Jump to content

NCL

Forumowicze
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. A można to zrobić nie grzebiąc w kodzie? NP. z poziomu Alanytics?
  2. OK. Dodałem filtr i teraz nie wiem co dalej W głownych wynikach wyszukiwania mam już o 50% mniejsze obroty na statystykach (domyslam się że to są za samą strone główną). A jak teraz mogę sprawdzić statytsyki samego forum? Czy można sprawdzić połaczone statystyki forum i strony głównej jednocześnie, żeby zobaczyć: ile osób wchodzi tylko na główną, ile osób wchodzi tylko na forum, a ile osób zagląda i na forum i na stronę główna. I żeby wiedzieć czy userzy zaczynają od strony głownej czy od froum. Dzięki za odpowiedzi!
  3. Witam Mam do rozgryzienia następujący problem. Miałem domene z dużym forum, która było zafiltrowana na maxa przez Google. Kupiłem więc nową domenę (nazwijmy ją domena.pl), zrobilem 301 i teraz głowna strona jest czysta (za wyjątkim 1 słowa kluczowego), natomiast forum "siedzi dalej w filtrach". Forum (ok. 20 tys podstron) jest cześcią domeny jako podkatalog czyli --> domena.pl/forum Forum jest jakby niezależną stroną i chiałem dodać informację o nim kilku koatolgów - i tu wyszedł problem - w wielu z nich nie mogę dodać domena.pl/forum Myślę więć o zrobieniu podomeny o nazwie forum.domena.pl - któr będzie przekierowaniem do folderu domena.pl/forum - i który to adres łatwo dodać do różnych katalogów. Pytanie moje brzmi - co na to Google? (1) Z tego co wiem Google zwraca uwagę na ilośc nowych artykułów na stronie, oraz np. liczbę powtazających się słów kluczowych - strona głowna newsowa, ma u mnie ok. 3 nowych artykułów tygodniowo - forum ma ok. 30-50 nowych postów dziennie. Czy jeżeli zrobie nową pododmenę forum.domena.pl to czy nie ulegnie zachwianiu pozycja strony głównej dla Google?? (2) Forum na phpBB generuje dość dużo duplicate conent (taki już jest skrypt), i przez to w moim przypadku jest dość zafiltrowane przez Google, boję się żeby to się nie udzieliło strone głównej newsowej, ponieważ jest to teraz jakby jedna domena. Czy jak rozdziele forum od strony głównej (na zasadzie forum.domena.pl), w pzrypadków problemów z forum, głowna będzie bezpieczna? (3) Czekam też na wasze informacje o plusach i minusach przejśćia z domena.pl/forum na forum.domena.pl
  4. OK dzięki - nie wiedziałem o tym
  5. Tak, ale ja nie chcę łaczyć wyników strony głownej i forum wjeden duży - chciałby widzieć je osobo - bo to dla mnie jakby dwie strony.
  6. Witam Kolega polecil mi w celu przyspieszenia indeksacji wstawienie <META name="revisit-after" content="1 Days" > Używam strony na silniku Joomla 1.5 Gdzie mam to wstawić? W panelu administratora nie moge znaleźć. Czy wklejać bezpośrednio do pliku? Jeżeli tak to którego? I czy rzeczywiście sprawdz się to w przypadku Google? Jakie są wasze doświadczenia?
  7. OK. Po 24 miesiacach pisanaia do google, robieniu sietmap, czytaniu forów, i olewki Google powidziałem BASTA! Kupilem nowa domene, odpaliłem przekierowanie 301 i oto moje spostrzeżenia (oprócz 301 nic więcej nie grzbałem) Na drugi dzień nowa witryna zaindeksowana w Google. Filtr, oprocz jednego moze dwoch najwazniejszychg slow kluczowych zdjety - i ruch na stronie zwiekszyl sie o 50% i systematycznie rosnie w maire indeksacji podstron. Zobaczymy za jakis czas - obcenie wyindeksowuje stara domene. Moje zdanie - olać narzedzia dla webmasterów i pisanie listów do Google - kupic nowa domene i cieszyc sie zyciem. Ja starciłem 24 miesiace i nie chce nie starcic ani dnia wiecej. Ponoc mozna wyjsc z filtra i sa tacy co to potrafia. I co z tego? Szukanie przez kiolejnych 24 miesiecy takiej osoby mnie nie bawi (a i tak nie mam zadnej gwarancji ze jej sie uda).
  8. Witam Ma stronke powiedzmy www.strona.pl a na niej forum jako podfolder czyli www.strona.pl/forum/ Chcialbym analizowac ruch tylko na forum - ale nie moge dodac samego forum (www.strona.pl/forum/) do google analitycs, poniewaz wymaga adresu nadrzednego - czyli np. forum.strona.pl Ja nie chce tworzyc nowej domeny - chce po prostu sprawdzic co sie dzieje w tym konkretnym folderze forum. Jak to mozna zrobic?
  9. Witam Miałem domenę powiedzmy A , która dostała filtra. Kupiłem więc ostatnio nową domenę B, na którą zrobiłem przekierowanie z A Google zaindeksowało już część nowej domeny B, i sprawa wygląda znacznie lepiej niż w A, więc teraz chciałbym wyindeksować z Google starą domenę A. Czy jak zrobie na starej domenie (która jest przekierowana za pomocą 301 na nową) usuwanie domeny za pomocą zalecanego przez Google robots.txt (zobacz poniżej): To czy to usunie mi starą domenę zostawiąjąc w spokoju nową, czy może też usunąć nową domenę z racji 301?
  10. Powiem tak - używam Joomli i phpBB Przemo. Gogle traktowały tekst i jego wersje do wydruku jako Duplicate Content więc nic tu nie wywalcze, w phpBB Przemo miałem chyba ze 1500 duplicate content, nie wiem skąd to Google poznajdowywało, ale to chyba wynikło z jakieś złej generacji kodu przez phpBB - a ja nie miałem zamiaru usuwać ręcznie 1500 zduplikowanych podstron, gdy codziennie powstają dziesiątki kolejnych, a całe forum ma bodajże 40 000. A zresztą, 2 inne moje serwisy prowdzone w identyczny sposób, an identycznych silnikach nie dostały bana i pięknie działają - dlaczego? To słodka tajemnica Google. Genralnie przeszedłem na nową domene za pomocą 301 - POMOGŁO - mimo że zaindeksowało mi dopiero może 5% serwisu, obroty skoczyły o 50%, i to bez najważniejszych słów kluczowych. Wszystko działa jak należy. Tylko nie wiem co zrobić, żeby oindeksować stare adresy i podpiąć pod nowe. Google do nowej domeny indeksuje tylko nowe artykuły... Czy macie jakieś sugestie - co zrobić, aby Google zapomniał o starej domenie i podpiał to pod nową?
  11. Czy po uruchamieniu nowej domeny i zastosowaniu 301 ze starej na nową - czy mogę (muszę) zgłosić tę nową domenę do wyszukiwarki Google?
  12. A może nie robić przekierowania, tylko podmienic silne linki PR=>3 zeby wskazywaly nowa zamiast starej?
  13. Witam Mam stronke, ktora od ponad juz 2.5 roku ma nalozony filtr na kilka najwazniejszych slow kluczowych w Google. Czekalem (jak radzono) sporo ponad 2 lata - nic to nie dalo. Pisalem (jak radzono) do Google - zero odpowoedzi. Zrobilem sitemape i inne zalecenia dla webmasterow - nic nie pomoglo. Jedyna szanse widze juz tylko w nowej domenie, ktora niedawno kupilem. Stara domena ma Page Rank 4. Pierwsza opcja to przekierowanie 301 - i w zwiazku z tym mam pare pytan: [1] Jak to najlepiej zrobić - pzrekierowanie 301 - żeby Google tego nie uznało za wykroczenie? [2] Co z Page Rank? Obecnie mam PR4 - czy po przniesieniu na nowy adres nie będzie żenująco niski, i w związku z tym wyszukiwanie dalej będzie słabe? [3] Czy filtr po przekierowaniu może się udzielić nowemu adresowi? Druga opcja - nowa domena, bez przekierowania ze starej i czekanie (co i tak bedzie krotsze niz ostatnie 3 lata na zdjecie filtra) na zdobycie nowego Page Ranku. Co poradzicie?
  14. Mógłbyś podać szczegóły. Dobija mnie czekanie w nieskończoność na Google. [1] Jak to najlepiej zrobić - pzrekierowanie 301? [2] Co z Page Rank? Obecnie mam PR4 - czy po przniesieniu na nowy adres nie będzie żenująco niski, i w związku z tym wyszukiwanie dalej będzie słabe? [3] Czy filtr po przekierowaniu może się udzielić nowemu adresowi? Cały mój problem z filtrem wynikł 2 lata temu z przekierowania jednej strony na druga (jedna byla nr1 druga nr3), w wyniku czego zamaiast dwóch stron w TOP3 nie mam żadnej...
  15. W narzędziach dla webmasterów jest możliwość ponownego zgłoszenia stron z np. nałożonym filtrem: https://www.google.com/webmasters/tools/rec...ideration?hl=pl Moje pytanie - Jak długo czekaliście na efekty? Czy dostaliście jakoąkolwiek odpowiedź - negatywaną lub pozytywną? Czy w przypadky gdy Google ma jakieś "ale" to czy odpowiedzą oni na to i powiedzą o tym - z informacją co jest źle?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy