Jump to content

Miela

Forumowicze
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

Contact Methods

  • Website URL
    http://ogloszenia.szczecin.pl

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Szczecin
  1. Co by nie było, nazwa.pl przez lata miała dobrą reklamę taką masową. A wiele osób jednak na to patrzy, że firma znana, to nie zniknie. Sam jakiś czas miałem obawy przed przenoszeniem domen gdzie indziej. Ale też już kupę czasu trzymam wszystko w OVH/Aftermarket/Masternet. Ostatnio klient miał problem ze stroną na nazwa.pl (jakiś włam), to chcieli od niego za przywrócenie z backupa chyba 100 zł... - każdą stronę, nie że całe konto. A kiedyś było za darmo.
  2. Dziś chciałem uzyskać kopię bezpieczeństwa bazy danych i dowiedziałem się następującej rzeczy od home.pl "Chciałbym także poinformować, iż bezpłatna kopia bezpieczeństwa nigdy nie była przedmiotem oferty home.pl. Zgodnie z regulaminem świadczenia usługi operator zobowiązuje się do przywrócenia danych z kopii bezpieczeństwa w przypadku awarii występującej na serwerze - np. uszkodzenia partycji dysku lub innej części systemu plików. Dyspozycje, które dotychczas były realizowane bezpłatnie i dotyczyły przywrócenia danych z kopii bezpieczeństwa były ukłonem w stronę Klientów home.pl, nie natomiast czynnością obowiązkową podyktowaną warunkami umownymi." Dziwnym trafem 2 lub 3 razy wykonywali tę usługę. Zawsze wydawało mi się, że wygórowane ceny jakie ma home.pl obejmowały tak podstawowe usługi, ale nie. Klops. Chcą tylko 50 zł netto za wykonanie kopii. Brawo. Ciekawe kiedy będą podliczać za napisanie do nich maili.
  3. Bardzo żałuję, że kiedyś popisałem się uczciwością i sam się do nich zwróciłem po tym, jak zobaczyłem, że dwukrotnie przelali mi kasę za tę samą fakturę. Faktura opiewała na kwotę 1200 zł...
  4. Też dostałem zwodzące e-maile, że przelew czeka na akceptację członka zarządu. Co to niby znaczy? Ale nie mogę od dawna wydrzeć informacji, co się stało, że nie przelewają w terminie, który sami ustalili. Tym razem poślizg był o 14 dni w stosunku do daty płatności na fakturze, a kto wie, ile by wyniósł, gdybym do nich nie pisał kilka razy.
  5. Nie ma paniki, ale jak masz datę na fakturze, to ma być kasa na koncie tego dnia. Co to znaczy, że przelewy robią jednego dnia? Ktoś z firmy leci na pocztę? Dzisiaj można robić przelewy w parę minut, jak ktoś nie chce płacić od razu, to może sobie ustawić datę płatności na datę widniejącą na fakturze. Ciekawe czy za prąd, dostęp do internetu czy inne media Prolink też tak płaci jak Wydawcom? Duże firmy, jak np. UPC po kilku dniach od terminu płatności i w przypadku jej braku odcinają medium, a za podłączenie każą sobie płacić dodatkowo. Tu chodzi o jakąś pogardę jaką Prolink darzy swoich współpracowników. 21 dni to jest naprawdę dużo czasu na płatność, zwłaszcza w takiej branży. Zwłaszcza dlatego, że Prolink te kasę ma wcześniej niemal 2 miesiące, bo kupującemu linki zabiera z konta od razu, a nam przelewa za każdy dzień emisji. A po jej zakończeniu trzyma te pieniądze kolejne 21 dni - czemu?
  6. I znów bujanie się z wypłatą. Wczoraj minął termin płatności za fakturę i czekam wciąż.
  7. No właśnie. Ciężko im pieniądze oddać, skoro mają na koncie. To się dzieje, że Prolink robi sobie kredytowanie kosztem wydawców. Wydłużenie terminu płatności również jest żartem, bo wypłaty można się spodziewać dopiero po wielokrotnych monitach.
  8. Ja bym pozostał przy swoich frazach. Kto wpisuje takie dziwaczne konstrukcje 'noclegi miasto tanio' licząc na sensowne wyniki? Z drugiej strony zastanawia mnie to na siłę szukanie słów kluczowych - tak to wygląda. I jeszcze pytanie czy firma będzie rozliczać się za każde słowo kluczowe czy jakiś pakiet?
  9. W porządku, o to mi chodziło. Mnie akurat specjalnie się nie spieszy.
  10. home.pl ma wyższe limity ilościowe (plików/połączeń) i nie mają ograniczenia co do wykorzystania procesora
  11. Chyba dalej jakiś urlop Jak długo czeka się na aktywację tekstu? Czy może jak nie zostanie zatwierdzony, to znaczy, że się nie nadaje?
  12. Właśnie dostałem odpowiedź od OVH odnośnie zwrotu pieniędzy (i przy okazji informacja o dostępności serwerów):
  13. Ja dzisiaj dostałem zwrot pieniędzy na konto (płaciłem przez PAYU). Bez żadnej odpowiedzi od OVH. Po prostu pieniądze wróciły
  14. @mazzaq: Może nie wszyscy dostaną odrzucenia? A może jeszcze nie doszło Kto wie ile było tych zamówień...
  15. @bieluch: Nie, o zwrocie pieniędzy nic nie napisali, więc sam zapytałem i czekam.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Terms of Use Privacy Policy