcamy do aplikowania na stanowisko: Webmaster.
  2. Internet Designers Sp. z o.o. ul. Przedmiejska 6-10 54-201 Wrocław NIP: 894-27-42-467 kontakt: ireneusz.dworzynski@id.pl Zajmij dobrą pozycję Specjalista SEO na full time w Internet Designers. Szukamy kogoś kto wie do czego służy funkcja „site:” oraz potrafi przewidzieć najbliższy Google Update. Miło, jeśli PageRank, Sandbox i Duplicate Kontent mówią Ci coś. Do pracy z webmasterami potrzebna będzie wiedza z zakresu projektowania serwisów internetowych. Niezbedna jest znajomość Google Webmaster Tools, Google Analytics, Google Keyword Suggestion Tool, czy Ms Office Baza – Wrocław Do Twoich zadań należeć będzie: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzania audytów przed- i po- wdrożeniowych, realizacji strategii Long Tail SEO, badań Keyword Research oraz analiz Google Analytics, dzielenie się wiedzą. My zadbamy o: - konkretne zarobki (uzależnione w części od efektów pracy) - przyjazną atmosferę pracy, - elastyczne godziny pracy, - możliwości rozwoju oraz prowadzenia projektów wewnętrznych, Więcej informacji oraz formularz do przesyłania CV na stronie: http://www.id.pl/#/kariera/
  3. Witam, Szukamy Specjalisty SEO do naszego działu SEO/SEM w ID.pl. Praca na stałe, na pełny etat, w naszej siedzibie we Wrocławiu. Pracujemy dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w tym dla wielu dużych i znanych marek. Szukamy osób do pozycjonowania serwisów, przeprowadzania audytów przed- i po- wdrożeniowych, realizacji strategii Long Tail SEO, badań Keyword Research oraz analiz Google Analytics, a także chętnych do zarządzania kampaniami AdWords (dla zainteresowanych rozwojem w tym kierunku). Więcej informacji i miejsce wysyłania maili z cefałkami: ireneusz.dworzynski(at)id.pl Ze swojej strony oferujemy przyjazną i miłą atmosferę pracy, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju oraz prowadzenia projektów wewnętrznych, a także satysfakcjonujące zarobki. Warunki formalne aby temat nie trafił do kosza: Pełna nazwa firmy: Internet Designers Sp. z o.o. adres: ul. Przedmiejska 6-10, Wrocław NIP: 894-27-42-467 Osoba kontaktowa z imienia i nazwiska: Ireneusz Dworzyński Dane kontaktowe: ireneusz.dworzynski(at)id.pl sposób rozliczania pracy: umowa o pracę lub faktura na działalność
  4. Witam, Szukamy pozycjonerów do naszego działu SEO/SEM w ID.pl. Praca na stałe, na pełny etat, w naszej siedzibie we Wrocławiu. Pracujemy dla średnich i dużych przedsiębiorstw, w tym dla wielu dużych i znanych marek. Szukamy osób do pozycjonowania serwisów, przeprowadzania audytów przed- i po- wdrożeniowych, a także chętnych do zarządzania kampaniami AdWords (dla zainteresowanych rozwojem w tym kierunku). Więcej informacji i formularz przez który możecie przesyłać zgłoszenia na naszej stronie. Ze swojej strony oferujemy przyjazną i miłą atmosferę pracy, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju oraz prowadzenia projektów wewnętrznych, a także satysfakcjonujące zarobki. Warunki formalne aby temat nie trafił do kosza: Pełna nazwa firmy: Internet Designers Sp. z o.o. adres: ul. Przedmiejska 6-10, Wrocław NIP: 894-27-42-467 Osoba kontaktowa z imienia i nazwiska: Ireneusz Dworzyński Dane kontaktowe: ireneusz.dworzynski(at)id.pl sposób rozliczania pracy: umowa o pracę
  5. Osobiście polecam SOFTplus GSiteCrawler
  6. Chyba prościej będzie jak użyjesz np. Firefox'a z Web Developer Toolbar i wyłączysz sobie obsługę JavaScript. (na czas łażenia sobie po sajcie) Analytics ma wiele opcji filtrowania ruchu, ale chyba takiej sytuacji nie wykluczysz. Ewentualnie, możesz też uruchomić sobie alias/subdomenę (przekierowanie 301) wskazującą na twój serwis i stworzyć sobie następujący filtr: Exclude (custom) Filter Field -> Referral Filter pattern -> nazwasubdomeny\.twojadomena\.costam ewentualnie: Exclude all traffic from a domain Filter pattern -> nazwasubdomeny\.twojadomena\.costam (lub alias./costam) i samemu wchodzić przez ten alias / subdomenę. Swoją drogą - aż tyle ruchu sobie generujesz? a może w stosunku do reszty ruchu to duzo ?
  7. A z jakim "natężeniem" katalogujesz ? Ile dziennie ?
  8. Może właśnie w tym szaleństwie jest metoda. W sytuacji gdy wartość serwisu z którego linkujemy spada, przy 10 linkach jest to mocno odczuwalne, przy 100 mniej .. :}
  9. Proponuję lekko przylinkować na początek, z różnymi anchorami... poczekać kilka tygodni (lub do pierwszego PR update) i dopiero wtedy mocniej nacisnąć. Ostatnio mam nieprzyjemne doświadczenia z "piaskownicą"
  10. Beerbant, skąd ty taki pewny jesteś tego o czym piszesz? Przecież nikt z nas nie wie tak naprawdę czym to jest spowodowane, wszyscy tylko spekulują. Z moich obserwacji wynika, że poleciały serwisy linkowane z katalogów (szczególnie to nowsze, nie posiadające dużej wartości w postaci wieku domeny, zaindeksowanych linków z innych miejsc). Qlweby to katalogi które imho najczęściej są zaspamione, bo są pozostawione same sobie. W związku z tym linki z nich mogły zostać "wyfiltrowane", przez co ich wartość drastycznie spadła. Nie mówię że dotyczy to tylko Qlwebów, może innych typów katlaogów też, ale tamte zazwyczaj są mocniej "promowane" przez ich wlascicieli, przez co osłabienie wartości nie musiało być tak odczuwalne. Wniosek -> nie czepiam się qlwebów, tylko jak piszesz tego jaką wartość reprezentują. Jeśli coś reprezentuje wartość 1 i zostanie obniżone o 1 to otrzymamy 0. Jak katalog o wyimaginowanej wartości 5 zostanie obniżony o 1 to będzie miał 4 ... (nie mam tu na mysli PageRanka!) ... jakiż to problem identyfikować czy coś jest katalogiem czy nie ? ... Nie koniecznie identyfikować konkretny skrypt choć i to nie problem
  11. Hej, muszę przyznać że jestem skłonny poprzeć tezę o znacznym pomniejszeniu wartości Qlwebów (ale sam nie wiem czy tylko qlweby oberwały). Również zauważyłem spore spadki dla serwisów linkowanych z katalogów ( w większości ). Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie teza, że katalogi oberwały i czytając niektóre posty widzę że nie jestem odosobniony w tych spostrzeżeniach. Swoją drogą, serwisy które miały już swoje pozycje (top5) i były podobnie linkowane z katalogów nie straciły pozycji tak bardzo. Tyle że linkowanie zaczęło się znacznie wcześniej. (3-6 miesięcy). Chociaż muszę przyznać że obserwowałem ostatnio bardzo dziwne zjawiska w Google tj. PR update na kilka godzin ( widziałem zmiany PR dla serwisów wczesniej zaindeksowanych - posiadajacych PR, a po kilku godzinach wszystko wróciło do normy), czy drastyczne zmiany liczby "wyszukanych" stron np. na słowo "sharepoint" (dla Polski, przed chwilą miałem 24 wyniki, teraz 116k) itp. Tak czy inaczej, linkowanie z miejsc tematycznych na pewno jest znacznie skuteczniejsze i niesie ze sobą mniejsze ryzyko, ale wymaga więcej czasu. Myślę że nie ma się co łamać, tylko szukać nowych sposobów a nie iść na łatwiznę ...
  12. Chyba nie chodzi tu o naiwność, ale przygotowanie "zaplecza" pod oszustwo. Nie jedną bezsensowną aukcję na allegro można znaleźć i wszyscy się z tego śmieją. Ale czy nie jest oczywiste, że w takiej aukcji chodzi o zdobycie punktów za komentarze ? Bardzo często, uzytkownicy kupuja/sprzedaja na allegro drobne rzeczy, za 1 zł (lub drozej, bo prowizja i tak niewielka - albo ja zaplaca z punktow programu partnerskiego), czy biorą udział w takich akcjach, tylko po to by nazbierać sobie komentarzy i później być bardziej wiarygodnym. Za jakiś czas aukcja zniknie a komentarz zostanie. Oby później się nie naciąć na kolesia z 80 pozytywami... i pierwszym (w naszym przypadku) negatywem. a poza tym to niezły marketyngowiec z kolesia
  13. Yrek

    Nie węsze spisku

    Również zauważyłem podobne zjawisko. U mnie pod różnymi słowami były różne wersje opisów. Optymalizacja kodu miała miejsce ponad miesiac temu. Wydaje mi się że nie mielismy dawno pełnej synchronizacji DC... Czekam też od dawna na wyrzucenie nowego/akualnego PR do paska, bo kilka nowych sajtów od kilku miesiecy wisi z PR0...
  14. Yrek

    UPDATE PR

    Dziwna sprawa, zauważyłem że PR update był, ale podstrony moich serwisów dostały większy PR niż strona główna. W wiekszości przypadków, PR domeny się nie zmienił, a PR podstron jest od niego wyższy... Czy tez cos takiego zauwazyliscie ?
  15. "Guru" ujawnia tajniki pozycjonowania... www.rzeczpospolita.pl/dodatki/firma_060331/firma_a_5.html Jest kilka nieścisłości, np. bo URL powinien być pełny, albo conajmniej bez spacji, ale wg mnie każde uświadamianie potencjalnych-przyszłych klientów jest dobre. Byle tylko nie wprowadzało w błąd, jak sformułowanie: Płatność za określoną pozycję to moim zdaniem bullshit i trzeba ludzi uświadamiać że pozycjoner nie ma wpływu na pozycję!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy